srijeda, 28.05.2008.

PREHRANA BEZ KONZERVANSA

Baš mi se pohvalila jedna poznanica kako je popravila svoju krvnu sliku u samo tri tjedna.  Izbacila je za to vrijeme sve što sadržava konzervans. Još je k tome skinula 3,5 kile … Da se čovjek zapita kakvo je zlo taj konzervans! I onda sam si malo razmišljala i došla do zaključka da:

Ona ne jede nikakve kolače. U svim kupovnim sastojcima sigurno ima konzervansa... možda nema u onima organskog porijekla... Znam da ne jede ni med. Znam da šećer izbacuje gdje može, a brašno nabavlja od mlinara.
Kruh koji jede radi kod kuće od onog gore brašna, u pekaču.
Tjestenina - ništa.
Svo povrće kupuje samo na placu, kako je rekla, ili rađe ne jede.
Sokove ionako ne pije.
Slano ne konzumira zbog osjetljivih bubrega.
Alkohol nesmije zbog jetre...
A od mesa ne voli niš osim peradi, janjetine, ribe i tu i tamo svinjetine...

Kad ovako srežeš konzumaciju hrane nije ni čudno da ti se popravi krvna slika i da skineš kile (iako baš i nije zavidna brojka- al mene ionako brojke ne zanimaju...). Al to je uvijek tako kad moraš zbog zdravlja... kad te stisnu i bubrezi i jetra i krv... Hvala Bogu mene nisu...

Kako se neke stvari u životu poklope, baš mi je to "sjelo" nakon što sam pročitala knjigu "detoksikacija". Lijepo opisujući sve o tome kako zapravo jednostavno možemo pročistiti svoj organizam, a da se ne mučimo i ne izgladnjujemo jedući samo friško, zdravo, bez mlijeka, pšenice, suhog voća, crvenog mesa i, naravno, konzervansa. Al na takvo što se stvarno treba odlučiti! I onda u popisu onih koji se ne bi trebali upuštat u takvo što na 1. mjestu trudnice, 2. dojilje, i 3. žene koje žele zatrudniti (WE HAVE THE WINNER!), ima još 4.,5.... ali nekako sam na ovom trećem zapela... Pa sam malo googlala i nisam baš našla odgovor na pitanje zašto? Shvaćam da se u tom razdoblju mijenjaju procesi u tijelu, da je moguća promijena i ciklusa, ali ne vidim ništa loše ...

A onda stavimo sve na papir(ovdije na ekran) i popišimo realno stanje cijena, duha i uma i onda shvatih da to totalno nije za mene! Pa ja nemam love za zdrav život! A ono "ne slatko" osim voća jaaaako me muči. Svi vi znate da sam ovisna o slatkom i ne mislim ni pod razno izbaciti fiiine kolače. Pa odbacujem to kao režim prehrane... ali ipak uvodim ono dobro što sam naučila čitajući... Ipak u svemu tome uvijek se nešto može naučiti!

- 11:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #