hawkeye_1306

29.04.2023. ( subota ) u 22:11 (6)

izmjenjuju se sunce i kiša...

15-660

nakon vrlo dugo vremena, stigao sam na Planinu
s namjerom da ostanem...počelo je dobro, sunce, trava zelena, da, puno trave...
prvo pogledam najstarijeg bijelog, vječan, odmara od dugog puta



a odmah tu pored bijelog, moja ne više tako mala
smokvica - putnica, mirno raste donekle udaljena od ostalog drveća
sada već prolistala, lijepa, zelena s mnogo novih grančica



divno zelenilo ove lijepe smokvice-putnice donekle smanjuje tugu
da, moje ogromne breze, koje sam posadio prije otprilike 50 godina
tiho su uginule, jedna stradala u oluji prije nekoliko godina
preostale dvije, pjesnik bi rekao uvenule od tuge za sestricom
ali biti će da je opaki štetnik potkornjak uništio korijenje



no, takva je stvarnost, sve ima rok trajanja, srećom
brojna mala stabla oraha lijepo napreduju, mlađih 9 breza također...eto
pozdrav iz srca


13.04.2023. ( četvrtak ) u 19:38 (11)

i evo ih, procvjetalih...

14-659

vrijeme je i dalje, skoro bih rekao - očajno
danas kiša, prethodnih dana prekomjerni vjetar...ipak, iskoristio sam
jedan približno miran i lijep dan
naravno, Planina



višnje su procvjetale i svojom bjelinom rasvijetlile moj svijet...
na drugom kraju, budući, dodatni ulaz na veleposjed čeka uređenje



nažalost, vikend-prognoza je ponovo loša
tako da novih sličica neko vrijeme neće biti
pozdravić iz srca


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.