Fressssssh

ponedjeljak, 04.04.2022.

winter combination

za danas imam zeru suve kaštradine, zeru sušene šunke, zeru friške govedine, zeru friške svinjetine, i par krvavica

to ćemo sve metit u lonac, pa ćemo dodat par kumpira, dvi šake mišance, stručak raštike, malu glavicu verzeta, malu glavicu kelja dva poriluka i šaku brokula

tako je to kombinirala moja pokojna baba, pa onda i ja

nedostaju mi moja unučad, da se mogu vratit trideset godina unazad, sve bi u životu podredio tome da mogu bit blizu njih, svi ostali kriteriji i postavke bi pali u vodu

moj veliki dječak je nevjerojatno hrabro dijete, koje je u svome malom životu podnijelo tegobe za deset života, a moja mala razbojnica je prava ljepotica, začuđujuće pametna (zna se na koga) koja sve oko sebe nepovratno i beznadno zaljubljuje u sebe

nadam se da se otočka preselila i stabilizirala i da uživa sa svojim unukom, ako se ikada upita je li ispravno postupila, recite joj da je Fresh koji sve zna deset godina unaprijed rekao da je

Aleksandra Kolarić je na fejspuku ili na enstagramu, ispičkala Deju Jovića, ultimativnog bivšeg Jugoslovena, koji se outao kao velikosrbin, i kao takav i dalje predaje na nekom fakultetu koji je davno trebalo deratizirat, zato što ta spodoba pokazuje razumijevanje za Putlera i ruske zločine

to može začudit samo nevine blogerice jer Dejo, jednako ko Milorad ili breonski Rade nikad nije utvrdio ko je izvršio agresiju na Hrvatsku

u komšiluku je na izborima pobijedio bivši četnik, koji je zabrinut jer je Srbija kako on kaže skrenula radikalno desno, toliko da ti desni osim što se kunu u Putlera, bivšeg četnika nazivaju ustašom

moram priznati da sam u šoku

već evo skoro dva desetljeća razni antifašisti, ljubavolozi, progresivci, ljubitzelji Olje i Noleta, ovdje na blogu tvrde da smo mi Hrvati, a pogotovo ovakovi kao ja ishodište svih problema, i prepreka ostvarenju pravde za pliskavice, i sveopćem bratstvu i jedinstvu u vaseljeni

kad čovjek njih sluša, stiče se dojam da nema taki pacifista i gej friendly likova ka šta su komšije, kad ono šezdeset posto njih glasa za bivšeg četnika,, a triesipet posto za one koji bivšeg četnika smatraju ustašom

i opet će ljubavolozi mene proglasit fašistom, iako uopće nisam glasao na izborima u Srbiji

nisam majke mi

- 11:25 - Komentari (16) - Isprintaj - #