orion68

srijeda, 16.11.2016.

Crne vrane

Dok crne vrane lete iznad moga gnijezda, i unose nemir dusi mojoj, budi se proslost .
A vrane lete sve vise i vise mjesto bijelih golubica mira.
I unose nemir.
Lete, nebo se crni oh ti prokleti izaslanici smrti.

Gusim se, moja svjetlost nestaje, jedini zarak svjetla si ti.

I tvoje svjetle oci prelijepe u kojima se izgubim, pa zamislim da ce ipak nekad biti moj!
Tvoj osmjeh je jedinstven
Ti i ja smo jedno, od pocetka nastanka do zavrsetka postojanja moj jedini..

Da samo ti si jedino svjetlo sto sjaji u tami sto nebo zauze!
Mi smo golubovi koji sade sjeme masline!
Ljubim te!

https://www.youtube.com/watch?v=azEYUncK1C8

Oznake: CRNE VRANE

- 14:55 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.