KICKBOXING

petak, 17.03.2006.

Osjećam se prevarenim

Neugodno je mene, ali i dosta mojih poznanika iz svijeta sporta, iz kickboxinga, ali i šire iznenadila vijest da je general Ante Gotovina izrazio sućut zbog smrti zločinca. Najprije nevjerica, pomislio sam da mu je to namješteno, ali drugi dan potvrda gdje govori da je to uradio kršćanski praštajući.

Jednostavno, ne mogu vjerovati!













A neki dan smo u Zadru radili večernju priredbu "Ante, svi smo za te" na kojem su sudjelovali mnogi borci, kickboksači, suci, treneri, velik broj tehničkog osoblja i koji su sudjelovali potpuno besplatno, a kako bi se za obranu Ante skupilo što više novaca. Nikome nije bilo žao truda, ni vremena.

Došla je i zahvalna zadarska publika i svi su od srca pljeskali na svaki spomen Ante. Kupili karte, nije bilo švercanja, baš se htjela kupiti karta.

I na kraju, toliki trud cijele izvršne ekipe na čelu s Robertom Modrićem, Edijem Viškovićem i Markom Žajom, koji nisu žalili ni truda, ni vremena, ni svojih obitelji, ni svog privatnog i obiteljskog života, a da sve prođe u najboljem redu, da se sve osigura kako bi priredba bila što uspješnija.

Pa nije to bila neka obična priredba, bila je to priredba za Antu!.

I skupilo se oko 60000 kn od ulaznica i ostalih prihoda što su ljudi dali. Dali onako od srca.

Sve za Antu, svi za Antu.

A onda - njemu žao!

I meni je žao što je njemu žao!!!



I zašto sam prenio ovaj članak iz Novog lista?

Pa ako je Ante potpisao kako je prenešeno, onda i ja potpisujem ovaj članak.

I osjećam se prevarenim.
A volio bih da griješim.

- 00:21 - Komentari (9) - Isprintaj - #