orion68

subota, 21.01.2017.

dobrodusnost/zabrinutost

Ne tako davno, rodih dijete za koje se brinem onako kako mogu i po mom misljenju dovoljno onoj situaciji u kojoj se nalazim. Siromasni smo ali ipak imamo dovoljno za kruh i ostale potrebstine.
Samohrana Majka, placa mi je minimalac, tek dovoljna da se podmire troskovi zivota. U Austriji. Ostane mi na kraju mjeseca mozda, 50-tak eura da ubacim na stednu knjizicu koju imam za njegovu vozacku.
Nista posebno. Zivot ovdje je slican kao i u Hrvatskoj. Od prvog do prvog. Ne samo nama ,,strancima´´ nego i domacima. Svi se nekako borimo od prvog do prvog. I to je zivot. I ne kukam. Sretna sam da imam priliku da radim, zivim. I zahvalna sam za to. Zahvalna sam prije svega Covjeku koji zivi ovdje i koji mi je dao priliku za rad, za posao, za zivot.
Ono sto me smeta je to da u zadnje vrijeme dolaze kojekakve ,,dobrodusnicke´´ organizacije koje se brinu za dobrobit moje Obitelji.
Smetaju mi i ulaze u moju Obitelj koja savrseno funkcionira. Smetaju pitanjima, trazenjem osobnih podataka itd. A jos vise me smeta kad ulaze u Skolu, pod nastavom kucaju i ometaju nastavu sa svojim ,,dusebriznickim´´ pitanjima.
Smije li itko smetati skolovanje i nastavu? Tko je taj koji pod otkriljem ,,brige i humanosti´´ za nove narastajem bezobrazno kuca na Sveta vrata Skolske ucionice ometajuci rad pod otkriljem humanitarnosti s pitanjem mojem Djetetu: jel sve ok ?
Smije li se ometati rad Skole i Ucenika?
Smije li?
Ja mislim da nesmije. Doticna gospodja humanitarka ima li ikakvih pitanja uvijek moze samnom stupiti u kontakt, ali pod nastavom nema nikakve ovlasti da uznemirava Djecu i Ucitelje dobro uredjene Drzave, Sistem Skolstva i drustvene zastite. Nitko nema pravo na to!
A sve pod otkrivljem ,,zabrinutosti´´ u kojem trazi da joj Subjekti/Objekti predoce Broj Socijalnog osiguranja od kojeg bi ona kasnije mogla naplatiti svoje,,dobrotvorne´´ usluge.
Pa molim Vas! U kojem Vijeku zivimo, gdje zivimo?
Ja zivim u Austriji.
Srcu Prava Covjeka i Ljudske civilizacije, i kao njen stanovnik ne dozvoljavam OMETANJE U NASTAVI!
Moze li mi tko reci kako da se obranim od ove humanitarke?

Oznake: Obrazovanje, Osobno

- 14:10 - Komentari (7) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.01.2017.

Aliens/Lucifer

Cini mi se da postoje. Unose svadju medju narode moje Planete Zemlje. Unose nemir i svadju i poticu vjecno natjecanje tko je bolji, veci, jaci.
Neke od nas nagovore i na gluposti, ali mene ne!
Ja cu se vjecno boriti za ljubav, blagostanje i siriti postovanje prema svojem bliznjem! Kleknuti pred siromahom i pokusati ga dignuti, bez obzira koliko to moje zivotne snage kostalo, uvijek cu pokusati svoju Bracu i Sestre zagrliti, voljeti, pokazati im put , put u kojem smo svi mi jednaki, svi isto vrijedimo! Mrznja, nepovjerenje, sumnja, zavist, zloba...e to dolazi od njih! Od Lucifera/Aliens i protivi se Bogu stvoritelju koji nas je sve nacinio onako kako treba i mora biti!

- 17:17 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeæi mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.