Jež školarac

petak, 06.05.2016.

Moja mama



Moja majka zove se Marina.Ima 34 godine.Ja sam u njen život ušla prije točno 10 godina. Ona je za mene naljepša na svijetu.Ima plavu kosu kao sunce.Njene oči smeđe su poput čokolade.Kad mi se nasmije uljepša mi dan. Lice joj je meko kao vuna.Ona je jako dobra i draga.Uvijek je tu uz mene.Uvijek mi je spremna pomoći.
Najdraži trenutci s njom su mi kad smo zajedno.Kad se smijemo ,zezamo,družimo...
Najljepše mi kad me tješi ,onda znam da je uvijek neko tu uz mene.Njoj mogu sve reći.Mogu joj se povjeriti.Mogu joj reći sve tajne i bolove.Naš odnos se ne može opisati.To je nešto posebno.Naša najdraža boja je crvena jer ro je boja ljubavi.Ona je posebna.Ja ju jako volim.

NIKA TILINGER

- 12:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.