Iskreni trol

12.02.2016., petak


Komocija
Najviše volim putovati javnim prijevozom, gradskim ili prigradskim; ili kada me čovjek moj šofira!

Opuštena sam,
mogu čitati knjigu,
drijemati
smišljati, razmišljati i maštati
biti nesvjesna okoline....

Volim se voziti javnim prijevozom;
volim kada me voze,
kada netko drugi mora paziti i boriti se;
sa drugim vozačima, sa ostatkom prometa i svijeta.



No, ipak, nema veće komocije od one ,da u svom vlasitim automobilu, dok sam sebe voziš

možeš prdnuti bez ustezanja, bez primisli dal bude nekome smetalo, dal bude nekome smrduckalo...........

Prdneš i blaženo se nasmiješ; od simpatičnosti i olakšanja..............


I onda otvoriš prozor; prema potrebi; jel!!!!


Ugodan vam vikend svima; i vama koji vikendima radite i vama koji se vikendima sladite u dva slobodna dana!!!!


I kaj ak pada kiša!!!!

Oznake: komocija, prdnuti


- 13:31 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.