hawkeye_1306

31.12.2021. ( petak ) u 17:45 (11)

odjavljujemo se iz godine ove...

30-620

a do nove, zapravo nema više mnogo
na Planini ništa novo, ali ipak...nekoliko trenutaka s planinskim Bijelim
( video mi opet ne prolazi, ali sličica je tu )



dragi moji svi, hvala na vremenu koje ste mi darovali
želim da nam nova bude bolja nego ova
pozdrav iz srca



24.12.2021. ( petak ) u 20:40 (7)

ove godine nešto drugačije...

29-619

zapravo sam snimio video, mobitelom...nije mi htio prebaciti u komp
kaže, preveliko, bla, bla...



ipak, osnovna ideja je tu...sretan Božić dragi svi
pozdrav iz srca...


21.12.2021. ( utorak ) u 16:42 (15)

ove godine samo sjećanje...

28-618

prethodnih godina mnogo više vremena sam provodio na obali
ove godine jedva da sam obalu i vidio, tako da za kraj godine...



preostaje samo podsjetnik na neke ljepše dane
pozdrav iz srca


14.12.2021. ( utorak ) u 22:52 (5)

nekako tromi dani, ali ipak...

27-617

trebalo je puno toga odraditi ovih dana
ali...moja poznata lijenost dala mi je spavanje do 10 jutarnjih sati
ipak, radilo se na više lokacija, neuobičajeno, čak ne besplatno
stigao sam čak i u vlastitoj kuhinji dovršiti pločice ( iza uspavanog mačka )...



mali, 8 mjeseci ima, ali velik...5 kila, mačak
umorio se od nadziranja radova, od čišćenja repa umočenog u ljepilo
da, ne predivan, ali dobar dan u ruševnoj zgradi metropole
pozdravić iz srca


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.