hawkeye_1306

31.05.2020. ( nedjelja ) u 22:27 (15)

volim drveće...

26-573

a svako, pa i najveće stablo u jednom trenutku je na početku
prije nekoliko tjedana donio sam maci Sky s Planine komadić travnjaka...
onako za zabavu i grickanje zelenih vlati



u kutiji se zateklo i vrlo maleno stablo, mislim da je to grab
Sky voli travke pa je drvce preživjelo...zaključim da je vrijeme
premjestio sam ga u novu posudu s nadom da će uspjeti



i tako...sitnica je učinila dan ljepšim
pozdravić iz srca


22.05.2020. ( petak ) u 19:55 (8)

težak život mace Sky...(33)

25-572

moja maca Sky uvijek je raspoložena kad je vrijeme lijepo, prozor otvoren
a na dvorištu, iako je zelena terasa na trećem katu...lišće treperi
ptice lepršaju, a Sky sve to prati pažljivo



ponekad se dogodi i nešto novo...sletjela je vrana
to je svakako razlog za pogled iz blizine...ok
''ne mogu je uloviti, pažljivo ću se spustiti na svoj balkonić ''



za danas još samo najveći, pozdrav iz srca

03.05.2020. ( nedjelja ) u 19:20 (10)

još jedan sunčan dan...(2)

24-571

prije tri tjedna napisao sam da su mali orasi prolistali...danas
već šire svoje male krošnje, zelene, željne sunca



trebao sam danas poći na Planinu, no kiša je to odgodila
sutra, ako prognoza - i stvarnost dopusti, pogledati svo to zelenilo
sjesti...a divovski bor na vjetru, hučati će onim tamnim, mirnim tonom
pozdrav iz srca

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.