body A Tout La Monde - Blog.hr body

nedjelja, 25.05.2008.

Mislim da Vam ne treba nekakvo posebno objašnjenje. Prestala sam. Do daljnjega. Dok se ne vratim. Ako se vratim. Čitam, ne komentiram.

-Norah-

-16:28 - Komentiraj ( 7 ) Print - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Još jedna priča...

Ovo je mjesto na kojem je moja volja zakon=).
To je ono što čini pisanje tako predivnim-sloboda.
Nemam pojma kak sam ovo započela, al sad ide, i kolkogod je nekad teško, nemogu prestati=).
Vezala sam se za sve vas:D.


Još jedna djevojka....



Norah Alicia Roschelle

Ja sam Norah. Imam 15 godina, ponosna Gryffindorka. Iako ponekad poželim da sam Slytherinka (samo zato jer oni imaju dopuštenje biti zli). I naravno, jer imaju zgodne dečke. Sad, nek me poprijeko gleda tko hoće, ali to je totalno bolna činjenica.
Kao osoba sam...ne znam. Volim pametovati, naprimjer, volim govoriti ljudima "jesam ti rekla". Znam da to nije neka najpoželjnija osobina, al nemojte me kriviti. Znam da i vi to obožavate raditi. Pametna-jesam. Ne treba mi baš puno sati učenja da bi usvojila nešto. Većinu toga ionako popamtim na satu. Imam puno prijatelja, ili sam barem mislila da imam puno prijatelja. Sad sve više sumnjam u to. Svi smo si mi super i sve je to predivno, ali ne mogu reći da su sad to neki prijatelji...mislim ne znam, možda se varam. (U ovom trenutku se spisateljica počinje pitati jel ona to piše o Norah ili o sebi.) Crtam. Onak, okej, nije da crtam ko neki profić, al nisam ni potpuno propala od onih Sethovih instrukcija. Obožavam čitati, ali u zadnje vrijeme nemam baš vremena.
Metloboj mi je jako drag sport, ali osobno nikad ne bih zajahala metlu. (U našoj spavaonici se jaše nešto drugo xD. Okej, ovo je bilo nisko.)
I da, ako ja dolazim u goste, ne smijete zaboraviti kupiti kroasane. Od čokolade.
To je uglavnom to.

I njene kapljice kiše...

Lily Doria Mist
-crazy bitch, best friend

Lana Roberts
-sweet child o' mine, a little bit depressive

Hanna van Goth
-beware...a werewolf with a werewolf boyfriend=)

Anduril Sisqinanamook Jones
-crazy, never get too much fun with her

Ivy Aqua Eagle
-individual, wanna be like everyone else, suffering 'cause of her position

Simbellmyne Blake
-hated enemy, thinking she's the most beutifull, best looking, greatest wizard on the planet

Ozren Parkinson
-give a bit of mmmm to me, and I'll give a bit of mmmm to you

Stacy Peralta
-stranger in the night

Alan Zurichov
-always here to rely on

Nathan Stevenson
-my broken heart

Ziggie
-funny, always the moron, great guitarist

Rocky
-total mystery

Ian
-Lily's bitch

Dusk
-never got to know him really...

Hpff story by: Norah Longbottom, (norahlongbottom@net.hr)
All Rights Reserved

CREDITS

Picture: deviantArt
base code: sugarmeemee