Učahurena stvarnost

31.01.2007., srijeda

Sve plavuše svijeta su mi matere...

E moji ljudi, danas sam definitivno pobro sve nagrade za kronični absence inteligencije! Inače je, recimo, Miškec najsmotaniji od nas troje ali danas sam mu ja oduzeo primat. Jer, vidite, pisali smo taj jebeni kolokvij iz kemije. I mene je zapalo savršeno mjesto gdje jednostavno možeš povadit sve šalabahtere i prostrijet ih po klupi, bez straha da će te netko ufatit. To sam, needless to say, i učinio. Ali, nije svako dobro bez svog janga. Jer to savršeno mjesto ima jednu teensy little manu. NEMAM OD KOGA PREPISIVAT!!!! Nikoga ispod mene, nikoga kraj mene, tek par klupa poviše sjedila je Žutoperka i čupala od bijesa i jada ono malo kose što ima. (jooooj, najebo sam, jel da? Ma prcam samo:) Pa si onda zamislite kako je bilo jadnome meni kad sam iscrpio svu pamet koju sam mikroskopskim slovima ispiskaro po onom jadnom papiriću. Teoriju sam više-manje dobro riješio. Više manje nego više, doduše, ali čini mi se da je prolazno. Ali neobično šiljat problem leži u zadacima, kojih je bilo pet. A ja riješio tri. I jednog kolosalno zasro...

NAIME, zadatak je išao nekako: treba izračunati koncentraciju HCL-a. I izračunati volumen koji treba uzeti od te kiseline da bi se dobila jedna i po litra otopine nekog kurca palca, ne znam. I ja se sav sretan bacio na računanje. Prvo, niotkuda sam izvadio masu kiseline (sad kad gledam unatrag, vjerojatno sam je prepiso iz prethodnog zadatka). I još kažem: "Gle kako su glupi pa dali su početni volumen i masu, neš ti problema nać masenu koncentraciju!" = prvi zajeb. Rekla mi je Ž poslije da sam koristio krivu formulu tj. pravu ali opet krivu. A vidit ćete zašto, ima veze s mjernim jebenim jedinicama. I preračunava glupi Medo sav radostan mjerne jedinice, izvadio mobitel na kojem ima programčić koji to radi (blaženi Siemens:), dobio lijepe brojeve... I računa on volumen kiseline. I nešto mu kanda sumnjivo. I tek kad dobije konačni rezultat, Medo se ubode tehničkom olovkom od jada jer je konačno sagledao magnitudu svog kiksa.

Jer Medo je dobio da mu za 1,5L otopine treba ŠEZDESET MILIJUNA KUBIČNIH CENTIMETARA klorovodične kiseline!!! Iliti šezdeset hektolitara!!! Trebaju mi dva jebena silosa kiseline da bi napravio LITRU I PO otopine! Pa si vi sad mislite koliko je to isplativo. I još ću bit kriv za teško ubojstvo iz nemara prema drugom živom biću kad asistenticu drmne šlag od smijanja dok bude ispravljala moj test. Ah, neka, barem ću učinit uslugu budućim naraštajima PMF-ovaca.

A kad smo već kod zajeba, mislim da sam sjebo i prvi zadatak gdje mi je molarna masa ispala 252,6 KILOGRAMA (inače je u gramima, je li) po molu. Jel to moguće? Jedan tip mi kaže da je i njemu tako ispalo, isti broj nam je ispo. Dajte mi molim vas recite koji spoj ima tako ogromnu molarnu masu. To je neki fiktivni, garant.

Sve u svemu, ne gine mi 23.2. A u najgorem slučaju četvrti mjesec. Bumo vidli, neee? A sad me skužajte, ja idem jer je sutra novi kolokvij, ovaj put iz zoologije, moram ić pupat. Da, jeste znali da se sisavci razmnožavaju PUPANJEM??? E, according to allmighty Erben, they do. Pa vas sad pitam: kad ste vi zadnji put pupali? :))))))

P.S. Ređi, hvala na konstruktivnim kritikama, drago mi je što si navratila. Keep on coming. I ne brini, nema apsolutno nikakvih posljedica od nošenja torbe all day (osim što mi je lijeva ruka par cenata duža od desne ali who cares:) Let it go, woman, and enjoy here....

P.P.S. A vi lijenčine u Gradu, primjećujete li na mom kalendaru broj postova ovaj mjesec? A kako izgleda vaš? PRAZNO!!!!

- 19:52 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (16) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>