Hidradenitis Suppurativa

utorak, 08.03.2016.

T V P R O M O C I J A

U roku od samo pet dana HS se pojavio kao tema na dva televizijska programa u mojoj mi državi, i to mi je čudo kao da ja zabijem koš sa pola centra, ili još bolje, da nokautiram Klička!!!!
Prvo je na jednom od tih programa snimljena reportaža o čovjeku koji boluje od HS-a desetak godina. Prilog je bio jezgrovit i prikazao je uglavnom sve muke čovjeka koji prolazi pakao ove bolesti, od boli, asocijalizacije, kraha osobnog života, gubitka posla, itd, itd....U najmanju ruku je reportaža revolucionarna u smislu upoznavanja javnosti sa svim tegobama života sa HS-om, i zahvaljujem inicijativi autora i novinarima, a posebice Miroslavu koji je bio glavni akter priče i koji je na neki način glavni promotor HS-a u Hrvatskoj!
A onda me danas, dok sam kuhao svoj "pijani gulaš", zvala Suzi i rekla da je na državnoj televiziji i u mojoj dragoj emisiji, opet tema HS!! Meni draga novinarka je ugostila dermatologa i plastičnog kirurga. U tih petnaestak minuta je rečeno sve ono osnovno o HS-u što bi svi trebali znati. Osobno sam stekao dojam da je novinarka bila odlično pripremljena za emisiju i postavila je dva pitanja na koje nisam čuo adekvatan odgovor, a po meni je to jako bitno. Ali, to su samo moje impresije i ipak sam Dalmatinac kojeg drma južina i mora malo zanovijetati. Potpuno razumijem i dvoje ugoščenih doktora jer ne može se u tako malo vremena reći sve o tako kompleksnoj bolesti za koju je i sama dermatologinja lijepo rekla da je nepredvidiva.
U svakom slučaju fantastična stvar i hvala svima koji su sudjelovali u tome. Nadam se da su obje emisije doprle do onih do kojih bi trebale, a najvažnije je da su se šire mase upoznale sa bolešču kao što je HS. I mnogim oboljelima će sigurno biti lakše, iako bi i oni sami trebali biti otvoreniji sa svojim iskustvima u smislu pomoći onima koji nas pokušavaju izliječiti!
Ono sa čime se ne slažem je vječno copy-paste u vezi pušenja i HS-a. Naravno da pušenje nije zdravo, ali kako da dovršim svoj "pijani gulaš" ako usput ne pušim i slušam The fugs, i onako za sebe komentiram uvijek drukčiju frizuru drage mi novinarke? Načelno, gušti su gušti!

- 01:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #