orion68

nedjelja, 14.02.2016.

Sapat

Sapuces mi ujutro
sapuces mi uvecer
i
cijeli dan

Sapuces kako me volis
kako sam jedina tvoja
kako sam za tebe stvorena ja.

Sapuces i to da nema druge zene
Da nije postojala
Da nece postojati nikad vise.

Tvoj sapat me izludjuje, jer ja ti nevjerujem
Lazove
Da!
Ti si veliki saputni lazov!

Idi! Ostavi me!
Sapuci nekoj drugoj te tvoje tihe lazi o ljubavi.
Danas je Valentinovo. Lagano ti sapucem, da shvatis da te nikad nisam voljela, i nikada necu voljeti.

Jer Ljubav.
Ljubav se ne sapuce.
Ona se galami i vristi. Vristi na sav glas: VOLIM TE!

Oznake: ljubav

- 08:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 12.02.2016.

Novinari

Veceras osjetih jaku zelju sa podijelim svoj san kojeg usnuh nocas.
Vezan je uz Bibliju i Otkrivljenje.
Pa eto, reci cu znatizeljnima sto usnuh nocas.

Vi, bludnice Babilona ( Novinari)
silazili ste sa nebesa Olimpa.
Vidjeh vas u svom sjaju, sa krilima, pozadina vam bijese zlatna svjetlost.

U rukama ste imali neki harfe, neki violine, neki knjige, a bogme neki i maceve.
Bili ste obasjani svjetloscu, prelijepim svjetlom koje dah oduzima.
Doslovno!
Kad ste sisli, sa tog sjajnog neba, Covijek, Ljudi, koji bijahu opijeni Vasom ljepotom, svirkom ..svi u zanosu , cijela Zemaljska kugla, kao hiptnotizirani gledali su u Vas(Novinare u mom snu). Do onog trena.
A taj bijase: Amargedon!

Oci su vam nekim postale u tom trenutku nekima crne, nekima crvene, a neki od vas bogme imadose oci kao u zmije.
Nasta sok u Covjeka.Prvo tajac, a kasnije panika. Tipa spasavaj se tko moze. Vriska, panika, plac.
Nebo je poslalo tamno, i gromovi pocese grmiti. Borba poce. Svi oni, koji su u Vas gledali kao u bogove, bozja iskrena bica, shvatise tada da su iznevjereni. Ubijali ste ih sve, odreda. U svakom oku, u kojem ste primjetili imalo nade, vjere i iskrenosti, satukli ste ga u korijenu. Nasta vriska i panika.

Odjednom nesta sve to.
Tisina.

Osta svjetlost obasjana suncem. I Vi.
Nesta Ljudi.

A onda, kao u Filmu, pojavi se vakum, koji je nalicio crnoj rupi, i usisa sve, svu materiju, svu svjetlost, sve zvukove. SVE ZIVO I NEZIVO
Ono kao kad popijes zadnji gutljaj vode.
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Kras. Nastade Raj.
Opet je Eva setala Edenom, a Adam ju je potajno promatrao skriven iza obliznjeg drveca. Opet sve postade pocetak.
Eto, ludoga li sna. Covijeku svasta dodje na san, ali Novinari? Ni u snu ne sanjah da cu Njih sanjati.

Oznake: Novinarstvo

- 21:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.