orion68

četvrtak, 31.12.2015.

Shaltjahr ili Prijestupna godina

Da nebih kao i uvijek pisala o tugi, bolesti i ostalom
Malo da podsjetim sve koji su zbunjeni kada nastupa 2016
2016 godina je prijestupna godina
prijestupna godina se dogadja svakih 4 godine
i malo zbunjuje nas zemljane
neki kalendari broje 365 neki 366 dana
ali necu otici sad do egipatskog, pa kalendara maya, pa ovog pa onog, da ne napravim kaos
Eto toliko od mene, pusa svima koji svrate na moj Blog od mene..

Oznake: Shaltjahr ili Prijestupna godina

- 13:02 - Komentari (1) - Isprintaj - #

utorak, 29.12.2015.

ljubav

beskrajna ljubav
prema suncu
a i mjesecu
pa opet
ljubav
prema covjeku, zeni, majci, ocu i djetetu
to je nesto sto nas cini covjekom, ljudima...

da ne izostavim i ljubav prema samome sebi
prvenstveno

Oznake: Sunce

- 20:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

utorak, 22.12.2015.

...

Ja sam!

Ja jesam!

Prvo:

Covijek!

Pa Dijete!

Zena!?

I na kraju:
Starica i Baka!
Ja Jesam Covijek!

Oznake: duhovnost

- 14:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

....

Izlöozenost zracenju ili promjena magneta polja Zemlje?
Nemam pojma, ali cu sutra sigurno Gospodinu Doktoru, jer mi je stitnjaca poremecena i ne mogu spavati.

- 00:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 21.12.2015.

Sabrane pjesme

Poput ljubavnika najljepseg od svih,
Amor ce strijelom naciniti moj lik,
da likuje kao tvoj izabranik
u sred srca, zelja neugasivih,
Ah, poljubaca strasnih nebrojivih,
na usnama tvojim trazit cu drenik
ljepotom ocaran taj zaljubljenik
sto sja iz krupnih ociju garavih.
Tiho cu ti sapnuti bezbroj puta
dvije svete rijeci ljubavnika,
ljubec´ ti celo obraze i usta.
Cvrkut i zamor u sjeni vrbika
utihnuti ce rad´ naseg zavjeta;
samo ljubav ce nam biti navika.

Slavko Kukec - PiPi

- 21:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

.........

Udaj se za mene....
Bit cu ti Zena.....
Biti cu Zena.

- 17:09 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.