ketcha`s mind

utorak, 15.08.2006.

[Trogir...part two]

*Dan 3. i prži se ..(ne srce moje)smijeh*

Dana br. 3 krenuli smo na more..prženje na plaži! Kupanje u "mulju" (ne znam dal sam prezahtjevna al me travulje u moru ne privlače). Uz prženje kože uz miris kreme..prženje i živaca uz zvuke Slovaka! Ma jesam bezobrazna al nek me vrag odnija : MRZIM TURISTE! puknucu Naravno ne sve..al mrzim one koji se ponašaju kao carevi a ne turisti! Slovaci zauzeli cilu plažu, glasni ko cili obor svinja, prže se na suncu uz Karalovačko i naravno bacaju škovace ( = smeće) di stignu! Jao! A tek kad stavite svoj šugaman ( = ručnik) na plažu bez pardona koriste prilku da ga gaze ili da na njega ostavljaju svoje mokre luftiće! No, ono što me najviše bijesni što se uokolo jurcaju u Hondama i Toyotama a ja nemam love ni za Fićuburninmad!

No, unatoč turistima, a i sama turist, uživala sam se pržeći se! Svinjica ( = jarofl) sam dobila finu kožicu ( ne hrskavu rofl) i nebi se makla sa plaže da Ljubimac nije svako malo zanovijeta: " A kad ćemo u grad? A zašto tek tad? A zašto ovo, a zašto ono?" Joj, joj, jojblabla. Imam samo 15 dana na moru i naravno da mi je želja samo biti na moru..ne zanimaju me znamenitosti ( a koga i bi u mojoj situaciji)cerek.. No , opet..nakon natezanja i svađa, krenuli smo u grad. Razgledati sve što se može, ući svugdje gdje se može! Prva postaja je bila kula Kamerlengo! Kula je sastavni dio tvrđave - upad samo 10kn. Popeli smo se do najviših točaka i razgledavali grad iz visina! Sunce je pičilo 100 na sat. Kad smo sišli, sunce je već palo na 70 na sat! Ipak, vridilo je uživat u pogledu na grad! Jednom sišli..krenuli smo uskim uličicama grada. Ulaz u Samostan? ne. Ulaz u Katedralu? ne. Ulaz u Muzej grada? ne. Dakle, već ste i sami skužili - sve ostalo smo jednostavno pogledali izvana, guštajući se uz ogromne kugle sladoleda njami No, mislim da nismo ništa propustili jer je i doživljaj "izvana" dovoljan da se jednom i vratimo u Trogir! Sunce je već padalo na 40 na sat i vridilo se vratit u kamp!

Kamp sa jednom zvijezdicom i navodno toplom vodom. hm... Poslala sam naravno Ljubimca da ispita mogućnosti tuširanja. Vratija se vrlo brzo sa rečenicom : " Voda je hladna ka i na Fratarskom!" Ou shit eek a moja duga kosa, a ja zimogrozna.. Luda kakva jesam..skupila sam sve "sitne radosti" i kriomice ušla u Paviljone za spavanje. Paviljoni su naime bile dvije zgrade sa sobama za turiste i sa jednim kupatilom po katu. Za mene srećom - sve je bilo otvoreno i spremno da se ja kriomice uvučem cerek Fini topli tuš, voda koja isparava oko mene, feniranje i brzinski hod prema gradu. U gradu nas je čekala Trogirska noć sa Prljavcima i Zečićem. Što smo mogli nego kupiti cugu u dućanu, pojest Hamburger u Sarajevskom Čevapu i krenuti na koncert. Bilo je ljudi ko u priči, ali i pjevača kao u priči. Redali su se jedan iza drugog - Duško Lokin, Zečić....a naravno kad smo mi premoreni od "male" šetnjice ( = cca 10km) odlučili kreniti doma..krenuli su i Prljavci! Šteta. No, malen gradić imena Trogir i more oko njega prenosili su zvuke Prljavca do šatora i fino smo mogli usnuti uz zvuke Prljavaca! he hesmijeh

15.08.2006. u 20:16 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online