orion68

petak, 23.09.2016.

o moj boze

daj mi snage
osjecam nemoc
gubim snagu
gusim se
onesvijestit cu se

da, moja stitnjaca polako se javlja
nije mi dobro
ne vidim svjetlo na kraju ovog mracnog tunela
boze?
daj mi zraka da disem
tijelo se gasi
idem li polako tebi
ili je samo moja luda stitnjaca

- 19:51 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 16.09.2016.

Ne!

Zelis otici? Mislis da je vrijeme?
NE!
Ja nemogu te pustiti...
Ne jos..
Izvini..
Trebam te...
Trebat cu te vjecno, trebat cu te dok god disem na
ovoj planeti sto zemlja se zove!
Prema tome: NEMA ODLASKA!
NE JOS!
Ne!
Nema odlaska dok se ne ispuni ocekivano!
Nema ni odlaska dok se Ljubav ne zadovolji!
Ne!
Nema ti odlaska dok ne dobijes moj blagoslov
otpustanja..
Ne; NE; NE ; NE; NE
Mene nemozes ostaviti samu, sad kad te najvise
trebam Majko..
Majko rodjena, Majko najdraza..
i
ne trazi od mene otpust
JA TI GA NEMOGU DATI! JOS NE!
J

Oznake: majka

- 19:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.