Whatever you choose, make sure that’s you!

četvrtak , 20.09.2007.

Predrasude, dezinformacije, globalno mišljenje, mediji… to su stvari prema kojima svakako trebamo biti sumnjičavi. Nema goreg nego kad se netko neizgrađen i neupućen povede za ponuđenim švedskim stolom punim raznoraznih stavova i informacija serviranih s namjenom da ih što više njih prisvoji kao svoje bez naknadnih preispitanja i sumnji. Ljudima je danas doslovno sve servirano, način na koji će živjeti svoj život, način na koji će razmišljati, samo moraju izabrati od ponuđenog i savršeno će se uklopiti u današnju masu. Posljedice takvog upijanja su predrasude, iskrivljeni stavovi, rušenje normi, tabua…. Ne znam kako vama, ali po meni je dobro znat što je oke, a što nije, a kako to znat ako se povodimo za drugima i dozvolimo da nam nametnu tipični podcjenjivački stav, “…pa to svi rade!”!?! Wtf! Ja ne radim i vjerojatno imam neki dobar razlog zašto ne radim i ako ti zato misliš da nisam dovoljno kul, odjebi!!! Eto, došlo mi da to napišem, a ono što sam zapravo htjela reći je… nemojte nikad zaboraviti tko ste, pa makar to vodilo suprotstavljanju većini!

Keep closing....

nedjelja , 02.09.2007.

Vrata se zatvore ako ih pogurneš! Snovi te zaobilaze ako ih ne zaslužuješ! Život te gladi samo ako si dobar! Prihvati dobro koje ti se nudi i budi zahvalan; sreća je dijeliti! Ponudila sam ti samo najbolje što umijem, no tebi to nije bilo dovoljno... sve moje dobro, tvojim je očima bilo krivo!?! Pobjeda je slatka dok ne shvatiš što si imao, a izgubio! Opirući se dobromu, stvaraš prostor lošemu. Saznanje te kasnije dotuće činjenicom da bolje nisi ni zaslužio, jer puteva do srca je mnogo, al' samo jedan je onaj pravi!!!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>