Jež školarac

utorak, 22.09.2015.

Dobrodošlica jeseni

Dobro došla jeseni!
Jako se veselim jeseni jer je u jesen moj rođendan,jer opada lišće,jer zrije grožđe i jer jesen donosi nove boje lišća:narančastu,žutu,crvenu i smeđu.Jako se veselim kiši!

Nika Tilinger


Dobro došla u naš grad!
Ja jako volim gledati lišće kako pada sa drveća.Volim tvoj lagani povjetarac,tvoje lišće crvenih,žutih,zelenih i narančastih boja.

Marija Horvat

Dobro došla jeseni!
Dugo smo čekali te tvoje šarene boje i kiše.Volim tvoje fine jabuke i fino grožđe.Sada mi neće biti vručće i moči ću jesti tvoje fine kestenje.

Tea Banić

Draga jeseni,
dobro nam došla.Kada ti dođeš počne padati kiša,voće i lišće.Jako te volim i radujem se tvojim kestenjima.

Hana Krpan

Dobro došla došla jeseni!
Drago mi je da si se vratila jer opada lišće.Ti si zanimljivo godišnja doba.Ja te volim.

Lora Matoš

Draga naša jeseni!
Stigla si nam opet.Želim ti dobrodošlicu i sve najbolje.Oboji nam drveće i lišće.

Tina Kozarić----

- 13:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.