hawkeye_1306

13.11.2023. ( ponedjeljak ) u 22:06 (6)

dva dana metropole...previše

24-669

kiša je zaustavila radove na Planini...
vratio sam se u grad, ok, predah dobro dođe...a i zoo treba pažnje
moje crno zlo, maca Sky željna pažnje i četkanja, kornjače željne sunca
a tu je i veliki rozi mačak...željan svađe i tučnjave, bedak, još nije
naučio da se sa Sky ne treba boriti, uvijek završi sa oderanim nosom
što se mene tiče, sutra ponovo Planina, slijedi polaganje završnog sloja
na krov, nešto kao šindra ali u desetmetarskoj roli i puuuno povoljnije
naravno, želim i svoju novu planinsku macu Scary nahraniti i družiti se
jedino što još ne mogu prihvatiti bez suza, Bijeli je nestao, nema ga već
6 mjeseci...doduše, prethodno izbivanje je trajalo 3 godine ali ...
nemam naročito dobar osjećaj s tim izbivanjem ovaj put
do iduće prigode, kad se spustim u grad...
pozdravić iz srca



05.11.2023. ( nedjelja ) u 19:02 (11)

nakon kiše, sunce na mojoj Planini...

23-668

idu dani, previše kiše...naravno, to usporava radove
ipak, dovršio sam veeeliku nadstrešnicu, otprilike 6x3 metra, još samo izolacija krova
tu će se uskladištiti drvo za radove na tavanu i druge stvari iz kućice koje ometaju
unutarnje uređenje...usput, družim se sa macom Scary, preko dana se mota oko nogu
navećer se malo češkamo...najede se i ode, a ja ostajem sa mislima, bez odgovora
zašto si otišla
pozdravić iz srca


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.