Fressssssh

utorak, 19.04.2022.

vježba

Dakle zaključili smo da tribamo imat vježbu kako biti dobar čovik

Jučer smo započeli, a onda su agresivni ateisti predvođeni ipsilonkom, to povezali s vjerom, iz samo njima poznatih razloga, kao da je vjera ono što definira dobrog čovika, nečuveno ali da su ti atejisti pametni ne bi bili atejisti

Dakle da počnemo

Odma na početku molimo sve one koji najviše vole sebe, rade šta oće i nije ih briga šta ko drugi misli da napuste vježbu.

Takve sebične egoistične protuhe ne mogu biti dobri ljudi ni da se na glavu nadube.

Sad kad smo ostali mi koji imamo neke šanse, moramo odma na početku priznat da nismo dobri.

Dobar čovik se postaje istom metodom ka šta se liči od alkoholizma, jer ljudi su o zlu ovisni ka pijančina o Vinčini.

Zato ćemo ka šta je Charlie Sheen doša i reka ja san Charlie, ja sam alkoholičar, i mi svaki ponaosob reć ja san ipsilonka, ja sam ovisna o zlu.

Dobro sad kad smo priznali svoju ovisnost, Moremo se počet ličit, korak po korak, dan po dan, nema više popit ću samo jednu, nema više ja nikad ne bi pobacila ali podržavam pravo žena, nema više je bijo je masovni ubojica ali je dilijo stanove, nema više je ubio je čovika ali je bio branitelj, nema više ogovaranja po emjlovima, nema više mrzit Srbe Rvate, pedere, katolibane, Dalmatince, Purgere, Nubirujance, nema više samo ću zeru ćirnit, na logično točka com

Od danas nećemo više bit zli, barem mi koji imamo prigodu, onima šta najviše vole sebe i onako nema pomoći.

Ajmo sad svaki polaznik vježbe mora napisat u komentaru, prošao je jedan dan a da nisam odabrao zlo, i tako svaki dan jer borba protiv zla ne prestaje nikada

- 08:24 - Komentari (24) - Isprintaj - #