Jež školarac

utorak, 21.04.2015.

22.4.Dan planeta Zemlje

Pismo Zemlji

Draga Zemljo,primijetila sam da tvoji potoci i rijeke nisu čiste, a more je zagađeno i prljavo. Zrak je isto zagađen i nema kisika jer tvornice zagađuju. Neki ljudi nisu baš dobri i pažljivi prema tebi jer zagađuju okoliš. Predložila bih nekim ljudima da slušaju ljude koji čuvaju i brinu o Zemlji. Ne želim da brodovi prenose naftu jer se ona prolije i životinje koje budu tamo u to vrijeme umru. Neke životinje u moru uginu ako je more zagađeno. Puno životinja ja ubijeno zbog ljudi da se oni prehrane. Dan planeta Zemlje obilježavamo 22 travnja da se sjetimo da Zemlju moramo čuvati i paziti.


Lina Kordaso



Pismo Zemlji

Draga Zemljo, jako mi je žao što si prljava i ružna . Ja sam jako tužna što si jako neuredna zbog nas . Htjela bih da ljudi vide što čine . Rijeke su pune smeća, a puno stabala je posjećeno. Nema više čistih pašnjaka i livada. Danas sam vidjela brdo puno smeća. Kada sam bila na moru vidjela sam sljepljene ptice.Predložila bih ljudima da ne bacaju papiriće i da ne prevoze naftu morem . Ljudi sami sebi uništavaju život na Zemlji. Bolje je da recikliraju nego da bacaju na travu. Neki ljudi sagrade kuće , a ne žive u njima. Sjetite se tužne i prljave Zemlje. Dan planete Zemlje se obilježava da se ljudi sjete na tužnu i prljavu Zemlju.

Helena Jelčić



Pismo Zemlji

Zemljo! Tvoja polja i zelenila su zagađena. Vode su pune nafte i benzina . Zrak je zagađen. Ljudi umiru od raznih bolesti koji nam otpad u tebi donosi .Moramo više podsjetiti ljude da paze na tebe ( Zemlju) jer nemamo drugu Zemlju,a ako tebe Zemljo zagadimo, gdje ćemo živjeti? Sigurno si tužna jer su tvoja velika plava mora zagađena . Ali nije baš sve zagađeno. Imaš lijepih slapova,šuma , voćnjaka itd. Skoro svakog dana vidim bar jednog čovjeka kako na tebe baca vrećice od čipsa, flipsa, maramica i još puno toga . Voljela bih da ljudi budu obzirni prema tebi, ali ne brini se mi ćemo te očuvati. Predlažem da sutra na Dan planeta Zemlje svi krenemo čistiti tebe,našu dragu Zemlju. Dragi ljudi prestanite zagađivati Zemljicu.

Rebeka Salak

- 21:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.