Da, priča je plastičnija, može imati dužinu koǰu želi, dok film mora biti prilagođen svojoj formi, neke dijelove iz priče jednostavno nisu se ćini scenaristički zanimljivima, pa su prerađeni/dorađeni. Sviđa mi se način na na koji je to napravljeno. Odličan post! Ljub!
13.11.2025. (00:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Samo ću se osvrnuti na Carvera, kojeg sam naravno čitao, jer je spadao u krug tih "pisaca ceste", o kojima se naveliko raspredalo u mom mladalačkom društvu po studentskim sobama u kasnim noćnim satima. Jednu noć sam s tad najbližom prijateljicom, koja je u kasnijem životu završila u Londonu i tamo se npr. družila u ratno vrijeme s Kojom iz "Discipline kičme", raspravljao zašto mi je Bukowski draži od Carvera, njoj je bilo obrnuto. Naravno da su obojica vrhunski pripovijedači, i da postoje argumenti i za jednog i za drugog, komentar je zbog "najglupljeg mogućeg argumenta" kako je ona rekla, naime spomenuo sam izvod iz jednog tad izašlog intervjua s Bukowskim, spominje kako se s Carverom upoznao negdje u Italiji i "taj čovjek u svemu obmanjuje čitatelje, cugali smo, on uopće ne podnosi alkohol". Kao što sam naveo u jednom komentaru Hucu, volim u blog komentarima fulati celi fudbal ;)
13.11.2025. (08:21)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Premda slavan za života, Carver je volio isticati svoju pripadnost običnoj raji, o tome i piše, tko ga je čitao, o običnom životu običnih ljudi, o sebi:
"U biti, ja sam jedan od tih zbunjenih, ošamućenih ljudi, od njih sam potekao. To su ljudi s kojima sam godinama radio i rame uz rame s njima zarađivao svoj kruh... Njihov je život bio takav da su se stvarno bojali kada bi im netko zakucao na vrata, bilo to danju ili noću, ili kada bi zazvonio telefon, ljudi koji nisu znali kako će platiti stanarinu ili što će ako im se pokvari hladnjak."
Anti snob Carver, tu poprilično nepoznat, blizak je s ovim blogom u smislu neformalnosti i rušenja snobovskih postavki titula i formalne kompetencije nad stvarnom i stvarnim dominacijama nad mediokritetima na klečanju za formalnu. Obična raja je i inspiracija i bolji autor od 'mediokriteta za autoriteta' postavkom.
13.11.2025. (10:15)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-LUKI-U principu mi se sviđa da nisu sve reference priče stavljene u film, tipa ovo o kiši vlagi, američkim čizmama i čarapama suvišno bi to bilo-bar iz moje perspektive isto kao i njegov odlazak u dućan po viski za Vladimira. Alo, čovjek je pisac a pisac pa da nema viskija. Iako to da on viskija nema-tog scenarija nema niti u priči jer on sipa viski i u priči kao i u filmu ali onda mi je apsurdna situacija staviti u film njegov odlazak u dućan da viski kupuje kad je poznato da ga on ima. Zato mi je drago da je taj detalj isključen iz ekranizacije. Ali ima nekih koji fale da bi film bio još bolji tipa ono što sam isticao i u postu samom-da je sniljena i njena strana priče (telefonske) scena predočena slikom iz showreela filma onda bi stvar bila konkretnija ne bi komunikacija njih dvoje bila prikazana jednostrano. S te strane samim zaobilaženjem ove scene iz dućana bi bilo rezervirano dovoljno prostora za realizaciju više detalja a i dalje u kratkoj formi. Igram se malo redatelja sad ali to je samo moj promatrački dojam ni više ni maje od toga. A druga premisa (moja) je i to, da se nije odlazilo u detalje iz još 2 razloga, da ostane promil misterioznosti i 2 jer priča daje odgovore na pitanja koja film ostavlja u nekoj mjeri bez odgovora. Još jednu stvar moram istaknuti, film ima još jednu zanimljivu komponentu u odnosu na priču-scena u klubu izlazak i njegovi trenuci halucinacija da vidi nju potencirani alkoholom, grižnjom savjsesti što ju je ostavio samu i željom da joj se vrati. Priča vodi svoju politiku o njegovom dolasku doma dok je večer s provodom izostavljena a iz filma je izostavljen dio oko njihovog prepucavanja apropo knjige i čitanja iste. Zato sam u postu i naveo
"Nakon buđenja na cesti sad se već očito da ne može plastičnije vidi-izjeda ga osjećaj krivnje samo što nam kroz film nije predočeno ono što se događa nakon toga ostavljeno je da svi slože neku svoju interpretaciju. Po priči se ispostavlja da je situacija povoljno razrješena"
dio priče oko njihovog natezanja oko knjige se nakon odjave filma neslužbeno (nesnimljeno neodglumljeno) realizirala s jednim od dva moguća scenarija eto smo dobili odgovore na pitanja koja je fim ostavio otvorena.
13.11.2025. (11:13)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-SEWEN-Zapravo ne, poanta posta je usporedna relacija priča je kompletna kako je i prepisana s portala. Moj interes ovdje u prvom redu je bila relacija isticanje istih u kojima film prati tok priče one u kojima ide svojim filmskim scnearističkim konceptom i one treće kategorije koji su ogrginalno filmski izostavljeni od uvrštavanja u ekranizaciju i po kojima film odskače od priče kao svojim unikatnim konceptom. Tipa ova scena u noćnom klubu ili izostavljanjem iz filma scenarija po kojem on nakon druženja dolazi doma ona mu otvara vrata i počinje njihovo natezanje oko njene želja da čita knjigu a on je protiv jer se boji da će se njen sadržaj negativno s emocionalne strane odraziti na nju i dijete. U filmskoj varijanti on dolazi ujutro kad ona spava i tu je filmu kraj zastor pada odjava. A sve navedeno u priči ova sitaicija oko knjige na primjer-za pretpostaviti je kao sljedeći događaj nakon što se oboje probude samo to u film nije utrpano. Čitanjem priče su ta neka otvorena pitanja koje je film ostavio dobila odgovor i to sam ovdje imao kao predmet posta u prvom redu.
-NF-Haha :D da, voliš ti to tako fulat ceo fudbal, ali aj da je bolje ne bi bilo dobro :))
-STARRY-To s gutanjem komentara se sve više događa sve je češći slučaj :( a i blog sve više usporava. Elem pod postom iz siječnja'23-e si imala referencu na baš sad ovdje spomenutu priču po kojoj je film snmljen sad mi evo još jednog korisnog priloga. Drago mi je da spominješ i taj socijalni aspekt jer njih dvoje-izmeđ ostalog nisu niti u nekoj jako dobroj financijskoj situaciji film je priča o realnim životnim problemima mladog bračnog para a Carver je ovdje kao idealna preslika pisca koji je baš tave teme iz kategorije realizma kroz romane problematizirao. Književnost, film kazalište...to su sve oblici umjetnosti a opće poznata stvar umjetnost ne podnosi mediokritete-zato mediokritetima ista tako smeta.
13.11.2025. (11:49)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
One rijetke crne ovce koje nisu gledale film-veza na njega je pod slikama potpisano sa "film"
12.11.2025. (23:10) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
luki2
Da, priča je plastičnija, može imati dužinu koǰu želi, dok film mora biti prilagođen svojoj formi, neke dijelove iz priče jednostavno nisu se ćini scenaristički zanimljivima, pa su prerađeni/dorađeni. Sviđa mi se način na na koji je to napravljeno. Odličan post! Ljub!
13.11.2025. (00:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sewen
Moram priznati da uopće ne bih s toliko razmišljanja odgledao film. Svaka scena bi došla u prošla i na kraju bi sagledao samo cjelinu.
13.11.2025. (06:35) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
Samo ću se osvrnuti na Carvera, kojeg sam naravno čitao, jer je spadao u krug tih "pisaca ceste", o kojima se naveliko raspredalo u mom mladalačkom društvu po studentskim sobama u kasnim noćnim satima.
Jednu noć sam s tad najbližom prijateljicom, koja je u kasnijem životu završila u Londonu i tamo se npr. družila u ratno vrijeme s Kojom iz "Discipline kičme", raspravljao zašto mi je Bukowski draži od Carvera, njoj je bilo obrnuto. Naravno da su obojica vrhunski pripovijedači, i da postoje argumenti i za jednog i za drugog, komentar je zbog "najglupljeg mogućeg argumenta" kako je ona rekla, naime spomenuo sam izvod iz jednog tad izašlog intervjua s Bukowskim, spominje kako se s Carverom upoznao negdje u Italiji i "taj čovjek u svemu obmanjuje čitatelje, cugali smo, on uopće ne podnosi alkohol". Kao što sam naveo u jednom komentaru Hucu, volim u blog komentarima fulati celi fudbal ;)
13.11.2025. (08:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Starry Night
progutalo mi komentar, ne znam šta se desilo
13.11.2025. (10:11) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Starry Night
aha, krivo sam ga "gurnula"
evo ga:
Premda slavan za života, Carver je volio isticati svoju pripadnost običnoj raji, o tome i piše, tko ga je čitao, o običnom životu običnih ljudi, o sebi:
"U biti, ja sam jedan od tih zbunjenih, ošamućenih ljudi, od njih sam potekao. To su ljudi s kojima sam godinama radio i rame uz rame s njima zarađivao svoj kruh... Njihov je život bio takav da su se stvarno bojali kada bi im netko zakucao na vrata, bilo to danju ili noću, ili kada bi zazvonio telefon, ljudi koji nisu znali kako će platiti stanarinu ili što će ako im se pokvari hladnjak."
Anti snob Carver, tu poprilično nepoznat, blizak je s ovim blogom u smislu neformalnosti i rušenja snobovskih postavki titula i formalne kompetencije nad stvarnom i stvarnim dominacijama nad mediokritetima na klečanju za formalnu. Obična raja je i inspiracija i bolji autor od 'mediokriteta za autoriteta' postavkom.
13.11.2025. (10:15) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-LUKI-U principu mi se sviđa da nisu sve reference priče stavljene u film, tipa ovo o kiši vlagi, američkim čizmama i čarapama suvišno bi to bilo-bar iz moje perspektive isto kao i njegov odlazak u dućan po viski za Vladimira. Alo, čovjek je pisac a pisac pa da nema viskija. Iako to da on viskija nema-tog scenarija nema niti u priči jer on sipa viski i u priči kao i u filmu ali onda mi je apsurdna situacija staviti u film njegov odlazak u dućan da viski kupuje kad je poznato da ga on ima. Zato mi je drago da je taj detalj isključen iz ekranizacije. Ali ima nekih koji fale da bi film bio još bolji tipa ono što sam isticao i u postu samom-da je sniljena i njena strana priče (telefonske) scena predočena slikom iz showreela filma onda bi stvar bila konkretnija ne bi komunikacija njih dvoje bila prikazana jednostrano. S te strane samim zaobilaženjem ove scene iz dućana bi bilo rezervirano dovoljno prostora za realizaciju više detalja a i dalje u kratkoj formi. Igram se malo redatelja sad ali to je samo moj promatrački dojam ni više ni maje od toga. A druga premisa (moja) je i to, da se nije odlazilo u detalje iz još 2 razloga, da ostane promil misterioznosti i 2 jer priča daje odgovore na pitanja koja film ostavlja u nekoj mjeri bez odgovora. Još jednu stvar moram istaknuti, film ima još jednu zanimljivu komponentu u odnosu na priču-scena u klubu izlazak i njegovi trenuci halucinacija da vidi nju potencirani alkoholom, grižnjom savjsesti što ju je ostavio samu i željom da joj se vrati. Priča vodi svoju politiku o njegovom dolasku doma dok je večer s provodom izostavljena a iz filma je izostavljen dio oko njihovog prepucavanja apropo knjige i čitanja iste. Zato sam u postu i naveo
"Nakon buđenja na cesti sad se već očito da ne može plastičnije vidi-izjeda ga osjećaj krivnje samo što nam kroz film nije predočeno ono što se događa nakon toga ostavljeno je da svi slože neku svoju interpretaciju. Po priči se ispostavlja da je situacija povoljno razrješena"
dio priče oko njihovog natezanja oko knjige se nakon odjave filma neslužbeno (nesnimljeno neodglumljeno) realizirala s jednim od dva moguća scenarija eto smo dobili odgovore na pitanja koja je fim ostavio otvorena.
13.11.2025. (11:13) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-SEWEN-Zapravo ne, poanta posta je usporedna relacija priča je kompletna kako je i prepisana s portala. Moj interes ovdje u prvom redu je bila relacija isticanje istih u kojima film prati tok priče one u kojima ide svojim filmskim scnearističkim konceptom i one treće kategorije koji su ogrginalno filmski izostavljeni od uvrštavanja u ekranizaciju i po kojima film odskače od priče kao svojim unikatnim konceptom. Tipa ova scena u noćnom klubu ili izostavljanjem iz filma scenarija po kojem on nakon druženja dolazi doma ona mu otvara vrata i počinje njihovo natezanje oko njene želja da čita knjigu a on je protiv jer se boji da će se njen sadržaj negativno s emocionalne strane odraziti na nju i dijete. U filmskoj varijanti on dolazi ujutro kad ona spava i tu je filmu kraj zastor pada odjava. A sve navedeno u priči ova sitaicija oko knjige na primjer-za pretpostaviti je kao sljedeći događaj nakon što se oboje probude samo to u film nije utrpano. Čitanjem priče su ta neka otvorena pitanja koje je film ostavio dobila odgovor i to sam ovdje imao kao predmet posta u prvom redu.
-NF-Haha :D da, voliš ti to tako fulat ceo fudbal, ali aj da je bolje ne bi bilo dobro :))
-STARRY-To s gutanjem komentara se sve više događa sve je češći slučaj :( a i blog sve više usporava. Elem pod postom iz siječnja'23-e si imala referencu na baš sad ovdje spomenutu priču po kojoj je film snmljen sad mi evo još jednog korisnog priloga. Drago mi je da spominješ i taj socijalni aspekt jer njih dvoje-izmeđ ostalog nisu niti u nekoj jako dobroj financijskoj situaciji film je priča o realnim životnim problemima mladog bračnog para a Carver je ovdje kao idealna preslika pisca koji je baš tave teme iz kategorije realizma kroz romane problematizirao. Književnost, film kazalište...to su sve oblici umjetnosti a opće poznata stvar umjetnost ne podnosi mediokritete-zato mediokritetima ista tako smeta.
13.11.2025. (11:49) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...