Stojim iza toga, da bez obzira na marketing, kvaliteta je ona zbog koje će tvrtka opstati i poslovati u plusu. Iz našeg iskustva mogu reći da sve što se radi iz ljubavi, daje rezultat na obostrano zadovoljstvo( ponuđača i potrošača),a i tada i onaj krajnji, financijski rezultat ne izostaje. Danas su naše reklame isključivo usmene-preporuke i to je ono vraćanje koje ulažeš-materijalno, ali i duhovno. Nije lako biti poduzetnik i nije to za svakoga, pogotovo ne za ljude koji se žele preko noći okoristiti jer će isto tako preko noći i propasti.
05.07.2017. (12:00)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
al je mukotrpan to posao. ljudi su tako teški na likeu (čak i ako su ti iz plemena)... još im je teže shareati... teško im je išta pročitati, istražiti, kliknuti... sve im moraš dat na pladnju... fb isto škrtari na reachu, onda platiš $10 za neke jadne brojke... ako ne spamaš i vrištiš naokolo, opet kao da te nema...
06.07.2017. (15:40)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
@Zlica - i besplatan za početnike, što je još bitnije za nas koji nemamo budžet za marketing.
@O-da: istina je, kvaliteta je ono što traje, ali se, iskreno, bojim da, dok dokažem kvalitetu, propadoh ja :) Naravno, i usmene preporuke su najvrjedniji marketinški alat, tu odanost kupaca ne možeš platiti nikakvim novcem ili skupim reklamama...
@junac - ahahahahaha, i meni se sad to čini, da nije lako iskamčiti lajk :) mora se čovjek baš neprestano isticati i promovirati, a onda ti kažu kako si dosadan i da iskačeš iz paštete :)
06.07.2017. (21:36)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
sve napisano je savršeno točno postoji samo nekoliko problema vezanih za našu, ljudsku prirodu.
Izgradiš proizvod, prodaš ga,,, i ako si u Hrvatskoj, stagniraš...a ako ideš u svijet, onda vrijede neka druga pravila. Mislim da bi svatko tko stvara svoje pleme nakon nekog vremena zaključio kako mu je ovaj teren ovdje ...mali
u knjigama koje sam čitao o poduzetništvu, uvijek mi se svidio onaj prvi dio, u kojemu ti za novi proizvod pomaže "triple F" (family, friends & fools), to je valjda početak našeg "plemena" iz priče...s time da kao plemenska zemlja (a to jesmo), početno pleme je veće, ali poslije radi predrasuda, se teže širi :-)
07.07.2017. (10:42)
-
-
-
- - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
ZlicaOdOpaka
Net je za to praktičan :-)).
05.07.2017. (10:32) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
O-da životu!
Stojim iza toga, da bez obzira na marketing, kvaliteta je ona zbog koje će tvrtka opstati i poslovati u plusu. Iz našeg iskustva mogu reći da sve što se radi iz ljubavi, daje rezultat na obostrano zadovoljstvo( ponuđača i potrošača),a i tada i onaj krajnji, financijski rezultat ne izostaje.
Danas su naše reklame isključivo usmene-preporuke i to je ono vraćanje koje ulažeš-materijalno, ali i duhovno.
Nije lako biti poduzetnik i nije to za svakoga, pogotovo ne za ljude koji se žele preko noći okoristiti jer će isto tako preko noći i propasti.
05.07.2017. (12:00) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
luki 2
Istina! Pozdrav, L+B+G
05.07.2017. (17:21) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
junac
al je mukotrpan to posao. ljudi su tako teški na likeu (čak i ako su ti iz plemena)... još im je teže shareati... teško im je išta pročitati, istražiti, kliknuti... sve im moraš dat na pladnju... fb isto škrtari na reachu, onda platiš $10 za neke jadne brojke... ako ne spamaš i vrištiš naokolo, opet kao da te nema...
06.07.2017. (15:40) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@Zlica - i besplatan za početnike, što je još bitnije za nas koji nemamo budžet za marketing.
@O-da: istina je, kvaliteta je ono što traje, ali se, iskreno, bojim da, dok dokažem kvalitetu, propadoh ja :) Naravno, i usmene preporuke su najvrjedniji marketinški alat, tu odanost kupaca ne možeš platiti nikakvim novcem ili skupim reklamama...
@junac - ahahahahaha, i meni se sad to čini, da nije lako iskamčiti lajk :) mora se čovjek baš neprestano isticati i promovirati, a onda ti kažu kako si dosadan i da iskačeš iz paštete :)
06.07.2017. (21:36) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
borgman
sve napisano je savršeno točno
postoji samo nekoliko problema vezanih za našu, ljudsku prirodu.
Izgradiš proizvod, prodaš ga,,, i ako si u Hrvatskoj, stagniraš...a ako ideš u svijet, onda vrijede neka druga pravila.
Mislim da bi svatko tko stvara svoje pleme nakon nekog vremena zaključio kako mu je ovaj teren ovdje ...mali
u knjigama koje sam čitao o poduzetništvu, uvijek mi se svidio onaj prvi dio, u kojemu ti za novi proizvod pomaže "triple F" (family, friends & fools), to je valjda početak našeg "plemena" iz priče...s time da kao plemenska zemlja (a to jesmo), početno pleme je veće, ali poslije radi predrasuda, se teže širi :-)
07.07.2017. (10:42) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...
Bookeraj
@borgman - sviđa mi se ovo: FFF, zapamtit ću to :)
07.07.2017. (18:38) - - - - - promjene spremljene- uredi komentar - obriši komentar - prijavi ovaj komentar kao spam - zabrani komentiranje autoru ovog komentara- učitavam...