ketcha`s mind

četvrtak, 31.08.2006.

[Eric Clapton, Michael Kamen and Sting..]

..zanimljiva kombinacija uz ritam zippo upaljača..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


If the night turned cold and the stars looked down
And you hug yourself on the cold cold ground.
You wake the morning in a stranger's coat,
No one would you see.


You ask yourself, who'd watch for me?
My only friend, who could it be?
It's hard to say it, I hate to say it, but it's probably me.


When your belly's empty and the hunger's so real
And you're too proud to beg and too dumb to steal,
You search the city for your only friend,
No one would you see.


You ask yourself, who'd watch for me?
A solitary voice to speak out and set me free.
I hate to say it, I hate to say it, but it's probably me.


You're not the easiest person I ever got to know
And it's hard for us both to let our feelings show.
Some would say I should let you go your way,
You'll only make me cry.


But if there's one guy, just one guy
Who'd lay down his life for you and die,
I hate to say it, I hate to say it, but it's probably me.


When the world's gone crazy and it makes no sense
And there's only one voice that comes to your defense.
The jury's out and your eyes search the room
And one friendly face is all you need to see.


And if there's one guy, just one guy
Who'd lay down his life for you and die,
I hate to say it, I hate to say it, but it's probably me.


I hate to say it, I hate to say it, but it's probably me...


Da se malo vratim i muzici i stihovima, budući da jaako dugo nisam stavila ništa na blog! A i to (sklonost) muzici sam od Staraca naslijedila!

Kissesmah


31.08.2006. u 19:40 • 5 KomentaraPrint#

[kultura zvana tramvaj..]

Vjerujem da mnogi od vasyes, čitajući druge blogove, pomislite kako su vaši problemi odjednom vrlo mali u odnosu na njihove probleme.yes I umjesto da sažaljevate te druge – posmislite da ste pravi srećković jer se isto to ne zbiva vama i kako će se vaši problemi lako riješiti! yes

No, zaboravimo sad na probleme.wink Jeste primjetili kako je jučer bilo kišno i lhadno( u Zagrebu narafno)?!? Jučer sam ujutro, potučena zbog temperature, izašla iz stana zabundana u 3 sloja. Bilo mi je svejedno hladno! Danas sam, u isto doba dana, izašla u jednom sloju al dužih rukava. I? Preznojila sam se! Što je sa tim vremenom? Pa nije ni čudo da kišem i tuširam sve okolo...bang

Nakon jaaako dugo vremena wink – vozila sam se tramvajem. smijehNa čelu vagona teta tramvajčicasmijeh, iz razgovora stara koliko i ja al već sa djetetom u vrtiću!eek Stravayes...bebači i ja su priča koja bi se mogla desiti tek u mojim 30 – tima.no No, ono što sam sumnjivim okom primjetila (ipak se svakodnevno družim sa inspektorom Columbom roflhe herofl) jest da danas nema kulture u našem narodu.yes Tramvaj staje na stanici, vrata se otvaraju.rolleyes Ne znam kako su učili naše bake, al mene je moja baka naučila da kad se vrata otvore treba postrance stat i pričekati da ljudi koji su u tramvaju izađu. cerekDanas je tramvaj kojim sam se ja kruzala po gradu stao na 6 stanica. Na svih 6 stanica su ljudi mahnitavo okupirali vrataeek tramvaja i žurno ulazili unutra?!? eekTko je htio izać iz tramvaja danas nije mogao!no Da da..yes I onda me netko pita zašto svugdje idem biciklom?cerek Pa kad iz tramvaja ne mogu van. Da, da. yesMoja baka je ove godine navršila 80 i prava je „ptica trkačica“ u formi. cerekNe, nije od onih bakica koje sa placa žurno trče da bi se zasjele na najbolje mjesto. Jednostavno – za svoje godine pohvalno : ona vježba, pazi na liniju..prava je.cerek Kad bi nju pitali što ona misli o ovoj „novoj kulturi“ rekla bi vam : „ Neotesanci i stari i mladi, svi su isti!“ Ona je naime među zadnjima u utrci za mjesto u autobusu jer kako kaže po cijele dane i ovako i onako samo sjedi ili leži i šta je onda košta malo stajati u autobusu.smijeh

No, bila sam i na faxu danas.yes Samo mjesec dana moga izbivanja i ništa se nije promjenilo. Hodnici prazni, još uvijek se laagano ispijaju kafice, nema žurbe..yesza tjedan dana počinju „prve“ katastrofe, a ja sam ih eto danas odjavila!headbang Puno je toga za moju malu glavicuyes a ja sam tek danas stisla gas..ili kako bi glasila standardna poruka od Starog : „ Mala, stisni gas i vozi sto na sat!“ Kako bi ja rekla ..nisam na utrci puževa zato idem u višu klasu..utrku kornjača!rofl

kisseswave

31.08.2006. u 15:47 • 2 KomentaraPrint#

srijeda, 30.08.2006.

[Danas je 30.08. ..]

Gledajući vijesti na RTL-u načuh da je dan idealan za svađanje sa partnerima!eek Ako to danas niste učinili ili jednostavno niste imali s kim – niti nemojte!yes Pretpostavljam da je dosta ljudi, kao što sam i ja, načulo to..al valjda ne vjerujete svemu što vam sugreriraju – da je dan stvoren za raspravu s najbližnjima o onome o čemu još niste?!?bang Nije mi ni na kraj pameti ići išta raspravljati s Ljubimcem!cerek Dovoljno je što se ne vidimo, a još i da se svađamo..he he hebang Di bi nam bio kraj? Na računu za tel? Da, sigurno.rofl

Zadnja tri dana sam provela u krevetuyes : glavoboljaheadbang, grloboljaburninmad, mislim da me i temp tresepuknucu... a u krevetu je fala Bogu toplocerek i zato ne mrdam! cerekA i gazdarica je zakazala..puknucuveć tri dana ne radi bojler..a to znači da nema ni tople vode, što automatski povlači = tuširanje od sekunde!!!!!!mad Al dobro..ako to danas ne riješi – sama ću!yes NE znam kako..nutjer u svom stanu nemam bojler..sve je naime u njenom stanu koji je odmah zid do! Jao.

Jel ima još šta novog? Ne.rolleyes Svi već znaju za moju ljenost tako da..to nije novog.rolleyes Jel učim? Ne. rolleyesAl sam zato naučila TV program napamet! Luda glava.rofl

Zahvaljujem ovom fucking vremenu puknucu što mi ne dopušta da se družim sa Zvijerkom..headbangTV je pre monoton.... a bit će bolje uskoro!yes Ipak, jutros sam ispljunula 150kn za Ginko tablete i sad ima da mi koncentracija radi 100 na sat i da naučim čim pročitam neš!rofl

Kiss wave

30.08.2006. u 16:31 • 4 KomentaraPrint#

utorak, 29.08.2006.

[što smo naslijedili?...]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

od svojih roditelja??? He he

Ovaj post pišem već treći putheadbang..ako se sad ne objavi..neće se ni objavit jer četvrti put ga sigurno neću pisati!no

Nemam neku ludu inspiracijurolleyesza što luđi post..ipak sam noćas fino zavučena u krevet osluškivala kišu koju su moji dragi sinusi najavili još popodnemad! Naime, već popodne su upalili ALARMANTNO STANJEburninmad! A alarmanto stanjeburninmad znači da mi glava puca toliko da ni dva dupla ibuprofena (čitaj komada 4) nisu pomogla da glava prestane pucati!headbang

Fino sam se zavukla u krevet.cerek U jednu ruku mi je „sjeo“ daljinski cerek(=upravljač) a u drugu cigara.Uživancija. cerek Nisam pušačwink i tip sam osobe koji ne priznaje ovisnoti. yesAko me koja i snađe tijekom života smatrat ću da nisam dovoljno jaka da joj se oduprem.yes Iako me mama trovala (cigarama) eekjoš dok sam bila u njenoj utrobi – NE, to nisam naslijedila od nje. Dok ona popuši dvije kutije na daneek ja sam sposobna popušiti jedva jednu ili nijednu uz kaficu.yes Nekad je i malo više..al samo nekad.smijeh Moja mama sebe voli nazivati Staromsmijeh, Starog naziva Starimsmijeh i iskreno volimo se „jako“.cerek Krivo ste shvatili - nije da se ne trpimo al ona često u šali zna reći da je sve što sam ja od nje naslijedila ona rupica med nogama..he herofl (luđakinja)..kiss

Od Starog sam pak naslijedila punocerek i često mi ljudi znaju reći da sam njegova kopija u minijaturi..he he..kiss Isto tako sam (osim izgleda), kao i moj stariji brat, naslijedila od njega specifičan način paničarenja...wink Da se vratim na ono..fino sam se zavukla u krevet..cerekiz kreveta me večeras digao brat sa sms-omburninmad„ Di su? Jel su ti se javili?“ Naravno da ga pokušah smiriti..yes Al razlog paničarenju je upravo to što su to naši Starci i jedinstveni su samo zbog togarofl..a tek zbog drugoga? Mi paničarimo zbog Staraca koji imaju svojih 55? Da dayes..i vi bi paničarili da ih poznajete.rofl Koliko god mi (brat i ja) imali godina morali smo obećati kad smo izlazili u koje doba ćemo se vraćati iz vana. Redovito su nas znali nasamariti i u trenutku kad smo mi dolazili poslušno doma oni su tek tada izlazili?!rofl Koliko se samo puta desilo da smo u istom disku čagali cila femili ili da su oni za razliku od nas ružili do zore?? Ne to se nije dešavalo kad smo bili mali, to se dešava SADA!yes Jedina prednost u svemu tome jest da za sve ludosti imamo podršku. Oni za ljude sa dredovima neće reći : „Koji tipusi, sigurno su narkići?“ već će komentirati : „Evo nam ekipe!“party No..da ovo ne ispadne samo opisivanje njihovog ludog načina života..da se vratim na ono što smo naslijedili..wink

Panika. Jutros su krenuli na road – trip, ne zna se kad su krenuli, nikome se nisu javili (čitaj bratu i meni) Mobitel su naravno isključili..headbangnema odgovora na sms-ove..pozivi nemogući i onda odjednom sms : „ Pozdrav iz Dubrovnika! Soba nam je na Pilama kod Lovrijenca, kroz prozor se vidi more i čuje njegov šum..“ Luđaci..očito su vozili bez stajanja..rofl

Idem nazad u krevet, panike više nema..idem krepivat od smiha! Jer ipak to su moji starci!thumbup

29.08.2006. u 00:40 • 11 KomentaraPrint#

petak, 25.08.2006.

[tata je škorpija..]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Već duže razmišljam da guknem, da napišem, neki "bezglavi"post i napokon sam došla do prikladnog naslova za njega.

Naime, ja sam u Zgb-u, 300km dalje od mjesta gdje bi sada najradije bila. 300km dalje od doma, od dragih ljudi, prijatelja, poznanika, mjesta za lumpovanje.. Ja sam tu u ovoj "pustinji"! Ljudi su još uvijek na godišnjima..a ja sam tu (najranije od svih) i iščekujem njihov povratak..nono

No, dobro, nije ni tako loše biti malo sam. Ipak, tko me malo bolje poznaje zna da sam tvrdoglava dozlaboga (kako god se ovo pisalo) i da ću uvijek naći načina kako izbjeći dosadu i osamu. Pa imam svoju Zvijerku!!!!!smijeh Ona mi je ovih dana najbolja prijateljica! Kad poludim od 4 zida - skočim na balkon i viknem : "Akcija brate!" i odmah je spremna, bez obzira na outfit, izjuriti van i pravit mi društvo! Rekli bi sad da sam poludila - Bicikla joj najbolja prijateljica?!? eek Nisam poludilabang, al dnevno mogu sate provesti s njom! thumbup

A znate koliko volim svoju Zvijerku? Čak toliko da kad sam prvi put vidjela stan u kojem sam trenutno i kad sam spoznala da ima ogroman balkon, odmah sam pomislila kako je balkon idealan za moju Zvijerku! smijeh No, kad sam drugi put vidjela stan u prisutnosti tate (onog gore spomenutog smijeh) došlo mi je da umrem od tuge! Zvijerka i ja smo se smijestile u stanu od jedva 30m2. Zvuči puno kad se uzme u obzir da smo u njemu samo ona i ja. No, realnost je surova (rekli bi neki) : stan ima jedva 20m2 zatvorenog prostora i 10m2 vražjeg balkona! eek Da sad imam tog arhitektu koji je ovo projektirao zadavila bi ga golim rukama, jer ipak, što će tako malom stanu tako veliki balkon?!?!eek Ispada da je Zvijerka bolje prošla od mene yes - jer je ona sama sa policom na balkonu, dok je u mom stančiću ostatak namještaja i jedva se prolazi!no

U svemu postoji i dragi tata koji je bez problema rekao : "Sine, pa di ti gledaš? Šta nisi mogla malo bolje pogledat stan prije nego si ga iznajmila?!" Jesam, mogla sam al mi je bila puna kapa i oglasa i ljudi i šetanja po Zagrebu. Tata ko tata ima odmah i lijeka za sve :" Ma nije nam problem ni da te uskoro opet selimo." Ipak, u rezervi postoje još 2 stana iste cijene al veće kvadrature i mogućnost skorog useljenja.. tako da ću stisnut svoje guzove (da, mogla bi i na dijetucerek) i preživjet par mjeseci u ovom prču od stana..a možda i više od par mjeseci! he he nikad ne znaš... smijeh A postoji i mogućnost da ću uskoro ketchirati u svom vlastitom brlogu al samo ako položim ispite i upišem godinu..eh da mi je to vidjeti cerek

No, nisam bezrazložno tatu stavila u naslov posta i napisala koju riječ. Iskreno mislim da mi je tata prolupao pod stare dane bang rofl Ove godine je za razliku od prijašnjih godina ostao 5 tjedana na godišnjem!?! Do sad se dešavalo da ne ide duže od 2 tjedna, al ove godine je skupio sve zaostatke i odlučio ostati doma. Prvih tjedan dana je bio još uvijek na iglama od posla, živčan sa mobitelom u ruci. Drugih tjedan dana je već veselo žviždukao sa pinelom (=kistom) u ruci i isključenim mobitelom. Treći tjedan je već bio isuviše vesel i drag i tek onda smo primjetili : naš je tata smršao! U kući radost! Al i pitanje : što se zbiva?! A što bi se zbivalo nego to da je na godišnjem sa isključenim mobitelom? Pa to je dovoljno!party Jedva je dočekao da me spraši u Zagreb jer je otprije planirao da čim me spraši kreće s mamom na road - trip do Crne Gore. Danima je kovao plan, jutrima se budio riječima : treba krenut. Dok ga teta iz Osiguranja nije probudila iz sna sa svotom koju mora uplatiti ako se želi osigurati protiv krađe. Tad je odlučio : autom se ide do Dubrovnika, u Crnu Goru kako se snađemo..al da - treba krenutiwink! 19.08. smo krenuli u Zagreb, da napokon preselimo stvari iz stana od mALe u moj. Tek smo stigli kad je stari obzanio da se te večeri ide na tekmu! Mene moj tata vodio na tekmu kiss i napokon sam doživjela Maksimirski stadion (sramota a u Zagrebu sam već 6 godina no). od tada - 3 dana smo rintali ko konji i možemo oboje reći da smo tek danas došli k sebi! Od kad je otišao ( ponedjeljak popodne) trudim se ga uvjeriti kako učim, kako učenje ide i te sve studentske spike al poznaje me on i predobro i zna da se trenutno trudim ubiti dosadu a ne učiti da položim Bedenka. he he he cerek Večeras sam ga tako prekinila u gledanju tekme, a to je najgore : kad moga tatu prekinete dok uživa u nogometu. Ukratko je tek stigao prozboriti da kreću u ponedjeljak ujutro i da se sutra čujemo da mi kaže planove.

Zaboravila sam reći..kad smo došli u Zgb, uslijedilo je upoznavanje sa novom gazdaricom : mladom, perspektivnom i emancipiranom ženom. U žaru razgovora i muci nošenja stvari žena je uspjela prokomentirati da je lijepo imati tatu koji je u 40-tima! cerek Skoro joj reko da stari ima 55 al ipak kompliment je kompliment pa nisam htjela kvariti oduševljenje!

Kisses..i valjda ću uskoro imati nešto više od "bezglavog" posta

25.08.2006. u 20:05 • 6 KomentaraPrint#

subota, 19.08.2006.

[Trogir .. part three]

Malo sam odužila sa pisanjem svojevrsnog dnevnika - putopisa. Nema neke posebne isprike, nije da mi se išta dešava u životu, nije da lomim vani ili što slično pa da ne stižem..nego jednostavno LIJENA SAM DO BOLI!yes Svakodnevno se pržim na suncu i skačem po pijesku na plaži jer je eto ljeto za mene,sa današnjim danom, završilo!no Noćas nema spavanja - pakiraju se stvari i ujutro kad sve bude gotovo kreće se u Zgb u pothvat koji se zove : Moramo srediti stan wink Stari i ja ćemo to majstorski odradit a onda ja ostajem prepuštena sama sebi u Metropoli i imat ću više vremena a manje lijenosti za pisanje a starci kreću na road trip do Boke Kotorske i nazad!!! he he he smijeh

Samo da ne krepam od dosade jer to mrzim puknucu

Nego..da nastavim...

*Dan 4. i što sve tamo ima*

Dana br. 4 je Ljubimac bija nabrijan da triba čim prije krenit za Split! Nikad nije bija tamo a fasciniralo ga je što u Knjizi Mudrosti o Dioklecijanovoj Palači piše čak na dvije strane thumbup Dan prije smo popamtili kad idu busevi oko 13h, no, opet, morali smo iz šatora krenuti već u 11.30?!?burninmad Ja sam tip koji kasni a ne koji urani skoro sat i pol? Al dobro....Došli smo na kolodvor oko 12.30h. Po rasporedu imali smo bus u 12:50, 13, 13:30. Ja sam htjela da se ide onim u 13h pošto je bio Autotrans ( držimo se ipak domaćih..smijeh). Nema buseva i nema. 13:30 i ne dolazi ni jedan od njih. 14h je i nema ni jednog od njih. Naravno da sam ljuta kad najbolje sunce propuštam za čamljenje na autobusnoj stanici? Hm...bang
U 14:30n stiže bus - Varaždinac, prepun. Ušli smo u njega misleći da će nas čika šofer uzeti i ako stojimo jer smo ipak samo dvoje. Kad ono, u tren oka napunija se cili bus i ljudima koji stoje. Doša je čika šofer i obračajući se meni reka da napustim bus da koj mi je k*. Kad je to ponovio i drugi put naravno da sam izašla, pokupila Ljubimca za ruku i šoferu se obratila da ću sa zadovoljstvom napustiti bus jer sam prva ušla i da takvim obraćanjem od mene neće dobiti ni kune(ipak, neću se vozit s nekim otesancima)!!!headbang Naravno da je Ljubimac odma diga glas na mene da nisam trebala izaći iz busa kad smo jedini izašli. No, što reći..u Dalmaciji ljeti teško da će te naići na smirena vozača i da se drži do voznog reda pa nije ni čudo da se i to dešava.

Tek u 15h burninmad smo krenuli za Split. Stigli smo za 50min vožnje (a samo 24km?ja bi ih prešla u 10-12minrofl) i to na stanicu Lokalnog (= busa lokalca) nešto izvan centra. Dolaskom ispred Dioklecijanove palače sa sjevera smo naišli na hordu turista koji glade prst Grgura Velikog. Čudi me da njegov palac yes još ima što zlata od tog silnog trljanja...hhhe rofl Ljubimca je zateklo stanje Dioklecijanove Palače : "A to nije kao u Knjizi? Pa nje gotovo da i nema!!!!" Dakle, veliko razočarenje i moj još veći bijes! 4.ti put u Splitu, sunce već polako "umire" a ja nisam na plaži... bang Brzo smo "protrčali" ulicama i da se ohladimo, odvela sam nas u Dioklecijanove podrume. Ipak, to još nisam do sad posjetila pa da malo razvedrim i sebe pošto sam donedavno znala nacrtat Dioklecijanovu Palaču na milimetar u mjerilu bang Ulazak za studente samo 6 kn! Svaka čast! No, što se ima za vidjet? Samo ogoljeli zidovi onoga što je nekad bilo. A što je tu bilo? Pa Dioklecijanovi podrumi su zapravo prizemlje gdje se u Palaču ulazilo sa morske strane, a njegove odaje su bile na "katu".

Nakon podruma je uslijedila šetnja rivom i odmor za noge. Nakon odmora uslijedilo je daljnje razgledavanje Palače ( zapravo grada). Da razveselim Ljubimca morali smo se popesti na zvonik Katedrale iako je visok "svega" 60m a ja se bojim visina yeswink Penjala sam se i klela što zbog njega idem gore i što nisam sigurna kako ću sići dole eek Popeli smo se gore, puhalo je ko sam vrag. Stala sam uz jedan kut i čvrsto se držala! Svako malo sam proškiljila da vidim što propuštam od pogleda i cvilila zbog straha. Ljubimac je mislio da se zajebavam, al zašto bih? Ne volim gledati s visine i gotovo!cerek

U 18h smo već bili premoreni i pomalo tužni i željni povratka doma. Otišli smo na kolodvor i još više se rastužili kad smo saznali da prvi slijedeći bus za Trogir ide tek u 19.00. Bilo je već i prošlo 20h kad je napokon bus došao a onda saznanje : tko nema kartu ne može u bus i informacija da su sve karte prodane! Fuck!puknucu No, ovaj put je čika šofer bija dobar i reka nam da neće biti problema da odstojimo. Super!smijeh Bila sam toliko umorna da sam u jednom trenutku vidjela kako se neki lik ustaje sa sjedala i primiće vratima gdje sam ja stajala, pa mu reko : " Vi sad izlazite?" smokin A Ljubimac rika od smijeha i reče mi : " A šta mi ne idemo isto? U Trogiru smo! " Finalmente. Izlazak van smijeh Umornih stopala odcupkali smo još tih 2 km i došli u kamp. No, unatoč umoru trebalo se istuširati kriomice u Paviljonu... rofl

Spavanje ko kokice već u 22h..umor je ipak umor!kisseswave

19.08.2006. u 01:28 • 6 KomentaraPrint#

utorak, 15.08.2006.

[Trogir...part two]

*Dan 3. i prži se ..(ne srce moje)smijeh*

Dana br. 3 krenuli smo na more..prženje na plaži! Kupanje u "mulju" (ne znam dal sam prezahtjevna al me travulje u moru ne privlače). Uz prženje kože uz miris kreme..prženje i živaca uz zvuke Slovaka! Ma jesam bezobrazna al nek me vrag odnija : MRZIM TURISTE! puknucu Naravno ne sve..al mrzim one koji se ponašaju kao carevi a ne turisti! Slovaci zauzeli cilu plažu, glasni ko cili obor svinja, prže se na suncu uz Karalovačko i naravno bacaju škovace ( = smeće) di stignu! Jao! A tek kad stavite svoj šugaman ( = ručnik) na plažu bez pardona koriste prilku da ga gaze ili da na njega ostavljaju svoje mokre luftiće! No, ono što me najviše bijesni što se uokolo jurcaju u Hondama i Toyotama a ja nemam love ni za Fićuburninmad!

No, unatoč turistima, a i sama turist, uživala sam se pržeći se! Svinjica ( = jarofl) sam dobila finu kožicu ( ne hrskavu rofl) i nebi se makla sa plaže da Ljubimac nije svako malo zanovijeta: " A kad ćemo u grad? A zašto tek tad? A zašto ovo, a zašto ono?" Joj, joj, jojblabla. Imam samo 15 dana na moru i naravno da mi je želja samo biti na moru..ne zanimaju me znamenitosti ( a koga i bi u mojoj situaciji)cerek.. No , opet..nakon natezanja i svađa, krenuli smo u grad. Razgledati sve što se može, ući svugdje gdje se može! Prva postaja je bila kula Kamerlengo! Kula je sastavni dio tvrđave - upad samo 10kn. Popeli smo se do najviših točaka i razgledavali grad iz visina! Sunce je pičilo 100 na sat. Kad smo sišli, sunce je već palo na 70 na sat! Ipak, vridilo je uživat u pogledu na grad! Jednom sišli..krenuli smo uskim uličicama grada. Ulaz u Samostan? ne. Ulaz u Katedralu? ne. Ulaz u Muzej grada? ne. Dakle, već ste i sami skužili - sve ostalo smo jednostavno pogledali izvana, guštajući se uz ogromne kugle sladoleda njami No, mislim da nismo ništa propustili jer je i doživljaj "izvana" dovoljan da se jednom i vratimo u Trogir! Sunce je već padalo na 40 na sat i vridilo se vratit u kamp!

Kamp sa jednom zvijezdicom i navodno toplom vodom. hm... Poslala sam naravno Ljubimca da ispita mogućnosti tuširanja. Vratija se vrlo brzo sa rečenicom : " Voda je hladna ka i na Fratarskom!" Ou shit eek a moja duga kosa, a ja zimogrozna.. Luda kakva jesam..skupila sam sve "sitne radosti" i kriomice ušla u Paviljone za spavanje. Paviljoni su naime bile dvije zgrade sa sobama za turiste i sa jednim kupatilom po katu. Za mene srećom - sve je bilo otvoreno i spremno da se ja kriomice uvučem cerek Fini topli tuš, voda koja isparava oko mene, feniranje i brzinski hod prema gradu. U gradu nas je čekala Trogirska noć sa Prljavcima i Zečićem. Što smo mogli nego kupiti cugu u dućanu, pojest Hamburger u Sarajevskom Čevapu i krenuti na koncert. Bilo je ljudi ko u priči, ali i pjevača kao u priči. Redali su se jedan iza drugog - Duško Lokin, Zečić....a naravno kad smo mi premoreni od "male" šetnjice ( = cca 10km) odlučili kreniti doma..krenuli su i Prljavci! Šteta. No, malen gradić imena Trogir i more oko njega prenosili su zvuke Prljavca do šatora i fino smo mogli usnuti uz zvuke Prljavaca! he hesmijeh

15.08.2006. u 20:16 • 3 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 14.08.2006.

[Trogir..patr one..]

*Dan 1. i kretanje*

Ljudi moji, noćas se vratih sa tripa! Ljubimac i ja, ni manje ni više, provozali smo se do Trogira i nazad! Koji luđaci - bez auta, natrpani od poda do glave rofl No, to je draž kad si student i kad krećeš na kampiranje : ne treba ti auto, noge su mlade i izdrže puno tereta, ne brineš se što se svi smiju na cesti kad vide tvoj ogroman ruksak i ne vide tebe od njega... rofl

Ljubimac je odlučio..nakon Fratarskog kreće se za Trogir! Bila sam u Trogiru, vidjela već sve..al krenuli smo! Cijelu noć nisam spavala zbog priprema ( čitaj : trpanja stvari u ruksak). U 6 smo se brzinom svijetlosti stari i ja pojavili na kolodvoru! Bus kreće za RI, preko Labina. U Labinu smo skupili Ljubimcakiss. Oko 8.30 prva postaja RI. U 9 smo se ukrcali na autobus za Trogir! Yeah! Sa nama je bio mali ruksak pripremljen za tripanje..za 7 sati vožnje svakome 4 mala sendviča i pol litre vode! U ruci Knjiga Mudrosti ( čitaj : vodič kroz Jadran) i karta Hrvatske! Ipak, da nešto i naučimo putem yes Činilo nam se pri kretanju da 7.30h vožnje busom i nije neki problem (ipak, već smo jednom odsjedili gotovo čitav dan do Dubrovnika)...no, nakon 4h su počeli crvi u dupetu! He he smijeh Pičilo je sunce, umor je bio sve veći i veći! Putem sam odlučila šofera zamoliti da bude dobar i da nas izbaci iz busa 2km prije Trogira u mjestu Seget Donji ( pošto smo tamo odlučili kampirati) i fino šofer bio dobar i izbacio nas on u Segetu! Još nam je i mahao..dobar šofer wave A kad ono, izbacio nas u krivom Segetu?!? puknucu 3km smo natovareni uzbrdo - nizbrdo - uzbrdo hodali do kampa! Dolazak u kamp i veliko razočarenje eek Kamp se na netu reklamirao sa 3 zvijezdice a ulaskom u kamp smo otkrili da ima samo jednu! Uhvatila me panika jer ipak - Fratarski ima samo jednu zvijezdicu a nema toplu vodu?!? No, dočekala nas je super simpatična Trogiranka koja je uvidjevši moje tužne okice odmah napravila sve da me razvedri! Kamp ima toplu vodu! Yeah..thumbup Ukratko nam je pojasnila sve i mi smo krenuli sastavljati naš mali iglu, naše utočište za naredna 4 dana.cerek Mirno smo sjeli u šator tek u 20h!eek Premoreni sa osjećajem da imamo 100god a ne 24..prošetali smo okolicom i vrlo brzo zahrkalirofl!Ipak, slijedeći dan smo imali u planu odmor i šetanje.

*Dan 2. i velika naoblaka*

Bilo je oblačno za poludit! No, nisam izdržala a da ne zaplivamo malo i opustimo se! Plaže su dobile ocjenu 2 od 5 zbog trava i šljunka koje bodu noge. Svugdje škovace ( = smeće) jer ipak turisti su turisti i jebe se njima što za sobom ostavljaju sranja! More je bilo uljasto zbog glisera koji su glisirali nešto dalje. No, uz sve - more je more!
Navečer smo krenuli put grada! Za one koji ne znaju - Trogir je pod zaštitom Unesca! Smjestio se na otoku i s ostatkom je povezan mostom! Uz njega je ogromno Čiovo koje je s njim povezano mostom! Ulaskom u grad vam već zastaje dah! Poseban je! Pun je ko šipak! Turista je po svugdje! Gužve nesnosne, auta ko u priči a najviše su me se dojmili luđaci ( = domaći) na motorinima koji se jurcaju. Više me bilo strah za vlastiti život kao pješakayes nego njihov što se jurcaju bez kaciga.eek

No, da se vratim na Trogir! Kava je preskupa! Gdje god smo pogledali je stajalo min 15kn! no, ipak, jednom smo u Trogiru i odlučili smo se opustiti i popiti koju! Sjeli smo u prvi kafić gdje je bilo mjesta. Stigao je račun od 16kn, dali konobaru 20 a on se fino okrenuo i otišao.Hm?!?puknucu Pristojnosti radi nismo ni tražili objašnjenje, no postupak nas je razjario i došli smo do zaključka da smo tu da bi uživali a ne jadikovali. Ipak, manču nam ni bed ostaviti al samo onda kad to konobar zasluži! U restorane nismo ni pokušavali ulaziti jer ipak smo redovito bili obučeni za plažu a ne za fine restorane! Prva šetnja gradom i zaključak - grad živi 24h na dan!!!!! Super!smijeh

14.08.2006. u 21:18 • 4 KomentaraPrint#

ponedjeljak, 07.08.2006.

[mALa hoće post!]

Dakle, [mALathumbuphoće novi post! E pa sad..upravo sam stigla u PU! Nije da sam se daleko makla rofl al osjećaj je bio kao da nisam ni blizu ovoj prokletoj turističkoj vrevi!smijeh Naime, pobjegla sam na majušni otok u Puli! Pravo ime mu je Veruda a za one koji su alternativnije nastrojeni i posjetili su PU - bila sam na Fratarskom![fratarski Polazak u četvrtak..natrpani stvarima kao da idemo negdje u civilizaciju - Ljubimac i ja smo krenuli! Tata je u strahu da će nam nešto faliti nudio masu para a ja reko : Stari - pa di da ih potrošim?!?! Naime, otok nema struje, ima samo hladnu vodu, skoro bi ga mogli opisati kao divljinu no ta divljina ima i ponešto od "civilizacije"! party To je oaza za odmor, opuštanje, dobre pijanke i ludo društvo! Spavanje za Puležane je bagatela (20kn na dan), za furešte (= strance) puno puno više! I zato smo mi to fino iskoristili! Ipak, bolje 20kn dnevno za spavanje na tvrdom u šatoru nego svaki dan da jedan od nas potroši 50kn za benzu i živciranje u prometu! Što ima novog? Ništa osim činjenice da smo se odmorili i da smo se uplašili da ćemo riknuti od dosade na otoku po noći bez svijetla(ipak, preživjeli smo dva dana i dvije noći uz nevrijeme koje je "kosilo" grad)..no, ne da smo se zabavili nego smo se i opili a da nismo ni namjeravali! party Na kraju smo se iz divljine vratili teška srcabang sjeli u auto i zapalili za Labin! Unatoč želji za zabavom i ludim provodom..jednostavno smo se srušili u krevet i odspavali cijeli dan! Imali smo 24h raja..auto samo za nas, ogromna kuća samo za nas..i umjesto da se tulumari mi smo spavali......

Što sad nakon odmora? Kako ide ona nekadašnja..nema odmora dok traje obnova rofl Odmor je gotov! Spremamo se za Trogir! Krećemo u srijedu ujutro i sudeći po svemu, planovi se i dalje mogu promijeniti! Al nadajmo se da neće! Do tad, odo ja surfat po netu..pa kad nađem što zanimljivo se javim!

Uživajte mi! kisseswave


P.S.[rawel je bacio par fotki Fratarskog na Blog pa da bez zatraženja autorskih prava yes ne kradem..pogledajte ako vas zanima!

07.08.2006. u 21:38 • 9 KomentaraPrint#

srijeda, 02.08.2006.

[update..za..]

[mALu..naime, ostavila mi je grrno komentar i moje malo sranjce mi neda da joj uzvratim komentarom jer je pop - up blocked windoweek! E pa sad..kafe sa [mALom je svetinja, to nije izlazak. Jer ipak koliko mi samo znamo mljet i sranja radit to je za nevjerovat! Mislim, stvarno, nađu se dvije pametne (čitajte MI) i spetljamo se oko nekog ventila i mozgamo pol sata ma da kako to ne radi..mozgalice jedne..pa ko nam je udijelio svu tu pamet da ti i ja moramo izvoditi teoreme dok nas neki glupi ventil zahebava! No, tema našeg izlaska nije bio ventil, već kafe u pozno doba dana..i nada (više želja) da će [mALa sutra saznat da je dobila job! Jer ipak, što jest jest..smrdi nešto u lijepoj državi našojeek! A ako nije dobila job zasmrdit će još i više! smijeh Koliko smo lude to će se tek pročut, jer ipak kod nas se ori i bije, nema alkohola i nisu cajke rofl kiss mALa i da ne misliš da zabim na tebe kad treba sranja radit! Prvo tebe zovem a onda sve ostale! Uostalom..pošto sam OPET zgubila punjač od moba..samo tvoj br i znam napamet, rofl

02.08.2006. u 01:19 • 4 KomentaraPrint#

[iiiii...]

samo iiiii... stoji od izlazaka! Naime, ljeto mi je ove godine i suviše kratko..i za sad koliko vidim je Pula mrtva! Ma što se čudim kad je ona mrtva uvijek i zimi i ljeti i kad god sam doma! Sad bi jedan moj frend rekao da samo pizdim i da je bitna ekipa i da sam premalo doma da bi se iživila vani?!? Ma istina je care al..nemam ja sad vremena skupljat ljude koji bi lomili vanka! Uostalom nevera ( = nevrijeme) se sprema i nisam tip koji voli u sandalicama kisnitirofl

Nije da me brine na čemu mi kuća stoji, više me brine što sam blokirana u centru grada i nema ni tamo ni vamo! headbang
Naime, puna ko šipak,Pula bez parkinga i nemrem ni na kafe u omiljene kafiće jer kvragu i sve..auti se gradom kreću puževim korakom, turisti se kreću ko ovce u krdu,..pa jednostavno ako moram idem cipelcug ( = pješke)bang Ipak, ovdje je ljudima normalno da i kad se ide bacit smeće se ide autom to obavit, a kamoli da se udostoje malo prošetat!smijeh

Danas sam sa starim "prošetala" nekih 7km...išli smo pješke iz grada do industrijske zone i nazad..fino pomalo.. Naravno da smo išli gotovo uzalud ( svako kretanje je poželjno = to je jedina pozitiva) jer ipak išli smo kupiti stol za kamping a kad ono - prodalo se sve eek Naravno da sam ljuta..ljuta..bar je jedan u trgovini mogao ostati za mene headbang No, pustimo to sad. Pošto mi je odmor prekratak, planirano kampiranje još kraće..mislim da ću zaboraviti da nemam stol i da je sve ko i svake godine prije = zdravo seljačkismijeh! Kad se odlučimo moj "boss" Ljubimackiss i ja gdje idemo..se javim..a do tad..surfam netom tražeći destinaciju za vrlo kratak odmor! kisseswave

P.S. sutra idem u "selo malo čudno na Sjeveru Istre" u kojem obitava Ljubimac. Moj najdivniji brat me vozi i kako reče samo će me izbacit iz auta i nastaviti put dalje. A ja čem ostat pržit se na suncu daleko od mora?!? ove godine ću kupanja svesti očito na broj prstiju ruku?!bang

02.08.2006. u 00:46 • 1 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online