Hidradenitis Suppurativa

subota, 15.12.2012.

NJUŠKALO

Cijelo ovo vrijeme sam proveo u onom što me najviše i interesira kada je u pitanju HS, a to je pronalaženje uzroka same bolesti.Zvuči hrabro jer to ne uspijeva ni znanstvenicima niti medicinskoj struci , pa dok čekam na njihovo obrazloženje koje će biti potpunije od onog pukog da je uzrok stres , genetika i prehrana, odlučih se sam pozabaviti time.To u principu traži svatko, pa i ja sam sve ove godine. Svemu sam pristupio kao nikada dosada, proučio sam sve svoje dnevnike koje vodim otkako sam obolio, kronološki pospremio i proučio svaku fazu i stadij bolesti. Analizirao sam sve svoje nalaze, reakcije na određene terapije , kao i na prehranu i određene životne situacije.
Bilo mi je i mučno i smiješno čitati što sam sve pokušavao, na što sam sve trošio novac i sebe. Ničeg mi nije žao, naravno, jer radio sam ono što sam kao laik mislio da je najpametnije. i na kraju kada sam sve proučio, cijela moja HS povijest me je vratila na početak i zajedničku misao, stres!!! Barem kad smo ja i moj HS u pitanju!
I što sada sa tim stresom? Kao i mnogi živim s njim cijeli život a da nisam znao na kom principu se on reflektira i dozvoljava HS-u da postupno uništava moj život! Što se dešava u meni kada sam pod stresom, kojim putem i kako on prođe kroz mene i eksplodira tamo gdje sam najslabiji, na koži? Kako se boriti sa tim? Najlakša opcija, ako si siguran da je stres uzročnik HS-a je da se ubijaš antidepresivima, alkoholom, drogom, tabletama, ali opet kad se probudiš trebaš otići na wc a tamo te opet dočeka on, stres, pogotovo ako imaš vodokotlić kao i ja. Internet ti daje mnoga objašnjenja kako i zašto kada je u pitanju stres, ali niti jedno od tih objašnjenja nije jezgrovito niti završava pod mojim pazuhom !!
Zato je najbolje da zavrtim svoje misli par mjeseci unatrag. Tada mi se javila osoba koja mi je savršeno jasno objasnila sva moja pitanja u vezi sa stresom, dala svoje mišljenje o uzroku mojeg HS-a i ponudila svoje riješenje. Riječ je o osobi koja uopće nije medicinar ili nešto slično, dapače, svoj kruh zarađuje na cestovnom prometu lijepe nam naše. Slavim veliko srce te osobe , kao i entuzijazam kada je riješavanje mojeg problema u pitanju. Nitko do sada nije tako studiozno pristupio mom HS-u osim Dubravke sa Rebra. To nije ego refleks, nego vrisak odbačenog mene.Mučno mi je kada se sjetim svojeg lutanja po ordinacijama, pogotovo onim privatnim, jer sam naivno mislio da ću barem novcem doći do nečeg konkretnijeg. A navedena osoba ne da ne naplaćuje svoj trud, nego mi i besplatno dostavlja terapiju.
Duboko vjerujem da će suradnja sa tom osobom donijeti rezultat. Ustvari, već i je.Provozao sam biciklu nakon sedam godina, osjećam se fantastićno, sekret mi ne smrdi, nemam bolove i što još mogu poželjeti? Najbolji dokaz da sam na dobrom putu je i to što se moj osobni život umiješao u sve to, donio mi neke nove situacije i purgatorije za koje znam da bi mi prije donijeli višednevno ležanje u krevetu i pogoršanje bolesti, ali sa novim saznanjima i regulacijom samog sebe odlično jedrim kroz sve to.
Dragi moji, ako još netko čeprlja po istom osobnom uzročnom i psihološkom smeću kao i ja, od srca mu želim uspjeh!!! Svi znamo podmuklost HS-a i možda je ova moja odlična faza i osječaj da sam na pravom putu samo moment i puka slučajnost. Pa ako je i moment, lijep je, a za trajno rješenje je potrebno mnogo muke i napora. Baš kao i za kuhanje gulaša, jer to radim po prvi put u životu!!!


- 00:43 - Komentari (2) - Isprintaj - #