Učahurena stvarnost

15.09.2006., petak

Evo još jedan, osjećam se plodno...

Mislim da sam ja trenutno jedini umobolni kreten koji lijepu kasnoljetnju noć narušava svojim preglasnim roktavim smijehom i gušećim, grcavim kikotanjem. Razlog zbog kojeg mi susjedi proklinju pretke je čitanje svojih starih postova (pa sad recite tko ima najveći ego!!). Da, eto, dobro ste čuli, dijagnoza glasi: "Smije se sam sebi i to u ponoć kada su bake govorile da dolaze vještice po one koji glasno govore". Ako je to istina, onda po mene dolazi Lucifer! Mislim da ga čujem kako negdje zapinje trozupcem o nekog usnulog narkomana na putu...

Istina jest da nemam pametnijeg posla nego pisati novi post u jedanes i po naveče, iako sam za taj dan već napisao post i dobio rekordnih 5 komentara od kojih su dva moja. Nešto nisam popularan u zadnje vrijeme. I fakat bi trebo ić leć jer se sutra moram rano dić, idem u doktora Očka da mi naruči nove tegle, ove su mi postale prelagane. Imam neki osjećaj da ću dobit one za dioptriju -30, vid mi je totalno u kurcu. A to najvjerojatnije mogu zahvalit izobrazbi u najpopularnijoj školi u regiji koja je nerijetko zahtijevala škiljenje u iznimno mali font na nepreglednoj stranici i to sve protiv mojih principa. Pa sam zato odlučio ne navraćati u ex školu prije Zagreba, rekla mi Keksy da je bila nedavno i da je bilo tugaljivo. Vjerujem. Profe fakat nemaju pametnijeg posla nego slušat svoje bivše učenike dok im sadašnji podmeću Super Bond ljepilo na stolicu ili kredom izmažu cijelu katedru... Vjerujem da su zato prešli na one nove ploče s markerima. I vidi ti tog bezobraznog stvora od ravnatelja! Kad sam mu prije par godina govorio o tim pločama bilo mu je preskupo (kao da je Crkvi išta preskupo, plaćali su ucjene tisuću i po godina a nisu mogli nabavit 4 jebene ploče!!) a sad kad smo mi otišli stavio je novi parket, kupio ploče, stavio ZAVJESE (a ja se 3 godine kuho na suncu jer sam baš moro sjest kraj prozora, a bilo mi je čudo što tamo nitko nije htio sjest, vjerujem da još ima tragova moje izgorjele guzice na stolici), opremio kabinet za fiziku i kemiju (još da nije profa lijena ko ćuskija...). Također mi je stiglo do mojih prevelikih ušiju da su se dogodile stanovite promjene u prvim redovima profa na bojišnici. Kako čujem, dobili ste fenomenalno zgodnog i neoženjenog profesora likovnog, mora da je pravi babe. Nadam se da ne režete žile za njim, možda je vampir. Također saznah da imate nove profesore tjelesnog (NOVU DVORANU čak, to je jezivo, sada više nema opravdanja da vas je profesor kasno pustio pa ste zapeli u gužvi stranaca na Stradunu!), novu jadnicu iz fizike i neku nadobudnu tetu iz engleskog. Nadam se da ta nema naglasak kao Ruskinja koja je emigrirala u Etiopiju, preselila se u Južnoafričku Republiku, posjetila Australiju i zaposlila se u Engleskoj. I nadam se da vas neće zatrpavat tonama papira ko ona stara, Ljube mora da je ubila cijelu prašumu, koliko je toga fotokopirala! Usput, nadam se da joj je bolje, da mi se da ić na misu molio bi za nju. Samo se jedna stara izraslina ne da iskorijenit otamo, ta će tamo predavat kad naši šukununuci naših šukununuka budu pohađali tu školu koja će se tada zvat Klasična gimnazija Ljubljane Vinkovčić, prve papise koja je ponovo uvela inkviziciju te si dala ovlasti da vas nategne za nožne palce ako ste napravili SAMO JEDNU gramatičku grešku u zadaćnici...

Kad smo već kod tih svetih stvari, zna li tko je li pop ovaj u Župi raspiso tjeralicu za mnom? Mislim da nisam bio tamo u Mlinima na misi ima jedno milijun i po godina. Boleslava ti ideš u Mline, daj se infiltriraj u redove časnih i saznaj što spremaju, nadam se da neće upadat u moju sobu s kandilom i svetom vodom kako bi išćerale đavla, taj se već odavno ukorijenio kod mene doma. Iskreno, posto sam prelijen (posto je malo slabo za reć, rodio se s tim je prikladnije) čak i za JEST pa sad znate kolike je razmjere poprimila moja lijenost! HRANU mi se ne da stavljat u labrnju, možete li vjerovat? Mislim da to označava početak kraja, čini mi se da čujem jednog od Jahača Apokalipse kako klopoče ovamo... Ne, to je samo Pater, hrče kao da je pogon za obradu drva tamo u sobi. Srećom su zidovi debeli pa se susjedi ne bune. Samo ne znam kako Mater uspije zaspat, ja bi ga zatuko kuhačom!

Dok ovo pišem laptop mi sjedi na golim nogama i lagano se lijepi za mene. Imajte na umu da njegovo dno dostiže temperature bliske onima na Suncu (mora da ja imam onaj model što izaziva požare) i da nije nimalo ugodno imati tako nešto u skutu. Činjenicu da napola ležim i da mi trenutno vrat trpi nepodnošljive bolove, napola iskrivljen jer jednim okom pratim situaciju na monitoru a drugom razvoj događaja u "Zakonu i redu", neću ni spominjat, ko je vidio non stop kukat. Fakat bi trebo poć leć, sutra će mi doktor nabit one glupe bolničke "cvike" sa sto stakala i poslat me da hodam po stubištu da vidim vidim li. Znate na što te cvike sliče! Prošli put kad sam to radio neku babu je drmlo srce jer jer mislila da su izvanzemaljci došli po nju! A ni meni nije bilo svejedno kad sam se vidio u ogledalu! Čak mi se i neki đedica na samrti smijo. Podigo je svoju sasušenu glavu, iskezio zub na mene i upro pola prsta u moju concu kao da imam teleću polovicu na glavi a ne glupave cvike! Zatim je po stoti put skoro umro i opet zajebo familiju koja je već čekala s testamentom u ruci, čekala kad će kihnut. Kihnuo jest, samo nije imo maramicu pa je kihnuo po medicinskoj sestri i upropastio joj mrežaste najlonke pa je ona onda odgurala đedicu neđe iza kantuna i opizdila ga štakom po jajima. Nakon toga su zabranili mrežaste čarape, kao da će to išta promijenit!

Dosta, idem spat jer će me inače sutra trebat bost pantarulom da se probudim. Pozdravite mi školicu, dobijte koju topčinu i pripremajte se lijepo za prvi ispravak iz matematike, osjećam nadolazeći test, kaže mi disturbance in the Force, znam da Surlaba to voli čut... Laku noć!

- 00:13 - Vaše neprocjenjivo mišljenje (2) - Ubij još jedno drvo! - Dovedi se baš tu

<< Arhiva >>