Jež školarac

četvrtak, 17.03.2016.

Da sam potočić

Pripremam se za put jer želim istraživati i upoznati svijet. Nalazim se u šumi punoj životinja, a iz nje ću i krenuti na put. Znatiželjan sam i zanima me što se sve u svijetu skriva. Krenuo sam i prolazio kroz livadu pokraj šume. Oko mene je cvijeće i šarenilo. Sunce obasjava meku travu i toplo je. Oko mene zuje pčele i mravi marljivo skupljaju mrvice sa poda. Susrećem leptira sa šarenim krilima koji leti oko mene i kao da mi nešto žele reći, a ne zna kako. Leti preko cijele livade, ali i dalje ne shvaćam što želi reći. Mislim da želi istraživati svijet sa mnom. Leti za mnom i gledamo ostale kukce i šarene životinjice. Na meni se budi val koji postaje sve veći. Leptir se utapa ispod moga vala, ali ja ga ne mogu zaustaviti. Jako sam uplašena. Odjednom ispod vala ugledam malu šarenu točkicu i shvatim da je to leptir. Stvarno sam sretan što je ipak živ. Što dalje idem vidim sve više zanimljivosti ulijevam se u rijeku . Moj život se nastavlja i jako sam sretan što sam proputovao svijet i upoznao novoga prijatelja.

REBEKA SALAK

- 10:34 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.