orion68

petak, 17.06.2016.

pognuce

ma necu vam se pognuti nikad
o cujte sile svemira
ne ovog zemaljskog,
svemira svemira svemirskog



nikad

nikad vam se necu pognuti
dosta je vise klanjanja nas zemljana
dokle ce zemljani zemaljske kugle morati se vise klanjati vama?

Pa i mi smo ziva bica
Vi svemirci mislite da imate monopol nad nama zemljanima?
E malo ste se zajebali.
Doslo je vrijeme kad vam kazem : DOSTA!

Dosta je bilo.
Stanovnici planete Zemlje nisu vise Bakterije ni jednostanicni organizmi s kojima mozete kako zelite i hocete.
Stanovnici planete Zemlje su neunistiva misleca energija ravnopravna vama!
Vi, koji mislite da vladate vladama planete Zemlje, porucujem jedno:

Moju sadrzajno ogromno veliku zivotnu energiju misli i zivota necete nikad slomiti. Ma koliko se trudili sitnim prevarama i podmetanjima kise, oluje , vjetra, nevremena.
Necete me zaplasiti. e za to sve, saljem vam k...........
pa probajte okusiti kako izgleda borba od pocetka prvog sjemena unesenog meteoritom do sada.....
Ponavljam: Svim Zemaljskim vladama: Svemirci su presli granice!
I nije problem u nama, nego u njima!

- 19:28 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 05.06.2016.

Majko!

Majko zoves!
Doci cu.
Racunaj kao i uvijek na mene.
Znas da sam tu uvijek za tebe koliko mogu i kad mogu.

Majko:

pogledat cemo vodotoranj zajedno, pospremit cu ti stan i zapjevati

https://www.youtube.com/watch?v=hBAwWFF-emU&feature=share

Majko......jednom se zivi, ali nek se zivi kvalitetno ,zdravo i puno svjetlosti.
Nedam ti vise da stedis. Dosta je tog kosmara i neimastine. Imas pravo da budes Kraljica Kraljice!

Oznake: Majka Kraljica

- 19:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Promjena

Polako osjetim promjenu.Jesam Slaven i ostat cu zauvijek. Ali moram ovo napisati.

Osjetim i vidim da ovi Ljudi ipak nisu onakvi kakvi se cine i kakvima se prikazuju.Nisu onakvi kavima sam ih smatrala godinama.
Polako mijenjam misljenje o Germanima koje sam imala punih 20 godina.
Nisam ih voljela, cinili su mi se programiranim zvijerima bez osjecaja i bez imalo ljudskosti u sebi.

Ali, taj Narod, kad bolje upoznas, i nije tako los narod i pocinje mi se sve vise i vise svidjati.
Oni su suzdrzani i hladni. Ali ne zato sto mrze nekoga, nego jednostavno treba im malo vise vremena dok upoznaju osobu i dok steknu povjerenje u nju. Pogotovo ako si stranac.
A kad se to desi, slobodno se mozes uvijek osloniti na taj narod.
Marljivi su, stabilni, ne blebetaju puno, i svojim djelima pokazuju svoju vrijednost.
Kako sam ih godinama ignorirala, nisam ni pokusavala da spoznam sto stoji iza te plasticne maske jednog Naroda.
Ne! Germani nisu hladni. Nisu zvijeri.
Oni su jedan divni Narod. I ovo pisem nakon godina iskustva suzivota s njima.
Ponekad ih i zalim. Uvijek su zabrinuti za boljitak i izgradnju, pa rijetko kad im na licu mozes vidjeti osmjeh.
Uvijek nesto rade, grade.
Eto, to bi bio moj opis Germana , nakon 20 gidina mog suzivota sa njima.
© by hell


Oznake: germani

- 10:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.