Jež školarac

ponedjeljak, 11.05.2015.

Moj grad

Moj grad je kao sunce i zlato, zato jer ima zlatne i dobre ljude ima zlatnu dolinu i zlatne livade. Kao Sunce je zato što nas grije.

Marija Horvat

Moj grad je kao livada puna cvijaća jer ima parkova, ali je i kao kanta jer zagađujemo okoliš.

Marko Lukić


Moj grad je kao knjiga povijesti jer ima puno znamenitih osoba i puno građevina.

Nika Tilinger




Moj grad je kao šareni leptir zato što ima puno cvijeća . Moj grad je kao radio i najljepši glasovir zbog ptica koje pjevaju.

Magdalena Ćorić


Moj grad je kao patka koja svaki dan svoje pačiće hrani učenjem. Moj grad je kao leptir šaren prošlošću.

Tina Kozarić

- 08:46 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.