Jež školarac

petak, 25.04.2014.

Kazališna predstava

Gledali smo predstavu Regoč.Predstava se održala u kazalištu Ivane Brlić-Mažuranić u Slavonskom Brodu.Predstava je nastala od priče Regoč. Priču napisala je Ivana Brlić-Mažuranić. U predstavi su glumila djeca iz tri osnovne škole. Neka djeca su pokretala lutke.Likovi u ovoj prekrasnoj predstavi su Kosjenka, Kosjenkine sestrice, majka, šukundjed , šukunbaka i Regoč. Kosjenka je došla na Zemlju .Na Zemlji je srela Regoča. Kosjenka i Regoč su otišli ispod zemlje. Ispod zemlje su vidjeli oružje.Ne smije se uništavati Zemlja.U predstavi sam vidjela kontrast veličina i kontrast boja.Glumci su plesali i pjevali.Glazba je bila vesela. Regoč i Kosjenka predstavljaju snagu i pamet.Baka i djed predstavljaju mudrost. Meni se predstava svidjela zato što su djeca plesala i pjevala- Predstava nam poručuje da se svijetu može pomoći snagom, pameću i mudrošću.

Hana Krpan




U Slavonskom Brodu smo bili u kazalištu. Gledali smo predstavu koja se zove Regoč. Predstava je nastala po priči Ivane Brlić-Mažuranić.Priča se zove Regoč. U priči se govorilo o djevojčici Kosjenki i o jednom velikom divu Regoču.U predstavi su glumila djeca iz tri osnovne škole.Likovi su Kosjenka , Regoč,djeca ,baka i djed. Kosjenka i njezina majka su prekrasne vile koje su na nebu.Kosjenka i njezina majka su pričale kako bi Kosjenka htjela ići na Zemlju.Kosjenka se spustila na Zemlju i srela Regoča.Regoč je jedan div koji voli Kosjenku.Predstava nas uči da ne smijemo zagađivati travu,more,rijeke i potoke.U predstavi sam primijetila da ima likovnih elemenata: kontrast boja i ne boja,kontrast toplih i hladnih boja, kontrast veliko-malo.Djeca su plesala,skakala i pjevala.Glazba mi je bila dobra . Kosjenka,Regoč,djed ibaka predstavljaju pamet , snagu i mudrost. Predstava je bila lijepa,zato što su Kosjenka voli konje kao i ja. Predstava nam poručuje da pamet,snaga i mudrost mogu pomoći ljudima sačuvaju okoliš.


Marija Horvat




- 13:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 04.04.2014.

Pišemo priče

Svađa






Crveni cvijet stajao je na livadi.Bio je jako tužan.Veliki crni žuti bumbar je sletio na cvijet.No pčela sleti na bumbara.Mala žuta pčela nije htjela da bumbar skuplja njen pelud.Bumbar se posvađao sa pčelom,zato što bumbar nije imao svoj cvijet.Pčela mu je posadila cvijet.Bumbar se ujutro probudio i upitao pčelu.Da li si ti posadila cvijet?Ona mu je rekla da je to ona posadila cvijet.Nakon nekoliko dana procvjeta cvijet.Cvijet je bio narančaste boje.Dok su se pčela i bumbar igrali dječak im je ubrao cvijet.Bumbar i pčela su otišli vidjeti cvijet.Cvjeta nije bilo.Bumbar je bio tužan.Pčela ga je tješila i kasnije je otišla u potragu za cvijetom.Letjela je dugo i vidjela je dječaka koji nosi narančasti cvijet.Stala je pred djčaka i počela mu govoriti:Kako možeš uzeti od bumbara cvijet? Dječak pčeli ljutito kaže:Jeste li vi bili pokraj cvijeta? Pčela mu kaže da nisu bili pokraj cvijeta.Pčela uzme cvijet iz dječakove ruke i poćne letjeti do bumbara. Dok je došla do bumbara cvijet se osušio. Pčela mu je posadila cvijet. Izrastao je.Bio je žute boje. Bumbar je bio sretan. Skupljao je pelud sa svog cvijeta. Svi su bili sretni.

- 11:31 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.