Iskreni trol

15.01.2016., petak


Duge gaće - rekla je da'će!
I kad nema dlaka; smrzne se pica svaka; ili pimpek.

Vrtim sjećanja, ne, nemam loših iskustva a ni trauma sa štramplama, onim štramplicama iz ranih osamdesetih, koje nisu bile ni približno fine kao današnje, grublje su bile tkane; ali ,već i onda, bilo ih je u nekoliko boja. Crvena, plava, žuta, smeđa - to su boje koji se ja sjećam. Crvene su bile, ofkors, za curice a plave za dečke; makar su sve boje oba spola nosila podjednako; nije bilo biranja. Onda su se dečki nekad bunili da imaju štrample za cure. Al, ko te pita, pa niš se nije bacalo, štramplice su se i nasljeđivale. Moj brat je nosio štrample koje sam ja prerasla, i evo ga danas, niš mu ne fali, potpuno je muško !

I tako, nauči se čovjek na taj odjevni predmet; pa i kad poraste, evo kao ja, čim se temperature spuste ispod 5 stupnjeva celzijusevih, štrample se navlače. No, sada to više nisu štrample, sada su to raznorazne fine najlonke, od 30 pa nadalje dena ( den - oznaka za debljinu pletiva najlona ).
Napredovala je industrija štrampli pa ih danas ima kojekakvo čudo, predivnih boja i uzoraka, mekane su na dodir, maltene nepoderive. Imamo na izbor štramplice bez stopala ilitiga tajce to zovemo, a tajce su tako praktične i presuper da vam ja to nemrem opisati. Ne mogu više zamisliti da ih ne nosim; smrzla bih se.

A muškarci? Kako se oni ne smrznu i šta muškarci nose ispod hlača kada je hladno? Moj deda, i njegova generacija , i dalje nose duge gaće, i to onakve kakve su se nosile prije 30+ godina, podosta široke, s rupom i uvijek su bijele , pamučne. Takve se ni meni ne sviđaju, ako poradi ničeg drugoga , zato jer nisu uske. A jedan od glavnijih uvjeta za "štrample" je da moraju biti uske i rastezljive. Šta nose mlađi muškarci?

Svake zime predlažem mužu da počne nositi muške tajce; kategorički me odbija. Pa zašto nećeš? Kaj ti nije zima? Ne, njemu nije zima! Ali kako ti nije zima, čovjeće, hodati po vani dva sata na - 8 ?? I ne, njemu nije i nije zima. Uostalom, svaki put me pošpota, da šta je meni ; da kako bi on nosio te štrample , da nije on.......nije on feminiziran.
I ok, nije femniziran ali kaj to znači, da treba biti lobotomiziran i ne željeti sebi bolje?
Pa danas za muškarce postoje takve divne tajce, podhlače, kako god da to nazovemo, obučeš i ništa se ne kuži a nogicama fino toplo i ugodno.

Jel u redu furati muške "štrample"; i dali vas zaista tih par dlaka na nogama bolje grije? Ili trpite jer ne može svaki prihvatiti da navuče , kaktiga, ženski odjevni predmet?

Dali su tajce rezervirane samo za Robina iz Hooda?

Oznake: štrample, tajce, najlonke


- 09:03 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.