hawkeye_1306

06.01.2021. ( srijeda ) u 11:35 (10)

dan ljepši od prethodnih...

2-592

ustao sam rano, tek s naznakama zore
pošao sam u napušteni stan...Sky me dočeka na vratima
nakon što se najede svojih jutarnjih mesnih kockica, isčetkam je
sita, sjajna i mirna, spava moja maca Sky



no, treba poći dalje...ukrcam se u autić, naravno, Planina...
tišina, ni daška vjetra što je vrlo neuobičajeno za Planinu
plašt magle polako uzmiče pred suncem, a na terasi...veliki Bijeli
prije nešto više od dvije godine pahuljica manja od dlana
danas ogroman, snažan i oprezan mačak



nađe se i za njega nešto za prigristi, a u podrumu i za mene...
pa kako je red i tradicija...popijem ledeno pivo na starim drvenim stepenicama
nebo je čisto, sunce blistavo iako ne vrelo...kao da je sve kako treba



ali nije, ništa nije kako treba...razrušena sela i gradovi
sva pitanja nekako nađu odgovor osim onog početnog, največeg...zašto
pozdrav iz srca


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.