O blogu - About blog
...Redizajn bloga je u tijeku...
...Blog redesign is in progress...

moje društvene mreže | my social media:
Youtube | Twitter | Instagram | SoundCloud | Facebook |

Kovači sudbine
Blog od 24.06.2006 godine. Alternativne pjesme senzitivne tematike. Rokenrol materijali nastali od 2000 - 2024 godine. Nadam se da ćete pronaći nešto za svoju dušu.
(preporuka: čitati od početka)

zadnja promjena na blogu: 14.02.2024

The smiths of destiny
Blog since 24.06.2006 year. Alternative songs sensitive theme. Rock and roll materials written from 2000 - 2024 year. I hope you will find something for your soul.
(recommendation: read from the beggining)

last change on blog: 14.02.2024

kontakt - contact: tsod @ tutanota.de

povezani blog - connected blog: https://thesmithsofdestiny.blogspot.com/

autor - author:
picture

dobar Rock and Roll koji možete istražiti - good Rock and Roll that you can investigate:
mostly rock and roll
Autorska prava - Copyright
Sva prava na objavljene materijale, slike, logo i dizajn bloga su pridržana
Copyright © 2000 - 2024 Kovači sudbine, The smiths of destiny

All rights on published materials, pictures, logo and blog design are reserved
Copyright © 2000 - 2024 Kovaci sudbine, The smiths of destiny

Kovači sudbine - The smiths of destiny

01.06.2019., subota

Nadam se da razumiješ (demo verzija)

Ne zezam te
Ne testiram te
Ne izmišljam te

Sve je po istini
Nadam se da razumiješ

Podsjećaš me jako na nju
Ona je bila najbliže Ljepoti
Kakvu sanjam

Sanjao sam te jutro ranije
Zatekla si se kod mene
Mislim nešto kao...
Na slučajnom ručku
Potpuno opušteno
Bez ikakve napetosti
Bez ičijih posebnih očekivanja i straha
Jer to nikako nije moj stil
Nadam se da razumiješ

Žao mi je
Ako sam te ikako ikad povrijedio
Pitam se
Jesi li upće vidjela moje poruke
Jesi li ih uopće pročitala
(Jer ne vjerujem drugim ljudima
Bezbroj puta sam se uvjerio kakvi su)

Jutro iza toga sanjao sam nju
Cijeli igrokaz
Neku kuću
Spasio sam ju od nekog
Ili nešto već...
Kolodvorsku čekaonicu
Crkvicu
Bocu žestokog alkoholnog pića i
Kako se natežemo oko nje
Pijemo i prolijevamo
(Tko zna što sve i kako točno)
Nisam se htio probuditi

Poslao sam joj pred par godina
Dva dugačka pisma
Zapakirao sam skoro svu Čistu Ljubav unutra
U tu 61 stranicu...
Da ju zadržim i spasim...
...Od nesreće.
Jer pokušavala je već i ranije otići...
Nisu to bila...
Tipična Ljubavna pisma
Već Motivacija, Inspiracija i Želja - da živi!
Znam da ne razumiješ
Jer to i nisam spominjao ranije

Da li je to bio uzaludni čin očajnika
Koji nije znao drugačije
Zbog kojih sve razloga?
Zaista ne znam...

Ona je nešto između
Dobrote
Starije sestrice mi
Ljubavi
Srodne Duše
I mene samog u ženskom obliku

Spasiti nju je bilo - spasiti onu čija ovozemaljska duša je na umoru

Spasiti nju je bilo - ne zaboraviti djevojku sa klupe
Ne zaboraviti djevojku koja se zaljubila u čovjeka
Samo zato jer je njenom siromašnom djetetu poklonio čokoladu
Ne zaboraviti tu prelijepu djevojku kojoj je ranjena ovozemaljska duša umrla
Vjerojatno taj dan na toj istoj klupi
Kad ga je čekala od jutra do mraka a on nije htio ili mogao doći...
Čekala ga je od jutra do mraka...
Tu vani na toj jedinoj klupi!
(A niti ja nisam učinio ništa!
Nebitno je da li je bila normalna ili luda.
Vjeruj mi...)

Spasiti nju je bilo - spasiti i mnoge druge

Spasiti nju je bilo - spasiti budućeg sebe

(Ne hvalim se)
Činilo se ispravnim...
Moja dužnost i obveza...
Morao sam to učiniti!
(I drago mi je da jesam!)
Smatraj me ludim
Smatraj me morbidnim
Smatraj me ispod svojeg ranga
Smatraj da se igram Boga
Smatraj neka se drugi bave tuđim brigama
Čvrsto zatvori oči
Kako god poželiš

Nadam se da nisam krivoj osobi sve napisao
Nadam se da razumiješ

Smatraj da si to ne možeš dopustiti
Osobno te riječi su me jako začudile
Ali ti možeš misliti što te volja
I ona je mislila kao mlada i nadobudna - jedno
A nakon mnogo godina mislila je - drugo
O ljudima, situacijama i životu
Vidjet ćeš...
A možda i ne...

Malena...
Mi živimo tek na
Sretno-Nesretnoj Crti
Zaslijepljeni trenutkom
Nadam se da razumiješ

Ne zezam te
Ne testiram te
Ne izmišljam te

Nisam umislio
Sve je po istini
Tražim te
Nedostaješ mi
Vjerujem u tebe
Želim te zagrliti
Ne mogu se tome oduprijeti
Nadam se da razumiješ

Želim da me naučiš
Želim da mi pričaš
Ne želim da šutiš
Nadam se da razumiješ

Sve me k tebi vuče
Oprostit ćeš mi
Zaista...
Nadam se...
Krive trenutke i Pogrešne misli
I sve moje Krivice
(Molim Te)

Ne znam čak niti što je sve ovo
Niti čemu ovo vodi
(Niti da li je ispravno)
Ali...
Sve me k tebi vuče
Nadam se da razumiješ

Ne očekuj od mene puno
Ne očekujem od tebe puno

Ako te pustim - ne valja
Ako te ne pustim - valja li onda?
Reci mi - što da napravim?
I kako?

Uvijek kao da kasnim
Negdje
Nešto krivo radim
Netko drugi je bolji
Netko je stigao ranije
Netko je bogatiji
(Uvijek nekakvo "crno" natjecanje)
A u konačnici...
Je ili nije?
Što je ispravno a što krivo?
Ovaj život nema pravila
Samo Sretno-Nesretna Crta
Nadam se da razumiješ

Zašto sam te morao vidjeti?
Zašto mislim na tebe?

Ako te zaboravim
Hoću li zažaliti?

Ako te ne zaboravim
A ti budeš hodala svojim putem bez mene
Hoću li poludjeti?

Ako ti naštetim
Hoću li si oprostiti?

Bojim se da je moja Ljubav
Veći dio nje
Pokopana u grobu s Njom

Kad su laž, obijest, oholost i neljubav
Zavladali
Moje srce je pokopano
Skupa s Njom
Da li je to blagoslov ili presuda
Pitam se...

Htio sam te upoznati bolje
Ali ne mogu
Ne mogu ono što ne dopuštaš

Jednom možda saznaš
Tko sam ja zaista
I reći ćeš:
"To nije moguće
Ne vjerujem
Kako?"

Jednom možda...
Ako se uzdignem...
A to ću kao i do sada morati sam
Sve iz nule.

Suze mi mame Židovski kamenčići na njenom grobu
Zbog "Schindlerove liste"...
Zbog tog filma iz mojeg pisma
Zato jer Oscar Schindler
- to je možda ona
- to sam možda ja
- to si možda ti
- to smo možda mi

I evo sada...
Ovih dana
Stvari su već drugačije
(Ona također nije slučajna
Začuđujuće ste toliko Nadnaravno slične njoj
Pojavile ste se niotkuda...
To nikako ne može biti slučajno...
Ne možeš niti zamisliti
Kakav utjecaj sve to ima na mene...)

I ovaj tren opet su drugačije...
...

Jednom ću nadam se doći tamo
Pasti, kleknuti i isplakati
Sve suze ovog Svijeta
Bit će to
Predosjećam
Sudbinski kišan dan
Nadam se da razumiješ
...Pokušaj...
...Pokušaj...
...Pokušaj...

----------
(Napisano od 8.4.2019 do 1.6.2019)
Demo verzija.

Bit će dorađeno, prevedeno i usklađeno vjerojatno sa engleskom verzijom.
Takav je otprilike plan i ideja...

Trenutno nemam energije, vremena niti volje dovršiti ju...

(C) Autorska prava - Sva prava pridržana - Kovači sudbine, The smiths of destiny, 2019
(C) Copyright - All rights reserved - Kovači sudbine, The smiths of destiny, 2019

- 23:22 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Sadržaj - Content

Najnovije prvo - Newest first

>> On Saint Valentine's Day
>> When The Red Dragon Came By
>> One Touch
>> Signs - The Full Moon Story
>> With some help from Above (song sketch)
>> I got d'nudes (message)
>> ‘Falling in Love’ - Magic Playlist
>> Green Scarab
>> Internal Tug Of War
>> Hardest-Sweetest Love Dilemma
>> Happy Weeks
>> DON’T SLEEP !!!
>> A picture is worth a million words
>> Eternal Love
*** COMMUNICATION SPYING, DIVA & WORLD WAR 3 WARNINGS
>> Butterfly
>> Double LLong - Triple SSSweet
>> Today it finally dawned on me, Matilda
>> Zeleni Skarabej
>> Can you please, please, please…
>> COTA G4 - Noć ukradi za nas (Official Video) - Impresija, Recenzija
xxxxx
>> With Thoughts - audio recording
>> 20th of May - info
>> Easter Special - 2022
>> Achingly Beautiful (demo in progress)
*** DIVA - The Solution how to change the Whole World for the better
>> Deleted messages - message
>> Please, take a look...
*** Humans, what you want us to become?
*** People, what kind of World do you want?
*** Urgent Letter-Song sent to the Humankind in 2021 - v.1
>> Diversion - message
>> What is on the fourteenth of February? (demo)
>> Simply to hold (demo)
>> Perseverance - Life's Essential (demo)
>>notice Rest in Peace, Djordje Balasevic - Farewell
46.EmeraldHope
>> Empathy for a girl - healing
>> Anyone who consumes this important information before they see my new future single - is immature
>>message Tell me more about the trigger patchwork, Fernando - message
>> Life's Subtle Nuances
45.Sublime Nine (demo version)
44.Spiritual Home of mine
43.I'll just adore you, blindly
>>notice Logo
>>message Magic step you took - message
>>notice ...No I haven't - notice
42.Nadam se da razumiješ (demo verzija)
41.I plagiarized Rock and Roll and All
40.Kim, do you want to?
(Light Fairy tale for all the refugees from senselessness)

>>notice A small one - notice
39.Wandering blue eyes
38.When I remember
37.Please wake up (I refuse to believe)
36.Horror (Death?)
35.For You
34.Dolores's dream (Bed time story for Dollie)
33.Dolores in the Sky...
>>poruka Izvan dosega...
32.Veljača
31.Zamišljam (Ako odeš ti)
>>Između pjesama 2 (Ona i ja)
30.Ne znam što se to dogodilo ljudima danas
>>Između pjesama 1
29.Zbogom
28.Sve ovisi o tome kakav si čovjek
27.Ovaj tren
26.Volio bih da si tu
25.Možda će to biti...
24.Odrapio sam sliku
23.Tko je ukrao moje ime?
22.Nadam se, tek tako, nadam se
21.Ljudi koji stalno padaju (ništa što bi se krilo)
20.Zašto su ubili čovjeka
19.Ja tome nisam kriv
18.Zajedno sami
17.Zli moraju pasti
16.Kovači sudbine
15.Nešto o nama
14.Što smo negoli pijuni
13.Gdje ja pripadam
12.Sve je komercijalizacija
11.Simptomi ludosti
10.Uvjerena u jednu teoriju
09.Dvanaesti
08.Ponekad nema svjetla
07.Bježanje za samim sobom
06.Ti
05.Kiša nastavlja padati
04.Crno - bijelo
03.Crni tragovi
02.Vječito (u pet sati popodne)
01.Suočenje
Veljača 2024 (1)
Prosinac 2023 (1)
Studeni 2023 (1)
Srpanj 2023 (1)
Svibanj 2023 (1)
Ožujak 2023 (7)
Prosinac 2022 (1)
Rujan 2022 (1)
Srpanj 2022 (7)
Lipanj 2022 (1)
Svibanj 2022 (1)
Travanj 2022 (2)
Prosinac 2021 (1)
Studeni 2021 (2)
Kolovoz 2021 (1)
Srpanj 2021 (3)
Ožujak 2021 (3)
Veljača 2021 (3)
Siječanj 2021 (2)
Listopad 2020 (1)
Rujan 2020 (2)
Lipanj 2020 (1)
Ožujak 2020 (1)
Veljača 2020 (1)
Siječanj 2020 (1)
Lipanj 2019 (1)
Ožujak 2019 (4)
Srpanj 2018 (4)
Prosinac 2016 (1)
Studeni 2016 (2)
Siječanj 2009 (1)
Kolovoz 2006 (1)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (22)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv