ketcha`s mind

srijeda, 02.08.2006.

[iiiii...]

samo iiiii... stoji od izlazaka! Naime, ljeto mi je ove godine i suviše kratko..i za sad koliko vidim je Pula mrtva! Ma što se čudim kad je ona mrtva uvijek i zimi i ljeti i kad god sam doma! Sad bi jedan moj frend rekao da samo pizdim i da je bitna ekipa i da sam premalo doma da bi se iživila vani?!? Ma istina je care al..nemam ja sad vremena skupljat ljude koji bi lomili vanka! Uostalom nevera ( = nevrijeme) se sprema i nisam tip koji voli u sandalicama kisnitirofl

Nije da me brine na čemu mi kuća stoji, više me brine što sam blokirana u centru grada i nema ni tamo ni vamo! headbang
Naime, puna ko šipak,Pula bez parkinga i nemrem ni na kafe u omiljene kafiće jer kvragu i sve..auti se gradom kreću puževim korakom, turisti se kreću ko ovce u krdu,..pa jednostavno ako moram idem cipelcug ( = pješke)bang Ipak, ovdje je ljudima normalno da i kad se ide bacit smeće se ide autom to obavit, a kamoli da se udostoje malo prošetat!smijeh

Danas sam sa starim "prošetala" nekih 7km...išli smo pješke iz grada do industrijske zone i nazad..fino pomalo.. Naravno da smo išli gotovo uzalud ( svako kretanje je poželjno = to je jedina pozitiva) jer ipak išli smo kupiti stol za kamping a kad ono - prodalo se sve eek Naravno da sam ljuta..ljuta..bar je jedan u trgovini mogao ostati za mene headbang No, pustimo to sad. Pošto mi je odmor prekratak, planirano kampiranje još kraće..mislim da ću zaboraviti da nemam stol i da je sve ko i svake godine prije = zdravo seljačkismijeh! Kad se odlučimo moj "boss" Ljubimackiss i ja gdje idemo..se javim..a do tad..surfam netom tražeći destinaciju za vrlo kratak odmor! kisseswave

P.S. sutra idem u "selo malo čudno na Sjeveru Istre" u kojem obitava Ljubimac. Moj najdivniji brat me vozi i kako reče samo će me izbacit iz auta i nastaviti put dalje. A ja čem ostat pržit se na suncu daleko od mora?!? ove godine ću kupanja svesti očito na broj prstiju ruku?!bang

02.08.2006. u 00:46 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online