SarahBernardht

28.06.2018., četvrtak

Moje ljeto

Moje ljeto sluša klasiku
Nosi hlače
Jede sladoled
Izranja potonule gradove
Isprobava parfeme na obje ruke
bez namjere kupovine
Oponaša jesen

Moje ljeto
Opet pleše
uz tvoju/našu pjesmu
Luna Rossa
Trza nogama
slavi život
Pipka smokve
s facijalnim grčem
čudnog smisla za humor

Moje ljeto plače kraj tmurnog prozora
Bježi od ljudi koji se dolaze nahraniti
Koji ne daju i iscrpljuju
U prirodu,
k djeci i životinjama!

Moje ljeto shvaća da su neki živi
Mrtviji od onih koji se vode
Pod nestali
Pa nudi pomilovanja moje ljeto
Daruje zaborav raskošan


Moje ljeto
Željno je sunca koje peče
bez vlage u zraku
bez čvora u grlu
S neposlušnim čupercima samoće

Moje ljeto jednostavno ne prihvaća
Da te nema
Da te neće biti
I sve druge ljudske boli
Zbog tvog nedostajanja
Liče mu na puknuti nokat

Pa sluša klasiku moje ljeto
Kraj prozora tmurnog imitira ptice
Zamišlja tvoje riječi i tvoje sve to
Miluje tvoje lice




- 22:48 - Komentari (10) - Isprintaj - #

22.06.2018., petak

Amulet

AMULET

Za sprečavanje svakoga zla i nevolje potrebno je :

prošvercano sunce kroz krošnje stare šljive
pogled kišom našušurenog mačeta na ljuljačci
pola zlatno ljubičastog sutona
ko razlomljeni ametist iznad krovova
zatim
baršun nježnosti u glasu onog tko te voli
tek toliko da stane u dlan
kojim miluješ Boga
kao zaboravno dijete
imati
tek jednu
malu sobu
nenamjerno ispunjenu
filigranskim smijehom smilja
kroz poluotvoren prozor
i samo jednu i konstantnu i snažnu
neumiruću
želju za nečijim usnama
umijeće prisjećanja fotografski neograničeno
zaigranog sveca kojem se utječeš
prstohvat francuske harmonike kroz pljuskom umiven grad
pogled prema sjeverozapadu dok raste čežnja ko ružmarin
triput prekrižene prste za leđima
haljinu koju još nije skinuo
za svečani dolazak ljeta
i protiv svih uroka
dok režeš tanke ploškice chedra i zamišljaš
drhteći
kako te hrani ribizlima ko dragim kamenjem
jak zamah trave preko lijevog ramena
utrljati malo citrusnog bosiljka
smješkati se bez ikakvog razloga
i još
neosvrtanje za nečim što je bilo
planiranje svega što će doći
zapamtiti i pet puta podcrtati
da
strah je od smrti
ponižavajuć
za život
i da svi smo samo
prekrasni putnici
kroz (ne)vrijeme


- 18:02 - Komentari (12) - Isprintaj - #

20.06.2018., srijeda

Lari mari



Ja ti više ne pišem
Već
Ronim tirkizno
Pa ne znam više
Gdje je dno gdje površina

Lakša od vode lakša od zraka
Vretenasta životinja
Nedostaje mi tvoje ovozemaljsko
I svakom ljuskicom te volim

Kad bih se dijelila okomito
Prema tebi svijali bi se moji borovi
Kad bih se dijelila vodoravno
Moj bi te plićak grlio
Dubina te htjela sresti

Ovako prepolovljena
Imam velike oči
Za snalaženje u mraku
Da svaki moj dio ne bi uvrijeđeno
Odšetao svojim putem




- 08:00 - Komentari (9) - Isprintaj - #

18.06.2018., ponedjeljak

Ivanjska

Pa sam tako zaspala
zaspala i sanjala
na trbuhu zlatnom
brkom kukuruzovine
smaragdna pšenica

Netko drag na dvije žice
natucao serenade
te noći mi meke i mlade

Ivanjske

Na kolima sijeno
u polju ivančice
prebrojavam krijesnice
na djedovu krezubu češlju
nepočešljanu melodiju umivam

Ja dijete
srcem žene
prstima mangupa
sretnija od svih oblaka

Probudi me noćni lavež
neka želja davna nesagorena
o smaragdu žita gdje ću zgriješit živa
međ' prstima djetelina

Ja žena
srcem mangupa
prstima djeteta
sretnija od svih oblaka

I zaspat ću jednom
ko ženska baraba

kad noć mi bude meka i mlada

Ivanjska




- 00:35 - Komentari (13) - Isprintaj - #

13.06.2018., srijeda

Coco de mere

COCO DE MERE

Bježimo prema jugu
Tamo gdje se dani parunski produljuju u nepoznato
Tamo gdje se susreću u jednom sva svjetska mora i sve rijeke
Iza vjeđa bubri mi mjehurić od sapunice
ne radim nagle pokrete
da mi se prerano ne rasprsne preko očiju
punog grla
gledam koliko se krajolik promijenio od zadnji put
kad smo si rekli
koliko se
volimo i želimo
ovdje bih volio da si stalno
kaže
bradom pokazujuć džep od košulje

dočekuje nas šutljivi tamaris i zaigran oleandar
zagrcnu se lastavice od sve te ljepote
to je njegov otok i otok njegovih predaka
parkiramo se visoko kupujemo novu odjeću
krademo ležaljku
on ulazi u more onako kako sam oduvijek zamišljala
da moj muškarac mora ulaziti
tako da
sad napokon mogu biti
žensko
potopi me poput toplog pjenušavog vala
sveobuhvatno
ohladi mi tijelo osnaži mi koljena
vraća me kad zaplivam
daleko prema pučini
i neobično je što su on i more sposobni
učiniti mome tijelu
to je plaža gdje bih odabrala umrijeti bez grižnje savjesti
dodiruju nam se noge ispod površine
isprepletene poput morskih trava
zaronim licem i na pješčanom dnu
vidim svoje srce
vidim nas kako se ljubimo kao djeca
odmetnuta od sigurne obale
osjećam se blaženo
poput bebina stopala
s visoko podignutim palcem nožnim
zbog uživanja

- 22:00 - Komentari (19) - Isprintaj - #

12.06.2018., utorak

Je crois entendre encore

Sve je u redu.
Smiješ zatvoriti oči.
Ovo nije ljubavna pjesma.
Pjevat ću je kad odeš.
Valjda sam jedina koja se ne kuca s ljudima
Nego podižem čašu visoko, visoko
i nazdravljam nebesima
Nazdravljam stoljetnim stablima
Kucam se sa zvijezdama
Na kraju dana gledam imati
Sjajne oči
Stopala prljava od zemlje
I biti što umornija
Da ne slušam tu silnu kišu koja
Pada i pada
Šumi unutar mene
A ne rade brisači
I od topline moga daha
Zamaglim se sva
Pa ne vidim
Ljude

Zvijezde sjaje
Stabla su osvijetljena
Primi me za ruku
Ne dozvoli da prerano ostarim
Jer onda se neću znati prepoznati
Kada se napokon vratim
Kada se napokon kucnem
Uzdravlje
Salute
Kada naučim da to nešto znači
Za snove
za želje


Pričat ću ti ljubičasto
Od mog daha ribe će se same
Pecati na udicu
Živjet ćemo u kući na drvetu
Zvijezde i stabla molit će nas
da ne pijemo toliko


https://youtu.be/lKKLqnN8iVU





- 21:33 - Komentari (13) - Isprintaj - #

08.06.2018., petak

Moje pjesme, moji snovi

Ovaj mjesec ću u jednoj od velikogoričkih knjižnica, čitati svoje pjesme.
Prvi put, ne računajuć ovo kaj mamu doma maltretiram s njima, i ono drhtavo tremaški u Europskom domu, pred nekima od vas.

Volim čitati poeziju, čitala sam je i na radiju nekoć, a mislim da mi to dobro ide.
Ne čitam klasično, ne radim klasične naglaske, bude to onako, mali igrokaz.
Dosadno mi ono suho i patetično recitiranje!

Samo..lakše je čitati tuđe pjesme.
Jer moje su... čista golotinja.
Naime, ne pišem mlako, ne pišem neutralno, uglavnom su sve od reda ljubavne i duboko ispovijesne.
Pišem 36 godina. Uhhhhh...Počela sam u blokiću za vrijeme redukcije struje, uz svijeću. Romantika:-))))
Prije dvadesetak godina, imala sam ih priliku objaviti, ali jednostavno nisam bila spremna za to.
Morale su sazrijeti
i one i ja.

Ovu koju ću vam sada pokloniti, a sigurno ću je i čitati tamo pred svima, napisala sam sa samo 23.
Ono..beba na krevetu spava, a vani strasno mirišu lipe i sprema se oluja.

Nadam da ću te večeri imati baršunast glas...ako ne, popit ću prije malo crnjaka, pravog nekog, s najjužnijeg juga...

Jer..čežnja se čita..baršunasto...šuškavo..miriši na kišu ta čežnja..i pucketa ko stara gramofonska ploča.



Svi ste pozvani, za bodrenje ili okretanje očima, pjevanje Vilo moja i drugih klapskih, za nasmijavanje, razbijanje blesave treme, za zagrljaje.
Naknadno vas još obavijestim o vremenu i mjestu radnje.



Čita se baršunasto..

LIPANJ

Počeo je
i prezrele su moje krošnje
i baršunast je moj glas
kojim te dozivam u sumraku proljeća.
Ptice lete nisko pred kišu.
Treba pokupiti rublje,
ispričati djetetu priču
da ne čuje grmljavinu,
otvoriti prozore širom,
da uđe noćni zrak.

Počeo je.
Nešto je strasno u tim lipama noćas
i ja se mijenjam poput drveća.
Treba mi tvoja
pristojna senzualnost,
osjetljivost za sve što ja jesam,
neuvjerljiva zavodljivost.

Lipanj
široko kraljuje livadama.
Ta tišina mi tako lijepo stoji.
Što više razmišljam o tebi
manje ću pričati u snu.





- 19:56 - Komentari (32) - Isprintaj - #

07.06.2018., četvrtak

The Book Club

Gore od samoće, samo je strah od nje.

Zaključila sam to jučer, ponovno gledajuć jedan tipičan ženski film, samo u američkoj, svemogućoj i hepiendovskoj verziji.
Klub zadovoljnih žena ( meni bi se više sviđalo zadovoljenih) Jeanne i ja otišle smo pogledati nakon hladne limunade u Botaničaru i raspredanja o tome, di su hrabri, zdravi muškarci, koji bi više od jednom, koji su proradili svoje traume ( strog otac, posesivna mama, ogorčena žena). I zaključka, opet i opet, kako čekamo princa i kakvog takvog konja, i da nemremo leć tek tako s nekim, iz sporta, lijeganja radi, i kako smo emotivne jebiga, kako sam ja u stanju rastuliti se zbog ciklame čije listove mi ždere gusjenica, jednako ko i zbog tipa koji nakon super razgovora i intime, nestane u vidu magle, šmugne ko miš.
U filmu stara i provjerena glumačka ekipa ( imate guglija) samo neki zbog godina ili estetskih operacija, izmijenjeni do neprepoznatljivosti.
Četiri frendice odmalena. Različite sudbine.
Miriši na klasik, da, no sve se promijeni nakon kaj Jane Fonda ( Viviane) donese u njihov mali književni klub onih 50 nijansi sive. A jebemti!!
Dobila sam za osmi mart tu knjigu od jednog bivšeg, krenula čitat i zaključila da goreg šunda svijet još nije vidio. Plus psihički poremećaji i sado mazo frustracije američki i financijski i umno neopterečenih ljudi.
Eh..a ja seks zbilja volim.
Potom sam čak i film pogledala, sve dajuć priliku. Nemrem bit baš tolko različita od milijardu ljudi kojima je ta priča promijenila život. O da, mogu..mogu!! Zamislila sam si od filma da je parodija, pa sam ga lakše podnijela.

Ovo pišem u busu i direkt u editor prek mobitela. Pa sorkac na greškicama.
Ove naše junakinje nakon dotične knjige skroz popizde. Ok, imaju dvajst godina više i samo se jedna među njima seksa redovito ( Jane Fonda, 37 godište danas, film treba pogledati da bi se uvidjelo kako se wau može izgledat u tim godinama), al opet...puritanska Amerika.
Neš ti klitoris i trljanje o šlic. Al bič, lisice i te spike..kak bi ja njemu rado odvalila zidarsku!

Film je zabavan, ima dobrih fora, a ono kaj je u njemu simpa je misao da nema predaje.
Bilo je u gledalištu žena svih dobi i jedan dečko s curom.
Treba se skockavat nemilosrdno, ne uzgajat šlaufove na trbuhu, redovito izbijeljivat gebis, zdravo se hranit, smijat se puno s grimasama protiv bora, zaljubljivat se često, al seksat se još češće, bez biča i lisica po mogućnosti.
Širit krugove poznanstava..i stalno učiti, učiti, učiti...
Evo mene kod Lisinskog..
No, ote si pogledat film!



- 07:50 - Komentari (11) - Isprintaj - #

04.06.2018., ponedjeljak

Cammeo

Skrše je takvi susreti.
Ispiju iz nje zadnji atom snage, zadnju kap krvi.
Jest, dijete joj je. Ali tamo mu nije mjesto.
Zna ona to, jer onda poslije danima leluja poput duha i lakša je od dima. Osjetljivija na svjetlo, čuje zvukove jasnije. Meškoljenje malih ptičjih guzičica u grmlju. Dodir otpalih latica s tlom.
Osjeti prisutnost upravo vjenčanih zvijezda, gore visoko, na onom noćnom indigo nebu.
Zvijezde se zvoncavo smiju njenom zbunjenom licu. Ona im plazi jezik. Pune su sebe.
Tada se povlači od ljudi, jer isuviše dobro čuje sve što pomisle. Nezgodno je to.
Tada kreću izmišljene bolesti. Ovaj madež je čudan, nije ga ranije imala. Ahilova tetiva je naotečena. Kao i trbuh.
Opskurno. Njen život tako teče, opskurno.
Bizarni događaji nekog pomaknutog redatelja.
Redatelja koji ne zna što bi točno s njom kao s glavnim likom, pa se sad već pomalo izmotava.
Kada prestane čuti i biti tako porculanski osjetljiva, onda pokušava pisati, smijati se i voljeti.
Maštati.
Biti će neka plava večer. Teći će Seina pored njenih nogu. Nečije će usne biti nabubrene višnje utopljene u rumu. Znat će da je to on..donedavno stranac..a sada onaj kojeg je čekala. Po osmijehu. Prepoznat će ga po osmijehu. Prštat će snagom baš poput onih zvijezda taj njegov osmijeh, zvijezda kojima je onda, u prošlom životu, plazila jezik. Karakterno sličit će vodopadu kraj čijeg je krila požudno pojela onaj sendvič, zahvaljujući s dragošću Bogu na životu.
Neće mu biti važno znati sve detalje. Jer čini će se kao da odnekud poznaje tu sjenu izlomljene vjetrenjače pod njenim okom.
Tako ona mašta. Da ozdravi. Da ga prizove u svoj život, jer sigurno je već traži.
Ni ne sluteći da ga ona, prije nego li zaspi, već odavno prima za ruku i stavlja je oko svoga struka.




- 22:14 - Komentari (21) - Isprintaj - #

03.06.2018., nedjelja

Rosa

- Ne sekiraj se, mama, rekao je.
Zastao je okružen pravosudnim policajcima, njeno plavokoso i plavooko čudovište, njen ljubljeni dječak, njeno dijete kojem je do maloprije koncentrirano pomazila svaki prstić, praveći se da ga sluša, da sluša njegove kombinacije o tome kog ona treba nazvati i što treba kome reći.
Tako se i on nekoć pravio vješto da je sluša.
- Ne sekiraj se, čuješ.
Zgusnulo se svo vrijeme u toj jednoj jedinoj rečenici, u to malo brige nakon jednosatne posjete zatvoru, u kojem njen jedinac guli kaznu evo već šesti mjesec zbog svoje nepromišljenosti, borbe sa sustavom, dobrohotnosti i dječje naivnosti, potrebe da spašava svijet.
- Pa ti si me učila da je sve moguće, razbija je ta rečenica iz njegovih usta, odjednom joj je pusto krilo i izgubljene su one noći bdjenja na njenom krevetu, povjeravanja, tjedni svađa i pričanja i nepričanja, u njegovim pokušajima da joj dokaže kako ona nije u pravu.
Ne želi ona više nimalo bit u pravu.
To je ionako jako krivo. I staro.
Želi umjesto sve mudrosti, samo malo sreće.

Sjetila se one fotke koju je pronašla u trudnoći.
Još nije niti znala da čeka dječaka, a fotkica je već bila zaljepljena u njenom lijepom kožnom rokovniku sa svilenom trakicom za označavanje stranica.
Plavo i loknasto muško dijete, kakvo je par mjeseci nakon toga i rodila.
Ne zna želja što je nemoguće.
Lice joj se zamaglilo od tog nevinog sjećanja, kao da ga je neko poprskao onim nastavkom misty za zalijevanje vrta. Orosilo. Uopće više i ne plače ko čovjek. Nema tu jecanja, ni gušenja, ni kapi, samo rosa. Skužila je da plače tek po pogledima ljudi u busu.
Kako je sve tada bilo nevino. Kako je tada grlila svijet. Kako su se svi puteljci razmicali i ruže se povijale. Imali su sve.
Netko joj je oteo njenog plavokosog iz čiste ljubomore. Netko nije mogao podnijeti njenu sreću. Bila je nekom trn u peti.


Znate onu zaljubljenost malih dječaka u svoje mame, kada im se ne daju više grliti i ljubiti, kada postaju muškarci.
A još su bebe. I nježnost im jako treba.
Tu ga je gubila.
Tu su počeli prvi izostanci, rizle ostavljene ispod radnog stola, prazne bilježnice.
Testiranja, negativni rezultati, promjene ponašanja.
Njena krutost i nesnalaženje u svemu.
Bože, pa oni se nisu nikada napili skupa!
Možda je tada s njim samo trebala prvi put smotati travu i smijati se do jutra.
Možda je na njenom primjeru trebao vidjeti kako ljudi od toga postaju gluplji.
Otupjeli. Ravnodušni.
Al ne, ona mu je tvrdo pokazivala jedini ispravni put. Uhodila, pretumbavala stvari, satima moralizirala.
A Plavokosi joj je samo buntovno htio dokazati da nije u pravu.
Da ona nije u pravu.

On je gradio karijeru, stalno na putu, Stockholm- Zagreb, emotivno nedostupan.
Kad bi mu se god obratila, uvijek je začula onaj zvuk zauzeto.
Živio je učahureno, na stjenovitom dnu samo svoga mora, a toliko sape nije mogla postići da bi mu se približila, potražila mu ranjivo mjesto, zaderala mu se na uho.
Ni dijete nije znalo kako bi mu se približilo.
Uvijek najbolje igračke, a nemogućnost igranja sa starim.
Nedostupan otac.
Kruta mama.

Pa se ona okrenula završavanju svog fakulteta i djetetu. Može se sve. Organizacija.
Dan danas je takva. Postoji vrijeme za sve.
Sad spavaj, sad čitaj, piši malo ali dobro.
Sad ljubuj, sada diši.
Poslije više nećeš imati vremena za to.
Njene su ruke oduvijek bile rasprostranjene.
Kao da ih ima više. I nogu također.
Podmetala mu ih je na svakom koraku.
Pa ga dočekivala svim silnim rukama da ne razbije nos na pretvrdoj zemlji.
Kako je postajao veći, ona bi umjesto njega završavala na zemlji.
Jebem ti klecava koljena, da ti jebem!

- Ne sekiraj se.
- Ne sekiram se.

Pa rosa.
Jer zbilja nije moralo ovako.





- 14:56 - Komentari (15) - Isprintaj - #

01.06.2018., petak

Posjet








- 14:51 - Komentari (17) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga




Sve fotografije koje objavljujem, isključivo sam fotkala ja.
Autorske znači. S više ili manje kvalitete, ali moje.
Ako se nekome koja svidi, slobodno si uzme.
Može me potpisat i ne mora- ako si hoće povećati ili umanjiti vrijednost pred drugima:-))

***********


''Mjerilo tvog neznanja
je dubina tvog vjerovanja u nepravdu i tragediju.
Ono što gusjenica smatra krajem svijeta,
Majstor zove LEPTIROM...'' Bach

***********
"Kroz život sam naučio da najbolji prijatelj može biti gori od najgoreg neprijatelja. Da životinje vole više od čoveka. Da suza ne znači bol. Da se protiv sudbine ne može. Da ne treba biti previše iskren. Da treba imati svoje ja. Da se pazi kome se šta oprašta. Da pas i dete znaju da prepoznaju zle ljude. Da se sa nekim ljudima moraš oprostiti, jer ti nanose bol. Da paziš kome nudiš svoju ruku i rame za plakanje. Da je svaka podmetnuta noga iskrenija nego lepa reč. Da se nikada ne kaješ za svoje postupke. Da reč "volim te" ne znači ljubav. Da svako zaslužuje drugu šansu, ali ne i stotu. Da ljude koji čine da malo vrediš oteraš. Da nije važno šta ti priča već ko. I da đubre uvek ostaje đubre."

Nebojša Glogovac


Uništi u meni to što treba da bude uništeno.
Ojačaj ono što treba da bude ojačano.
Koristi me. Stvaraj sa mnom, slikaj sa mnom svaku kap na platnu života.
Pomozi mi da živim ispunjen jedinstven život, hodam šumom nikad ranije gaženim putem.
Pokaži mi kako se voli dublje, nego što sam ikada mislila da je moguće.
Drži ispred mene to, od čega sam se ranije okretala.
Pomozi mi da omekšam i opustim se, potpuno prihvatim to sa čim sam još uvijek u stanju rata.
Ako je moje srce još uvijek zatvoreno, pokaži mi kako da ga otvorim bez nasilja.
Ako se za nešto vežem, pomozi mi da to otpustim.
Daj mi probleme, borbu i naizgled nepremostive prepreke ako će mi oni donijeti još dublje smirenje i povjerenje u inteligenciju života.
Pomozi mi da se smijem svojoj ozbiljnosti.
Dozvoli mi da nađem humor u tami.
Pokaži mi dubok osjećaj mira usred razgara oluje.
Ne krij istinu od mene. Nikada.
Neka zahvalnost bude moj vodič.
Neka oproštaj postane moja mantra.
Neka ovaj momenat bude moj stalni pratilac.
Dozvoli mi da vidim tvoj lik u svakom licu.
Dozvoli mi da osjetim tvoje toplo prisustvo u vlastitom prisustvu.
Podrži me kad se spotaknem.
Diši sa mnom, kad ne mogu da dišem.
Daj mi da umrem živa, a ne da živim mrtva.



Linkovi

"Istinski redatelj našeg života je slučajnost.
Redatelj pun okrutnosti,
milosrđa i očaravajućeg šarma. "

( Pascal Mercier, "Noćni vlak za Lisabon ")


Dragi mi i lucidni komentari:

j.

".....limun je na verandi, lovor je u garaži, nekakva afrička ... osteonešto - još nije pronašla svoje mjesto, ja Joj velim da je slobodno metne u našu spavaću, ja ću toj afričkoj pjevati afričke pjesme...."


Supatnik

"Znaš što, postoje ljudi koji znaju voljeti, jako su rijetki, puno rjeđi nego li bi to željeli priznati, oni jednakim žarom vole svoje muškarce, ili žene, djecu, domovinu, prijatelje, i automobil ili mačku, jer ne znaju drugačije.
Takvi ljudi svijetle u nepreglednoj masi koristiljubljem obilježenih mediokriteta koji možda ali samo možda vole sebe.
Ti Sarah be, blistaš, pa bi bezveznjacima preporučio sunčane naočale."



Mi. Ljudi s rupama

"Znaš one novogodišnje prskalice iz doba našeg djetinjstva.
E, tak."




stara teta

"hvala. ovih dana mi treba nešto, ne znam zapravo sam svoje probleme najprije rješavala, a onda se cmizdrila pred drugima, post festum. no ponekad mi se netko javi, preko poziva, glasa, samo da pita kako sam. i sluša me. pa onda nešto utješno kaže, ohrabrujuće. da znaš da si živ i za nekog drugog, ne samo za one koji te trebaju. e, pa, baš tako, poželjela si tako napisati, reći, i usmjerila misao i prema meni. "potrebitoj" (kakva čudna riječ), onoj kojoj treba, riječ, utjeha, baš tako. u ovim trenucima. nešto je u tebi znalo. tako se nađu duše. lil je pisala o deprivaciji dodira. postoji i deprivacija sna. neposrednih razgovora. prihvaćenosti. osjećaja uspješnosti i napretka. deprivacija prijateljstva. voljenja. nježnosti. čega god se sjetiš. u onda uleti netko živ i odnese . ne tegobu. nego osjećaj da si sam ko pas i miriš se, naučen kao magare na batine. eto tako nekako. pustiš vodu, čistu vodu da se žedan napije, umije i malo sjedne. ne idem na groblja onda kad je gužva, kad sve vonja po paljevini i ubijenom cvijeću. odem kad je tiho i onda me sretne bubamara i penje se do lišća, do rubova mramora. tako se razgovaramo. hvala"

Dvi, tri riči...

"Stavila si neke ljude ovdje u pat poziciju, još ćeš nas natjerati da se grlimo. ;) A našem virtualnom imidžu to ne pristaje. ;)
Za dobra stara vremena, a i za ona koja su pred nama: hugs&kisses za sve prisutne, odsutne, spomenute, nespomenute...ostavljam :))...."

************************************************

"Ako ti kažu da sam se u svojim posljednjim časovima junački držao, da sam neustrašivo gledao smrti u oči, da sam je čak i začikavao, da sam svog sudiju prezrivo pljunuo, a da sam dželatu dao kesu dukata uz riječi: “Dobro obavite svoj posao!”, a da sam, potom, sam izmaknuo stolicu ispod vješala, ti bi morala znati da je to jedna obična izmišljotina, izmišljotina onih koji ne znaju šta je to život a šta smrt znači.

Ti me dobro znaš: znaš kako ja često umirem svakog bogovjetnog dana, kako se trzam na svaki šum, kako mi se čelo često orosi znojem (reklo bi se bez razloga), znaš da se bojim proviriti kroz špijunku na vratima bojeći se ne znam ni sam čega, bojeći se nekoga ko će mi s nadmoćnim osmijehom na licu izrecitirati stihove Marine Cvetajeve:
PREDAJ SE!
JOŠ NIKO NIJE NAŠAO SPASA OD ONOGA KOJI UZIMA
BEZ RUKU!

Sjećaš se kako sam se bojao kad si trebala da me predstaviš svojim roditeljima, koliko ti je trebalo vremena da me ubijediš da nisam baš toliki kreten koliki izgledam, da se ponekad sa mnom može proći ruku pod ruku kroz prometnu ulicu…

Ja pamtim ono veče kad smo otišli kod jedne tvoje prijateljice koja je slavila rođendan, sjećam se svakog vica koji sam ispričao i sjećam se pogleda društva koje je u meni gledalo neku egzotičnu životinju, sjećam se kako su se gurkali laktovima kad smo ulazili, kad sam skidao svoje cipele sa pačijim kljunom (a u modi su bile brukserice), kako sam ispod stola krio onu rupu na ne baš čistim čarapama…

Pamtim kako sam to veče, ponesen strahom, popio tri flaše “Fruškogorskog bisera”, litar i po domaće rakije (više je nije bilo) i završio sa “Mandarmetom”, nekim likerom od mandarina…

Od svega toga bi se napilo jedno omanje krdo slonova, ali ja sam bio najtrezniji, bojao sam se da tebi ne napravim neko sranje i to me je držalo.

Onda smo izašli na Vilsonovo šetalište i ti si se propela na prste i poljubila me, evo, baš ovdje, pored uha, a ja sam morao da sjednem na klupu i da počnem plakati… Prolazila su neka djeca i čuo sam ih kako kažu: “Vidi pedera!!!”
Kao i uvijek, ti si me pitala šta mi je najednom, a ja nisam mogao da ti objasnim da to uopšte nije najednom, da je to stalno, da je to neka vrsta mog zaštitnog znaka, nešto po čemu bih sebe poznao među hiljadama meni sličnih, nešto što se i ne trudim da sakrijem, jedan zloćudni tumor s kojim sam se rodio, tumor na mozgu i duši koji se ne da ukloniti nikakvim operativnim putem ni zračenjem, ni činjenicom da te volim i da ti voliš mene…

Ako ti jave da večeras hodam po kafanama i olajavam tebe i našu ljubav, da se prodajem za loše vino, da skupljam opuške tuđih simpatija, ljubim ruke nečistih konobarica, ispadam budala u svačijim očima… To ti je živa istina."