Učahurena stvarnost

07.02.2007., srijeda

I`m feasting upon my dead love life... (nema ni najmanje veze s postom)

Danas je dan bio izrazito pun mješovitih događaja; čitava lepeza stvari počevši s onim zabavnim pa preko upitnog i duhovitog da bi svršilo na vječnom pitanju "zašto je opet jedno od nas troje u banani".......

Prva stvar koju sam učinio, probudivši se jutros, je bila sočna psovka, upućena asistentici iz kemije koja je hladila jaja svo ovo vrijeme i sad nam se sjetila davat potpise za praktikum. Tako da je valjalo poć gore na Horvatovac i usput platit štetu u laboratoriju. Svatko od nas po 10 kuna. A sveukupno ima štete 3000 kuna. Tri tisuće!!!! Pa koji su ku*ac (gle što sam posto fin u zadnje vrijeme) polomili ti nespretni ljudi? Tko je uspio porazbijat sve piknometre i TKO je zaboga raščerečio toliko puno porulanskih zdjelica kad smo ih koristili samo jednom??? Ok, priznajem, i ja sam slomio dio inventara ali to je samo jedna jebena epruveta od par kuna, nisam slomio nešto što inače košta 400 kuna komad! Ali neka, plati pa se rugaj, kažu stare babe...

Dakle, platismo i ostavismo indekse. I onda je Žutoperka išla s Behijom u NSB kako bi B njoj pokazala matematiku. Mene je ta pomisao zaintrigirala pa se priključih, iako sam napravio mali pit-stop u Importannea gdje sam se našao sa svojim dragim na komadiću pizze (što je, btw, do maloprije bilo sve što sam danas pojeo). Nismo baš puno pričali, možda zato što smo se obojica davili u hrani. I brzo smo se razišli, svatko na svoju stranu.

Gle, zaboravio sam napomenut da čitavo to vrijeme teglim sa sobom jebeni laptop jer moram ić u Vipa u 5 da vide koji mu je kurac, non stop se sam resetira, no o tome već sve znate...

I ja tako odoh u NSB i nađoh njih dvije gore u restoranu kako rasturaju matematiku. POKUŠAO sam pratiti ali slina je bila jača od mene! Jednostavno sam zaspao kraj njih na stolu i pustio tanki mlazić da vlaži moj mp4, kap po kap. Probudio me ćaća da mi kaže kako mi je poslo makinu za robu i da dolazi u četvrtak. Jipijaje! Budući da me je već probudio, sjeo sam malo uspravnije, popravio šmin... Ne, čekaj, to je bio san:)

Ne, ne, Ž je morala otić. a mene je Behija natjerala da siđem dolje i nastavim spavat nad zoologijom. A ja poslušo, i ubio oko na satak vremena. Probudivši se opet, odoh kod vipa, putem skoro poginuvši na Vukovarskoj aveniji jer mi je sunce zaslijepilo leće baš dok sam prelazio cestu. Uzmite u obzir da tu postoji stotinu i jedna traka i da nije baš najpoželjnije ostat bez vida nasred avenije, pogotovo ne na jebenoj prugi!

Nakon vipa uputih se doma da ostavim kompjuter jer mi ga se nije dalo vodit sa sobom u Cinestar. I putem doma zove mene ćaća. I ja pričam s njim sve do Dubrave (blaženi Unlimited). Putem osjetim kako lijepo miriše u tramvaju kiseli kupus i pitah se gdje ga je netko našao u ovo doba, mora da netko želi pravit sarmu. I prekinem ja vezu na mobitelu i dogode se dvije veoma čudne stvari. Prva, otkrio sam gdje je kiseli kupus. Naime, kupus je sjedio ispred mene čitavo vrijeme i lagano se klatio na sjedalu. Druga stvar, taj kupus je bio neki pijanac koji se: 1) nije okupao još od vremena cara Dareja, 2) ima 100 promila krvi u alkoholu, 3) kiseo je ko čitava bačva kupusa (ne pitajte...). I ustane on (jedva) i pravo na mene!
Ja si pomislih: "Why it is always me, God, wahahay?".
I pita on mene: "A kako tsdfgo imdasdš besplffffahnnnno?"
Ja: "???"
Kupus: "Pi, hik, tam kak, hiiik,o imaš to bes, kašlj kašlj pljuc hik tres bum, platno!"
Ego (pomislivši da očito želi nekoga nazvat): "Nitko vam danas ne daje ništa besplatno."
Cabbage: "Ah heh mljack tres hiik...."
Srećom je tramvaj dospio na okretište. Ja sad stojim na vratima i gledam Kupusa kako silazi niza skale. Nekim čudom izbjego je pad s tih nekoliko desetaka centimetara ali ga je zato uredno imala skupit sedmica koja je u tom trenutku bezbrižno klizila po svom kolosjeku. On je bio prva stvar koja mi je prisjela. A kad sam ušo u bus, prisjela mi je i druga stvar (doslovno).

Sjedim ja tako u busu i gledam svoja posla, pitam se hoću li stić navrijeme u kino, razmišljam o ispitima i o svemu... I dođe ta neka babetina, šira duža nego uža, i počne se gegat prema meni. Od svih slobodnih mjesta ona se ide gurat kraj mene! Iako vidi da će jedva kraj mene sjest, jebemu, pa ne govore mi uzalud da me je lakše preskočit nego zaobić! A i ona ima bokove ko "Hanibal Lucić" (trajekt onaj što vozi na Mljet, je li) jedva se komprimirala kraj mene. Osjetio sam njen kuk kako se duboko zabija u moj, postali su jedno, pogotovo kad je bus poskočio preko jame na cesti. Kvragu i jama! I to bi sve bilo ok da baba cijelim jebenim putem do groblja nije mljela gore od žrvnja punog žita. Drobi i drobi i drobi i drobi... SHUT THE FUCK UP! Uspjela je pobijedit i Alice Cooper koji je vrištao iz slušalica!

Doma sam se jedva okrenuo jer sam morao odma nazad da stignem na vrijeme u kino ( i ovaj pointless post se odužio pa idem na svršavanje). Došavši na trg (jer nije bilo niti jedne jedine četvorke iz Dubrave, ko da su sve u zemlju propale, inače ih ima ko pljeve), siđem iz tramvaja i stanem na neku ženu koja je radikalno izmjenila svoju putanju, točno meni pod noge. A kako je bila oniža, skoro je ugrizoh za nos dok sam se ispričavao. Vidjeh da je sva u bolovima pa se povukog, prije nego pozove policiju.

I tako meni ono malo kose što nije ispalo osijedi kod sam doživio tramvaj prema dolje, nije mi se hodalo jer nisam imo cajta više. I pogledali smo film "Mala miss Amerike", baš je bio zanimljiv i humorističan, posve ok, nisam očekivao. I upoznao sam jednu žensku koja želi na likovnu akademiju, glavni i najdraži motiv su joj zmajevi, ma ko bi reko... BTW, nisam ni imo pojma koliko sam se promijenio. Danas sam bez problema pričo s tom ženskom, šalio se, komplimentirao... Da je to bilo prije nekoliko mjeseci, sve što bi čula od mene bilo bi "booooooooog" visokim kreštavim glasom. A onda bi je poprsko izlučevinama i povratio negdje u pozadini (moj način zavođenja:) Ali popravljam se.....

I dođoh konačno (do kraja posta) doma, nažderah se, nazvala Žutoperka, ukonferencirali Miška... Ona u banani, ne želi ništa reć, ostavili smo je tako, ionako se vidimo sutra pa ćemo sve razriješit.... Idem sad jer je već jedan i ubit ću se....

P.S. ne da mi se uređivat post, napola već knjavam...

P.P.S tko je kornjača? Netko novi ili netko tko je naprasno promijenio nick a ne obavijestio me?

- 00:55 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (6) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>