KICKBOXING

petak, 24.03.2006.

Zdravko Hasan - najbolji u Križu

Ja dobio emajliranom poštom, pa rekoh, što da to držim za sebe, ajde, podijeliti ću s mojim čitateljima:

Ipak se kreće !!!
23.02.06. u Križu, maloj općini pitome Moslavine održano je proglašenje najboljih sportaša za 2005. godinu. Najboljim sportašem proglašen je Zdravko Hasan član KBK Kutina iz Kutine.

Eto, dobro se dobrim vraća - kad tad. Ako je u maloj sredini, gdje je nogomet prva, zadnja i predzadanja stvar na svijetu, već drugu godinu za redom (2004.god. je bio Dejan Gašparović) najboljim sportašem proglašen jedan kickboksač, onda se neke stvari definitivno mijenjaju nabolje što se tiče kickboxinga. Zato me još više čudi slučaj Nives Radnić u Šibeniku. Jer ako malo
mjesto, u kojem od 100 ljudi jedva jedan zna pravilno izgovoriti kickboxing, a ostalih 100 kickboxing trpa u istu vreću sa ulitimate fightom (valjda zbog Mirka Filipovića), proglasi jednog kickboksača najboljim sportašem već drugu godinu za redom onda se tu zaista ne treba ništa više reći.
Rezultate nitko ne može osporiti i to je to.
Čvrsto sam uvjeren da ćemo u budućnosti još mnogo puta čitati ili čuti ovakve lijepe vijesti.
Pozdrav


Čestitam i ja, a dodajem da mladi Zdravko i ove godine nastavlja s lijepim rezultatima. Posebno izdvajam prvo mjesto u semi contactu među starijim kadetima na velikom međunarodnom kickboxing turniru "Austria Classics 2006".

Bravo.

- 00:21 - Komentari (1) - Isprintaj - #