Iskreni trol

03.01.2016., nedjelja


Slabi žiFci?!
Od kako znam za sebe; uvijek me zvonjava, razno razna, "jebe". Primali su se za glavu, stariji, čim bi zazvonio telefon, na prvo cintrlintrinnn ja sam već letjela dali s drugog kraja sobe, dali s prvog kata, s tavana ili dvorišta, samo da se javim i da tu zvonjavu zaustavim. S godinama ništa se to smanjivalo nje pa sam tako odrasla u vrlo revnu osobu koja se uvijek javlja na telefon, koja uvijek otvara vrata, koja na vrijeme gasi satove, koja skače na sve ponavljajuće zvukove. Često sam si mlađeg krvnog srodnika špotala poradi igre, nabijanja lopte u zid kuće, sviranja s nekim zvocavim igračkama, navijanje autića koji tule......i dan danas ne volim igračke sa zvukovima, igračke koje pište ili vrište!

No, na poslu, takva se "vrlina" traži, jer uvijek se javiš, nikada podići slušalicu na zaboraviš. I tako iz godine u godinu, na svaki cin cin -halooo, na svaki zvrn zvrn - haloooo, na svaki zvuk - reakcija........

Jasno, s godinama se ipak naučiš propustiti poziv, ne odgovoriti, zanemariti ali suština tebe ostaje ista.

A partner mi, u dobru i zlu, totalo drugačiji po tom pitanju, kraj njega bi sto zvona moglo zvoniti, njemu svejedno, njemu to ne smeta - prestat će.
Tisuću mačaka bi moglo mjaukati - otići će
Deset pasa cviliti - neka, zašutjet će.

Ja ne mogu, ne mogu slušati ponavljajuće tonove , pogotovo ukoliko ih mogu zaustaviti.

Tko navine sat u subotu u jutro, u pola sedam, ostavi mobitel u drugoj sobi i onda to tuliii i tulii i tuuuuliii.........

" zvoni ti mobitel tamo u dnevnoj"
Nema veze - prestat će
E, dok on prestane ja sam budna već i skuhala sam kavu, i ugasila to tuljeje po mozgu guljenje!!!!

Da imam slabe žiFce!!!

I onda se uvijek zapitam.....mala dijeca ponavljaju svašta, neka čak i često viču tata/mama/tata/mama/daj/nedaj/pusti/drž/igraju se i lupaju/glasno se kupaju/nožicama stupaju

Kako bi ja to ( a nisam više tako "mala" i mogla bi ja to dijete sutra već )? Vele, oguglaš!! Hmmm....ne znam baš. Kod nas i psi imaju svoj red, i nema da mi netko cvilka!!

Jesu to slabi žiFci ili???

Oznake: zvonjava, ponavljanjje, živci, tišina


- 18:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.