Hidradenitis Suppurativa

subota, 07.01.2012.

HIDRADENITIS SUPPURATIVA I SEKS

U jednoj odličnoj emisiji posvećenoj osobama s invaliditetom, gledao sam kako jedna mlada gospođa priča o svojoj intimnosti i seksualnosti. Ona je evidentni teški invalid i na jednostavan i iskren način je iznijela svoje mišljenje i stav prema seksu. U načelu, u tome ne vidim ništa senzacionalno, čak štoviše, ona je živo biće kao i svi mi, ali me oduševilo to što je netko tko je u takvoj životnoj situaciji, konačno došao do svoje dvije minute na javnoj televiziji. Narod prati Sevinu trudnoću, bdije nad libidom pjevača i sportaša, slavi nove avanture one Paris H. i slično, i toga mi je puna kapa. Budući je u toj emisiji bilo moguće i gledateljima dati komentar, bilo mi je žao što nikako nisam mogao dobiti vezu jer sam htio pozdraviti i komentirati nastup te simpatične i prirodne gospođe.

Seks je za mnoge škakljiva tema i njom se uglavnom bave žuti tisak i slične TV emisije. Kad je riječ o bilo kakvim vidovima invaliditeta, gotovo se o seksu uopće ne govori. Prešutno se prelazi preko toga iako je to vrlo važna stvar jer uglavnom svi imamo potrebu za njim. Koristim izraz seks, ali pritom mislim na fizički kontakt bilo kakve vrste, vođenje ljubavi, poljupce, intimu uopće.

Hidradenitis suppurativa svojim stadijem kod oboljelog diktira obujam i kakvoću seksa. Ono čim HS najviše sputava oboljelog kod seksa su miris sekreta i bol. Prva stvar, miris sekreta, možda je i ključna jer, da bi čovjek uopće imao seks, treba upoznati nekog, a taj miris, točnije smrad, obeshrabruje ga na samom početku svega. Najbolji način za opisati ulogu boli u seksu je činjenica da HS napada i genitalije pa se žene s HS ranama na intimnim dijelovima ili muškarci koji to imaju na testisima, samo mogu blago nasmijati kad se spomene seks. Bolest je nazočna isključivo na onim pregibnim dijelovima tijela kao što su pazuh i prepona, a ima je i na zadnjici, grudima i genitalijama. Sve u svemu, seks s HS-om je uglavnom moguć, što nekad ponajviše ovisi o partnerima. Za sve se iznađe mogućnost, jedino što bih ga ja u nekim okolnostima nazvao neravnopravnim seksom (u pozitivnom smislu).

Osobno ljubav izdižem iznad seksa, ali kad pišem o njemu, isključivo mislim na samopouzdanje oboljelog. Pa, svima je drago osjetiti ljubav i podijeliti s voljenom osobom kojekakve nježnosti, a što uključuje i seks. Na društvenim mrežama se često mogu naći forumi i teme koje su vezani za pronalaženje partnera. Bez obzira na stanje vašeg tijela, hormoni čine svoje i kad se sve zbroji, može biti vrlo teško i depresivno ukoliko mlada osoba oboli od HS-a, i usput izgara u želji za pronalaženjem partnera u bilo kojem smislu..Zato opet ističem to samopouzdanje koje smatram jednim od najvažnijih faktora kod oboljelih.

Uvijek sve gledam s vedrije strane i smatram da nam je sreća svima dostupna, svakome na svoj način. Uostalom, sam sam sebi primjer: u punom cvatu moje hidradenitis suppurative, ludo sam se zaljubio u Maricu i s njom sam već duže vrijeme u vezi.
Naravno da svatko ima svoj pogled na navedeni seks. Nekom je vlastiti ego kočnica u svemu, bio on bolestan ili ne. U Engleskoj postoji kao neka pravna forma, izraz, Muško pravo na seks. Toga ima i među mojim Dinaridima dan danas i po tome Englezi ništa ne odskaču od Vlaja. Ali, ipak sam s čuđenjem gledao u nekom dokumentarcu prilog kako otac jednog teškog invalida, mladića koji je u invalidskim kolicima, vodi u Nizozemsku kod prostitutki gonjen upravo tim načelima. I traži od svog ministarstva naknadu troškova tog izleta. To je teška stvar i mogu misliti kako bi izgledalo da o tome gledamo u Otvorenom. Ali odmah poslije toga je bio prilog o liberalnijim Nizozemcima koji svojim invalidima daju 12 puta godišnje besplatan posjet prostitutkama, isključivo u smislu podizanja morala i jačanja samopouzdanja kod tih ljudi.

Svatko ima svoj pristup svemu. Kao što rekoh, osobno, ljubav izdižem iznad tjelesnih vratolomija i znam da bi možda sam sebe negirao da sam u pubertetu. Ali nisam i zato od sveg srca svakom želim neka uživa u svojoj ljubavi na onaj način kako on to želi. Na samom kraju prošle godine su u jednom zoološkom vrtu čimpanzama podijelili iPad-e, Kubanci konačno mogu kupiti mobitel. Zemlja se okreće i sve je moguće.
Mojim suppurativcima želim što manje upala tako da mogu konzumirati ljubav, a njima i svim ostalima želim zdravu i veselu godinu koja je pred nama!!!!

I kao odjavna špica,slučajno mi svira Hot chocolate - Sexy thing!!!

Image and video hosting by TinyPic

- 12:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #