hawkeye_1306

30.08.2020. ( nedjelja ) u 22:52 (13)

mala smokva, putnica...(1)

30-577

mala smokva na mojoj morskoj terasi više nije mogla ostati tamo


pažljivo, prstima sam je odvojio od terase, zida...nije to najbolje podnijela


nakon višesatne vožnje do Planine, izgleda prilično tužno


donio sam meku, crnu zemlju, pažljivo položio malu smokvu


kad je sve obavljeno, malo kamena da smanji isušivanje...
nadam se da će uspjeti unatoč dugom putu, mala smokva putnica
pozdravić iz srca


23.08.2020. ( nedjelja ) u 00:04 (10)

prošle su dvije godine...

29-576

pahuljica se vratila..!
prije nešto više od dvije godine, mala bijela pahuljica na mom pragu



ljubomorna maca Sky potjerala je sivobijelu macu i tri pahuljice...ali
ove godine, bijela pahuljica se vratila na moj prag



pahuljica je postala velik i snažan mačak, oprezan...družimo se na odstojanju
nema češkanja, motanja pod nogama, samo tihi mijau kad jutrom izađem na terasu
pozdravić iz srca

09.08.2020. ( nedjelja ) u 23:18 (12)

pala je moja breza...

28-575

prije nekog vremena, na mom blogiću postavio sam fotografije...
nekad i sad, ja i moje prve tri breze...prije nekoliko dana došao sam na Planinu



znao sam da je dan ranije bilo lošeg vremena, kiše i oluje
ipak, nisam očekivao...jedna od moje prve tri breze leži slomljena



srušena preko živice i ograde...teških ruku uzimam pilu
45 godina odlazi u piljevinu, rekao sam si, nisu to suze, to je od prašine



ogradu sam zakrpao, živica je elastična, oporaviti će se, a breza
posaditi ću novu, ali...ali, nikada više jedne od prve tri
pozdravić svima, iz tužnog srca


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.