orion68

srijeda, 21.01.2015.

Pravo-


Dali je moje pravo , kao Gradjanina/Gradjanke i Stanovnika/Stanovnice ove Planete sto se Zemljom zove reci Ne!?

Da li je?

Naravno da nije.
Prvo se mora pogledati spisak primanja i davanja energije zivota. Statistika.

I opet Matematika, visa.

E kad se zbroji primanje i davanje, plus i minus ostane cista brojka Mene na kraju koja je ili plus ili minus.
Ako je minus nemam pravo.
Ako je plus, naravno da imam.

U tu ,,visu Matematiku´´ spada naravno broj djece podane Civilizaciji, broj rada u h naravno podanih Civilizaciji i broj sna otetog Civilizaciji.
KAKO JE JEDNOSTAVNA TA MATEMATIKA CIVILIZACIJE!

https://www.youtube.com/watch?x-yt-ts=1421828030&v=7hgLPNj8208&x-yt-cl=84411374&feature=player_embedded

Oznake: pravo na vlastiti život

- 15:35 - Komentari (9) - Isprintaj - #

utorak, 06.01.2015.

Hana´s

Andjele....
Pogledaj...
Umorne oci djeve...

Dokle vise iskusavanja.....
Zar nije dosta dokaza.
Sta zelis vise od svjetlucave perfekcije svemira
Prisutne mislju, djelom i ponekad propustom....


Dokle Andjele?

Zar Ana nije i nemoze poloziti?
Zar Ana nije dijete tvoje koje si izbacio u najgoru tamnicu postanka?
Znam da je vidis, pored nje si uvijek Andjele...
Kad ces je pozvati k sebi? Anu, svoju Anu?
Ceznes za njom , kao i ona za tobom...
Andjele....

https://www.youtube.com/watch?v=L94ZRqBahww

- 19:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 02.01.2015.

tebi......

Tebi, koji sjedis sam, tamo
daleko....
jako daleko....
pun brige i misli u sebi, usamljen, zabrinut, ali ipak dobra dusa Svemira!

Tebi pisem ovaj dio

Da znas da si mi drag, da te volim.
Da znas da je i meni isto jako tesko
Jer znam tu samocu
Ali ne iz te perspektive
Olimpa se sjetim ponekad, kad mi dusa cezne...

Mi nismo svoji, mi smo Njihovi, tudji , ali nikad svoji za svoje
A opet , ipak pomalo svoji u pjesmama pjesnika koji tuznu dusu ima....
j......

- 16:04 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.