geomir

petak, 16.05.2014.

DANILOVGRAD

Vrime je za odlazak iz Žabljaka



Idemo pored drvenih kućica



s drvenim artefaktom prošlosti u dvoru.



Tu negdje



samohrana majka



i njena curica pasu.



Prate nas livade s mejama



pune žutog cvijeća,



Vidi me što san zgodna? Oćeš me stavit na net?



a maslačak ću smazat!



I tako stigosmo pred Danilovgrad.



U centru je



spomenik



borcima NOB-a



pored kojeg je gušt ljubiti se,



a ostavljena lopta neće biti zaboravljena.



Preko puta



je galerija sulptura













Traži se naslov ovoj kompoziciji!



U obližnjem restoranu teleća čorba



i pastrmke sjele ko kec na desetku!



Zatim posjet



ženskom manastiru



Ždrebaonik



Stari grobovi okolo,



a cijelo groblje pored,




i maketa crkvice pored zastava.



Idem u dvorište



ispod tornja



kroz otvorenu kapiju.



Unutra je sve uredno,



a čak su i ovdje prisutni



partizani.



Onda se pojavila jedna švora



i upitah je da li se može snimat okolo.



Pa i ne može baš!
Kažem, ...ja već zgriješih, oprostite ......i odosmo.



Bilo bi lipo posjetiti manastir Ostrog
ali je trebalo vratiti se petnaestak km. što mi se nije dalo.



Zato, da ipak bude ovdje prikazan



posudio sam slike OVDJE









Vidimo se u Titog.... ups, ..... Podgorici!!


- 18:40 - Komentari (35) - Isprintaj - #