hawkeye_1306

22.03.2024. ( petak ) u 22:07 (7)

nešto o rastancima...

5-675

nakon više dana na Planini, gdje internet i nije domaća životinja
svratio sam u Zg, nažalost da zateknem loše vijesti...
blogera Kupusa nisam poznavao osim kroz decentne komentare koje je pisao
no, dio mene i svih nas koji smo još tu, na blogu
ostao je bez dijela života, onog dijela koji je dijelio s nama
jedino što mogu dodati, nadam se da je našao svoj mir
a svima preživjelima da budu snažni za dolazaće dane i sve što je pred nama

11.03.2024. ( ponedjeljak ) u 22:34 (9)

nekoliko riječi...o anketi

4-674

ovih dana, aktualne su ankete na blogu...jednu sam osobno pokrenuo
a slijedeća, trenutno aktualna, nastavak je iste teme
zaista mi je zanimljivo kako se bilo koja tema može pretvoriti u nešto..?
zaista ne razumijem što točno, prepisku trećih strana ?
napisao sam u komentaru na anketi što mislim o tome
i ponoviti ću i ovdje, na svom prostoru, što ujedno svima preporučam
osobne stvari ostavite na svojim prostorima - blogovima
-
ok, zapravo nemam vremena za ispravljanje osobnih animoziteta
pa nekoliko rijeći o stvarnosti, događajima koji otvaraju pogled...
prema sutra
lokacija koju spominjem več desetljeće, Planina...lako je to
koga zanima, google maps, prva zona ZETa
planinarske rute, povijesna crkva Sv.Jurja, tisućugodišnje lipe
sve je to u mom "dvorištu" ... i nije oko Karlovca
svakako, volio bi da se okupimo, makar u manjem broju
jer, Eurodom i Žnidaršić, u lijepom mi je sjećanju
donekle maglovitom, pogotovo potonje, glede 14 ispijenih piva
trenutno, radovi koje stalno spominjem, su za uređenje kuće
tavan u kojem će biti 5 ležejeva biti će dovršen idući tjedan
slijede podne pločice u prizemlju
kada sve bude gotovo, uvjeriti ćete se osobno, dolaskom
kako je lijepo na mojoj Planini, i nadam se, pronijeti glas o tome
( neee, ovo nije molba za osobno- usmeno reklamiranje :):):)
još nešto
vezano za osobno upoznavanje u stvarnosti, osoba iza blog-nickova
nijedno loše
možda je to i zbog moje nesklonosti prepričavanju bilo čega
ponajmanje razgovora i/ili odnosa s trećim osobama
od desetak s kojima sam se povremeno susretao
jednom, nekoliko puta, ili često...komentiranje trećih osoba
ne
uostalom, ima dovoljno tema za razgovor, ako ništa drugo
o sexu i nepotrebnim kompliciranjem oko toga
---
resume:
anketa je ( ipak ) pokazala da postoji interes za druženje na mom
skromnom veleposjedu, pa kada bude sve spremno, javiti ću
a do tada
pozdrav iz srca
:)

01.03.2024. ( petak ) u 19:28 (15)

idu godine...45a

3-673

da, bilo je i boljih dana...nakon prošlotjednih 4 dana mora
ponedjeljak je prošao s teškim kašljem,a nakon 3 dana zatišja, danas je ponovo loš dan
svakako ne pomaže ni činjenica da je 45a godina otkako je nema...
moje predivne ljubavi, s onim očima, kristalno blistavim, bez najmanjeg traga topline
unatoč tome, rijedak je dan a da ne poželim još jednom se utopiti u njima
pozdrav iz srca


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.