ketcha`s mind

četvrtak, 31.08.2006.

[kultura zvana tramvaj..]

Vjerujem da mnogi od vasyes, čitajući druge blogove, pomislite kako su vaši problemi odjednom vrlo mali u odnosu na njihove probleme.yes I umjesto da sažaljevate te druge – posmislite da ste pravi srećković jer se isto to ne zbiva vama i kako će se vaši problemi lako riješiti! yes

No, zaboravimo sad na probleme.wink Jeste primjetili kako je jučer bilo kišno i lhadno( u Zagrebu narafno)?!? Jučer sam ujutro, potučena zbog temperature, izašla iz stana zabundana u 3 sloja. Bilo mi je svejedno hladno! Danas sam, u isto doba dana, izašla u jednom sloju al dužih rukava. I? Preznojila sam se! Što je sa tim vremenom? Pa nije ni čudo da kišem i tuširam sve okolo...bang

Nakon jaaako dugo vremena wink – vozila sam se tramvajem. smijehNa čelu vagona teta tramvajčicasmijeh, iz razgovora stara koliko i ja al već sa djetetom u vrtiću!eek Stravayes...bebači i ja su priča koja bi se mogla desiti tek u mojim 30 – tima.no No, ono što sam sumnjivim okom primjetila (ipak se svakodnevno družim sa inspektorom Columbom roflhe herofl) jest da danas nema kulture u našem narodu.yes Tramvaj staje na stanici, vrata se otvaraju.rolleyes Ne znam kako su učili naše bake, al mene je moja baka naučila da kad se vrata otvore treba postrance stat i pričekati da ljudi koji su u tramvaju izađu. cerekDanas je tramvaj kojim sam se ja kruzala po gradu stao na 6 stanica. Na svih 6 stanica su ljudi mahnitavo okupirali vrataeek tramvaja i žurno ulazili unutra?!? eekTko je htio izać iz tramvaja danas nije mogao!no Da da..yes I onda me netko pita zašto svugdje idem biciklom?cerek Pa kad iz tramvaja ne mogu van. Da, da. yesMoja baka je ove godine navršila 80 i prava je „ptica trkačica“ u formi. cerekNe, nije od onih bakica koje sa placa žurno trče da bi se zasjele na najbolje mjesto. Jednostavno – za svoje godine pohvalno : ona vježba, pazi na liniju..prava je.cerek Kad bi nju pitali što ona misli o ovoj „novoj kulturi“ rekla bi vam : „ Neotesanci i stari i mladi, svi su isti!“ Ona je naime među zadnjima u utrci za mjesto u autobusu jer kako kaže po cijele dane i ovako i onako samo sjedi ili leži i šta je onda košta malo stajati u autobusu.smijeh

No, bila sam i na faxu danas.yes Samo mjesec dana moga izbivanja i ništa se nije promjenilo. Hodnici prazni, još uvijek se laagano ispijaju kafice, nema žurbe..yesza tjedan dana počinju „prve“ katastrofe, a ja sam ih eto danas odjavila!headbang Puno je toga za moju malu glavicuyes a ja sam tek danas stisla gas..ili kako bi glasila standardna poruka od Starog : „ Mala, stisni gas i vozi sto na sat!“ Kako bi ja rekla ..nisam na utrci puževa zato idem u višu klasu..utrku kornjača!rofl

kisseswave

31.08.2006. u 15:47 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online