Učahurena stvarnost

10.01.2010., nedjelja

A quickie :D

Well… Zadnji dan bivanja u Šupi Đubrovačkoj… Kufer je gotovo napunjen, samo nekoliko komada robe visi uokolo, čeka da je se ugura unutra… Ne moram ni napominjati kako se vraćam s jedno 50% težim kuferom jer to jednostavno tako ide. Također ne moram ni napominjati da sam za goli penis nosio anatomiju i animalnu sa sobom jer ni jedno ni drugo nisam otvorio uopće… Dobro, lažem, animalnu sam otvorio kada sam tražio predavanje sa slajdom na kojem je bio, na molekularno-tkivnom nivou, opisan proces hemostaze (i.e. zgrušavanja krvi) jer sam tri sekunde prije toga genijalno prerezao prst novokupljenim nožem, pa sam rovio po predavanju dok je krv šikljala po stolu…

Uglavnom, to je to što se učenja tiče… Nije da mi je preša išta učiti i ZNAO sam da ni već spomenutim reproduktivnim organom neću mrdnuti dok sam doma ali sam isto tako znao da bi me savjest razarala svakim danom sve više da sam te knjige ostavio gore… Ovako me njihova težina i bol u rukama podsjećaju koliki sam kreten…

I tako… U ponedjeljak natrag na rutinu… Čovječe, doma sam već 18 dana. Najduže za neke praznike, ako se ne računa ljeto… Gotovo imam feeling da Zagreb ni ne postoji i da je sve bio samo čudan san. Skoro pa imam osjećaj da u ponedjeljak imam test iz grčkog za koji nisam učio i da će me ispitat hrvatski, kojeg nisam učio. I da ću morati rješavati domaći iz matematike na ploči, kojeg nisam riješio. Ah, da sam barem bio manja budala i učio punim kapacitetom… Idiot… Pa sad bi bio bog i batina, prepun pameti :D Ovako… Srednja žalost :D No, barem se uklapam na PMF :D

Da, ovaj post neće biti dug. Ne da mi se… Imam pametnijih stvari na pameti trenutno :D Moram se uvjeriti da su čupavci na broju, rolada osigurana, a bajadera netaknuta kako bi sve moglo sigurno doputovati do odredišta i biti pojedeno u roku od nekoliko nanosekundi :D Sljedeći unos, iz metropole…

- 01:18 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (5) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>