Realno je realno. Zašto nešto uljepšavati ako je u stvarnosti drugačije. Puno toga zanimljivog si napisao. Vidi se da redovito pratiš kulturu. Svaka ti čast. Lp
15.11.2024. (19:45)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Ma znaš što- nisam ljubiteljica psovki. Ni na filmu ni u kazalištu. Slažem se da rječnik približi svakodnevnom govoru, ali se ne slažem da se psovke koriste tek radi psovanja. Meni osobno je Frljić odličan. Ljub!
15.11.2024. (21:53)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-TEUTA-Kad bi to bio slučaj onda bi umjetnost izgubila svoju poantu ocrtavanja stvarnosti kakva i je. Protivnik sam bilokojeg oblika cenzure i represije. Samo ne znam-kako sam i u postu spomenutom imao referencu: "realnost je takva pa je sasvim normalno da psovke budu dio scenarija oni koji su se zgražali (nakon predstave) nisu imali argumente kad se ne vidi dalje od nosa i vide se samo psovke kao psovke a ne i njihov kontekst." oni koji su prevrtali očima ili frktali nosevima u zfražavanju na psovačinu plitkog su poimanja što proizlazi 1.na licemjerstvo-protestnih reakcija ne riječi koje i sami izgovore po 500 puta u danu. I 2.na prizemnu fiksaciju na izraz sam po sebi-opsuje se "u kurac" "nemoj me zajebavat" "aj odjebi" a frktanje finim nosevima svodi se kao reakcija koja je samo i isključivo posljedica fiksacije na izraz bez sagledavanja konteksta i praktičnosti primjene sa estetske i realistične strane. Ali ovim sam htio istaknuti i taj drugi aktualni slučaj od srijede-opću neupućenost djela publike koja nije u stanju razlučiti scensku glumačku interakciju kao dio same predstave pred pauzu od njenog kraja.
-LUKI-Ovo govorim kao netko tko rado kreše i voli općenito čuti vulgarno izražavanje. Naravno i pored toga neću dati puni legitimitet u situacijama kad scenografski/estetski/situacijski nije nužno ali apsolutno kad treba naglasiti neku situaciju za koju se u stvarnom životu psovke standarndo koriste to apsolutno. Sjećaš se Ivine uloge u "nestajanju"? i koliko je ona psovačine ovdje u drugoj polovici predstave morala ispaliti? Ali to je bila situacija koja je bila apsolutno opraavdana sa estetske i realistične strane jer situacija u koju se uvalila i je nešto drastično big deal u kojoj bi svi ispucali sijaset psovki kojima raspolažemo u našem verbaliziranju. S te praktične realistične i estetske strane navijam za psovačinu-da se koristi kao preslika i estetska boljost od "finih" izraza i sporim cenzure i zgražavanja onih koji se fiksiraju samo na psovačinu kao takvu ne gledajući uopće kontekst iz kojeg su dane. A isto tako ako se kreše samo da bi se kresalo-to isto nije stvar za koju ću navijat. Evo i u mjeri ima toga-s naglaskom na pažljivu doziranost psovačine u ključnom trenutku. Što se tiče Frljića-njega sam naveo kao školski primjer mete napada okolokazališnog klateža koji nikad nije ni upoznao kazalište nasuprot okolokazališnih koji su moguće (ne mogu znati ali ostavljaju taj dojam) zalutali na predstavu-to proizlazi iz očitog nepoznavanja koncepta završetka predstave-kompletan ansambl izlazi na bis i dobiva aplauz. Toga u prvom djelu mjere nije bilo nego samo scenski dio glumačkog izravnog obraćanja publici koje je dio dramskog teksta samog.
15.11.2024. (22:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Tako je Kolinda uletila na pozornicu Labuđeg jezera i drpila balerinama buket i naklonila se publici :))))))))))))))))))))))))))))))), to mi je bilo nezaboravno, Frljić je faca, provokantan i to je njegv stil, umjetnost ne bi nitko smio cenzurirati, posebice ne opskurni kostimirani tipovi koji malo malo izađu na naslovnicama u odurnim aferama. Interaktivno kazalište je forma koja ruši "četvrti zid", iako ja volim staru, tradicionalnu klasiku, totalnu predstavu i uživljavanje. Kazalište, kao i film, je forma koja skida život, tu spadaju i psovke i sve stvari iza zatvorenih vrata, raspon od antičke drame do pulpa, postoje samo dobre i loše predstave.
16.11.2024. (01:16)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-STARRY-Kolinda ČoKolinda Kozolinda-i koja još sve imena nije imala-je imala tu opsesivnu potrebu biti u središtu pažnje-bilokoje vrste! Kao da je ona bila dio ansambla-sambog pa nije to napravila na dramskoj predstavi koje me jedine i zanimaju i ovo je već previše. Sjećaš se ludog slučaja pred koju godinu kad su se bolesnici iz viliagre digli na zadnje noge zbog HNK-ovog promitivnog plakata? O toj sam temi posvetio jedan dio u mentalitetu palanke gamad koja si je umislila da ima pravo cenzurirat ograničavat i krojit svoje politike. Kad smo već kod opskurnih eto da se malo prisjetimo onih koji čak i nadmašuju taj opskuran status (koja bi kategorija bila uopće gora?) Elem, inače i ja sam ljubitelj klasika posebno ruskih ali nemam ništa protiv eksperimentiranja i dovođenja scene u današnje vrijeme a to je s ovom bio slučaj-modernizirati scenu da bi funkcionirala kao preslika onog mentaliteta u današnjem modernom svijetu. Nije da fali referenci iz stvarnosti kad vidiš kakvi sve redikuli iskaču iz paštete. Zna Plazibat-koncept glumačke izravne interakcije s publikom mi je baš legao k'o budali šamar sviđa mi se ta metoda koja je za dobar dio publike bila konfuzna štoviše-signal da je predstava na kraju. Što me inspiriralo na ovaj post. Aj kako sam odgovorio i Luki-u "nestajanju" uloga u Ivinoj interpretaciji ima u drugom djelu predstave ispaliti sijaset psovki-ali to i je prikaz situacije u kojima se standardno u reali psovčina i koristi (ovako s promatračke strane mogu potvrdit da je u scenskoj psovačini ipak to i realtivno blago prikazano) koliko bi psovki bilo u stvarnosti. Ali ono što mi diže kiselinu u želucu je dekontekstualiziran fiksiran izraz na psovke same po sebi i to od onih koji iste riječi izgovore 500 puta u danu. K'o časne sestre uvijek ispada dio publike.
-NF I STARRY-Odgovaram vam skupno jer se oboje referirate na Frljića. To što po njemu seru najbolje potvrđuje istinitost onoga što je u njegovim predstavama. Reakcije posebno negativne puno dobroga (o onome po čemu se sere) otkrivaju.
16.11.2024. (12:28)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
To ti je ona Baudelaireiva priča o uličnoj prostitutki od pet franaka, koju Baudelaire poovede u muzej s antičkim kipovima a ona sa zgražanjem pokriva oči da ju je stid gledati gole kipove, prostitutka jaši ćudoređe :)))))))))))))))))))). Tako i klečavac, uvjetno neobrazovana Baudleairova ulična drolja, za lovu koju dobije za odklečavanje protiv žena po trgovima, pljuje umjetničku anangardu niti ne znajući definirati umjetnost.
16.11.2024. (13:50)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
-SEWEN-E, upravo to su čari kazališta osjetiti vibru škripu parketa atmosferu miris-rekla bi jedna moja miljenica-magija. Te sam čari otkrio još kao dijete ali nažalost onda su dugo vremena nakon osnovne i srednje škole bile zapostavljene istina ne mojim izborom nego jednostavno-takve su ispale okolnosti.
-STARRY-Na tragu toga, isto licemjerno govno je i Angelo-onaj koji je nova vlast u "mjeri za mjeru" koji je uveo smrtnu kaznu za "preljubnike" i "nečistoću" a sam je pored toga skoro silovao sestru osuđenika na smrt zbog "preljuba" kad mu ona nije htjela dati ( uzamjenu da joj brat bude pošteđen vješanja) o tome sam se referirao i u jednom djelu posta "dva tipa licemjerja" konkretno na njegovom samom kraju-linkan je i na početku ovog evo ću ga još jednom linkat i ovdje a što se tiče klačavaca jasno je ko dobro večer da tu bagru netko financira (viliagre bolesnici a sigurno i dio klera) no glavni njihov problem je što su inceli koji pate od impotencije pa im je osim lemat pare a ništ ne radit skrivanje iza nakaradne nazadne ideologije paravan za impotenciju.
16.11.2024. (22:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Čuj ovi današnji (koji na sreću više nisu aktualni) su daleko gori razni haSSani na primjer protiv kojeg su na sreću uspješno digli revoluciju glumci drame zagrebačkog HNK o viliagre lunaticima da i ne govorim-i samo činjenica da je normalnog svijeta kvantitativno daleko više ih sprečava da ne budu još gore zlo kuga kolera i pošast od rusa u Češkoj.
18.11.2024. (13:58)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sjećam se te afere. Ali znaš što je najzanimljivije? To što su u vrijeme totalitirizma snimljeni najbolji, najkvalitetniji i najzanimljiviji filmovi. Vjerojatno je tako svugdje, ne samo u Češkoj. Hvala ti za popis novih hrvatskih riječi hihihi...
18.11.2024. (15:29)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Sigurno se sjećaš predstave šovinistička farsa iz '88 koja je baš žestoka satira koja uključuje grubu agresivnu političku nekorektnost posebno na nacionalnoj osnovi. Pazi i to još u totalitarnom režimu-nije bilo nikakvih problema, a sad u ovoj prčiji od "demokracije" imamo haSSane protiv kojeg su umjetnici drame zagrebačkog HNK vodili bitke, kler i viliagre koji si umišljaju da imaju pravo nametati svoja uvjerenja i cenzuru. Ispada da je danas sve službeno dozvoljeno (a praktično eto novog "demokratskog" totalitarizma) dok je totalitarizam pored svega iz ove perspektive izgledao kao vrijeme velikih sloboda. Apropo riječi-samo mi je bljesnulo asocijacija je nadošla sama :)
18.11.2024. (17:56)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
Eto, o ovom fenomenu mislim već duži period a sad ga tek objavljujem.
15.11.2024. (18:25) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
teuta
Realno je realno. Zašto nešto uljepšavati ako je u stvarnosti drugačije.
Puno toga zanimljivog si napisao. Vidi se da redovito pratiš kulturu. Svaka ti čast. Lp
15.11.2024. (19:45) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
luki2
Ma znaš što- nisam ljubiteljica psovki. Ni na filmu ni u kazalištu. Slažem se da rječnik približi svakodnevnom govoru, ali se ne slažem da se psovke koriste tek radi psovanja.
Meni osobno je Frljić odličan. Ljub!
15.11.2024. (21:53) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-TEUTA-Kad bi to bio slučaj onda bi umjetnost izgubila svoju poantu ocrtavanja stvarnosti kakva i je. Protivnik sam bilokojeg oblika cenzure i represije. Samo ne znam-kako sam i u postu spomenutom imao referencu: "realnost je takva pa je sasvim normalno da psovke budu dio scenarija oni koji su se zgražali (nakon predstave) nisu imali
argumente kad se ne vidi dalje od nosa i vide se samo psovke kao psovke a ne i njihov kontekst." oni koji su prevrtali očima ili frktali nosevima u zfražavanju na psovačinu plitkog su poimanja što proizlazi 1.na licemjerstvo-protestnih reakcija ne riječi koje i sami izgovore po 500 puta u danu. I 2.na prizemnu fiksaciju na izraz sam po sebi-opsuje se "u kurac" "nemoj me zajebavat" "aj odjebi" a frktanje finim nosevima svodi se kao reakcija koja je samo i isključivo posljedica fiksacije na izraz bez sagledavanja konteksta i praktičnosti primjene sa estetske i realistične strane. Ali ovim sam htio istaknuti i taj drugi aktualni slučaj od srijede-opću neupućenost djela publike koja nije u stanju razlučiti scensku glumačku interakciju kao dio same predstave pred pauzu od njenog kraja.
-LUKI-Ovo govorim kao netko tko rado kreše i voli općenito čuti vulgarno izražavanje. Naravno i pored toga neću dati puni legitimitet u situacijama kad scenografski/estetski/situacijski nije nužno ali apsolutno kad treba naglasiti neku situaciju za koju se u stvarnom životu psovke standarndo koriste to apsolutno. Sjećaš se Ivine uloge u "nestajanju"? i koliko je ona psovačine ovdje u drugoj polovici predstave morala ispaliti? Ali to je bila situacija koja je bila apsolutno opraavdana sa estetske i realistične strane jer situacija u koju se uvalila i je nešto drastično big deal u kojoj bi svi ispucali sijaset psovki kojima raspolažemo u našem verbaliziranju. S te praktične realistične i estetske strane navijam za psovačinu-da se koristi kao preslika i estetska boljost od "finih" izraza i sporim cenzure i zgražavanja onih koji se fiksiraju samo na psovačinu kao takvu ne gledajući uopće kontekst iz kojeg su dane. A isto tako ako se kreše samo da bi se kresalo-to isto nije stvar za koju ću navijat. Evo i u mjeri ima toga-s naglaskom na pažljivu doziranost psovačine u ključnom trenutku. Što se tiče Frljića-njega sam naveo kao školski primjer mete napada okolokazališnog klateža koji nikad nije ni upoznao kazalište nasuprot okolokazališnih koji su moguće (ne mogu znati ali ostavljaju taj dojam) zalutali na predstavu-to proizlazi iz očitog nepoznavanja koncepta završetka predstave-kompletan ansambl izlazi na bis i dobiva aplauz. Toga u prvom djelu mjere nije bilo nego samo scenski dio glumačkog izravnog obraćanja publici koje je dio dramskog teksta samog.
15.11.2024. (22:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
starry night
Tako je Kolinda uletila na pozornicu Labuđeg jezera i drpila balerinama buket i naklonila se publici :))))))))))))))))))))))))))))))), to mi je bilo nezaboravno, Frljić je faca, provokantan i to je njegv stil, umjetnost ne bi nitko smio cenzurirati, posebice ne opskurni kostimirani tipovi koji malo malo izađu na naslovnicama u odurnim aferama. Interaktivno kazalište je forma koja ruši "četvrti zid", iako ja volim staru, tradicionalnu klasiku, totalnu predstavu i uživljavanje. Kazalište, kao i film, je forma koja skida život, tu spadaju i psovke i sve stvari iza zatvorenih vrata, raspon od antičke drame do pulpa, postoje samo dobre i loše predstave.
16.11.2024. (01:16) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
NF
Vratit ću se jer moramo veterinaru, a ima teksta. Za Frljića potpisujem tvoj stav, iako su mi pokojni Pandur i još neki bili draži ;)
16.11.2024. (10:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-STARRY-Kolinda ČoKolinda Kozolinda-i koja još sve imena nije imala-je imala tu opsesivnu potrebu biti u središtu pažnje-bilokoje vrste! Kao da je ona bila dio ansambla-sambog pa nije to napravila na dramskoj predstavi koje me jedine i zanimaju i ovo je već previše. Sjećaš se ludog slučaja pred koju godinu kad su se bolesnici iz viliagre digli na zadnje noge zbog HNK-ovog promitivnog plakata? O toj sam temi posvetio jedan dio u mentalitetu palanke gamad koja si je umislila da ima pravo cenzurirat ograničavat i krojit svoje politike. Kad smo već kod opskurnih eto da se malo prisjetimo onih koji čak i nadmašuju taj opskuran status (koja bi kategorija bila uopće gora?) Elem, inače i ja sam ljubitelj klasika posebno ruskih ali nemam ništa protiv eksperimentiranja i dovođenja scene u današnje vrijeme a to je s ovom bio slučaj-modernizirati scenu da bi funkcionirala kao preslika onog mentaliteta u današnjem modernom svijetu. Nije da fali referenci iz stvarnosti kad vidiš kakvi sve redikuli iskaču iz paštete. Zna Plazibat-koncept glumačke izravne interakcije s publikom mi je baš legao k'o budali šamar sviđa mi se ta metoda koja je za dobar dio publike bila konfuzna štoviše-signal da je predstava na kraju. Što me inspiriralo na ovaj post. Aj kako sam odgovorio i Luki-u "nestajanju" uloga u Ivinoj interpretaciji ima u drugom djelu predstave ispaliti sijaset psovki-ali to i je prikaz situacije u kojima se standardno u reali psovčina i koristi (ovako s promatračke strane mogu potvrdit da je u scenskoj psovačini ipak to i realtivno blago prikazano) koliko bi psovki bilo u stvarnosti. Ali ono što mi diže kiselinu u želucu je dekontekstualiziran fiksiran izraz na psovke same po sebi i to od onih koji iste riječi izgovore 500 puta u danu. K'o časne sestre uvijek ispada dio publike.
-NF I STARRY-Odgovaram vam skupno jer se oboje referirate na Frljića. To što po njemu seru najbolje potvrđuje istinitost onoga što je u njegovim predstavama. Reakcije posebno negativne puno dobroga (o onome po čemu se sere) otkrivaju.
16.11.2024. (12:28) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sewen
Samo ja znam koliko mi nedostaje onaj život na daskama kulture, onaj miris teatra, onaj pljesak....
16.11.2024. (12:59) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
starry night
To ti je ona Baudelaireiva priča o uličnoj prostitutki od pet franaka, koju Baudelaire poovede u muzej s antičkim kipovima a ona sa zgražanjem pokriva oči da ju je stid gledati gole kipove, prostitutka jaši ćudoređe :)))))))))))))))))))). Tako i klečavac, uvjetno neobrazovana Baudleairova ulična drolja, za lovu koju dobije za odklečavanje protiv žena po trgovima, pljuje umjetničku anangardu niti ne znajući definirati umjetnost.
16.11.2024. (13:50) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
-SEWEN-E, upravo to su čari kazališta osjetiti vibru škripu parketa atmosferu miris-rekla bi jedna moja miljenica-magija. Te sam čari otkrio još kao dijete ali nažalost onda su dugo vremena nakon osnovne i srednje škole bile zapostavljene istina ne mojim izborom nego jednostavno-takve su ispale okolnosti.
-STARRY-Na tragu toga, isto licemjerno govno je i Angelo-onaj koji je nova vlast u "mjeri za mjeru" koji je uveo smrtnu kaznu za "preljubnike" i "nečistoću" a sam je pored toga skoro silovao sestru osuđenika na smrt zbog "preljuba" kad mu ona nije htjela dati ( uzamjenu da joj brat bude pošteđen vješanja) o tome sam se referirao i u jednom djelu posta "dva tipa licemjerja" konkretno na njegovom samom kraju-linkan je i na početku ovog evo ću ga još jednom linkat i ovdje a što se tiče klačavaca jasno je ko dobro večer da tu bagru netko financira (viliagre bolesnici a sigurno i dio klera) no glavni njihov problem je što su inceli koji pate od impotencije pa im je osim lemat pare a ništ ne radit skrivanje iza nakaradne nazadne ideologije paravan za impotenciju.
16.11.2024. (22:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
teuta
Ja sam istog mišljenja kao i ti, apsolutno sam protiv cenzure.
Biti drugačiji nego u stvarnosti za mene je čisto zavaravanje.
Laku noć prijatelju.
17.11.2024. (23:20) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
Ako se represija napravi na umjetnost (posebno glumu) to vodi u opći totalitarizam i ograničavanje slobode. Mirni ti snovi drugarice.
18.11.2024. (00:03) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
teuta
Baš tako. Dobro mi je to poznato kad su u Češkoj bili Rusi. Daleko od njih.
18.11.2024. (10:09) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
Čuj ovi današnji (koji na sreću više nisu aktualni) su daleko gori razni haSSani na primjer protiv kojeg su na sreću uspješno digli revoluciju glumci drame zagrebačkog HNK o viliagre lunaticima da i ne govorim-i samo činjenica da je normalnog svijeta kvantitativno daleko više ih sprečava da ne budu još gore zlo kuga kolera i pošast od rusa u Češkoj.
18.11.2024. (13:58) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
teuta
Sjećam se te afere. Ali znaš što je najzanimljivije?
To što su u vrijeme totalitirizma snimljeni najbolji,
najkvalitetniji i najzanimljiviji filmovi.
Vjerojatno je tako svugdje, ne samo u Češkoj.
Hvala ti za popis novih hrvatskih riječi hihihi...
18.11.2024. (15:29) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
TEATRALNI
Sigurno se sjećaš predstave šovinistička farsa iz '88 koja je baš žestoka satira koja uključuje grubu agresivnu političku nekorektnost posebno na nacionalnoj osnovi. Pazi i to još u totalitarnom režimu-nije bilo nikakvih problema, a sad u ovoj prčiji od "demokracije" imamo haSSane protiv kojeg su umjetnici drame zagrebačkog HNK vodili bitke, kler i viliagre koji si umišljaju da imaju pravo nametati svoja uvjerenja i cenzuru. Ispada da je danas sve službeno dozvoljeno (a praktično eto novog "demokratskog" totalitarizma) dok je totalitarizam pored svega iz ove perspektive izgledao kao vrijeme velikih sloboda. Apropo riječi-samo mi je bljesnulo asocijacija je nadošla sama :)
18.11.2024. (17:56) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...