Fressssssh

subota, 05.03.2022.

Zaustavi se vjetre.

Sad kad smo napokon utvrdili da sam ja sve ove godine bio u pravu kad sam govorio o fašističkom karakteru komunističkih režima, i stanju svijesti u komšiluku, zanima me hoće li se i jedno od govana koja su me prizivala i etiketirala kao fašistu ispričat.

Zar vi stvarno mislite da meni ne bi bilo drago da su Rusi shvatili da ono što su radili drugim narodima kroz povijest nije bilo u redu, tada bi zasigurno znali da je i ovo što sada rade nedopustivo.

Ili mislite da ja ne bi volio da je barem jedan Srbin na blogu rekao da je ono što je Srbija uradila devedesetih sramotno i nedopustivo, jer onda bi postojala nada da se takvo što neće ponoviti.

Ali eto nisu, i sada se povijest ponavlja, Rusi se opet iživljavaju nad drugim narodima, a Srbi u Beogradu mašu četničkim zastavama.

U nekim kockastim velikosrpskim i jugoslovenskim glavama opet ću ja zbog toga što se događa u Rusiji, Srbiji ili Zanzibaru, jer tako je valjda lakše.

Naime veliki je problem shvatiti, da se može biti čovjekom, svemu drugome uprkos.

Kao što ja nisam kriv ni zaslužan, što sam Hrvat, niti sam kriv ni zaslužan za herojska djela ili zlodjela koje su počinili Hrvati, tako ni vi niste krivi ni zaslužni što ste se rodili kao Srbi, ili ste se vjenčali, ili se samo jebete s nekim od njih.

To vas nikako ne bi trebalo priječiti da kažete kad je nešto pogrešno.

Sjetite se samo svih onih rasprava o zločinačkom karakteru nas Hrvata, i manama hrvatske države, koje ste pokretali i u njima zdušno sudjelovali.

Ili ćete ipak ostat đubrad do kraja, ko početnici koji viju Eura po blogu.

- 22:15 - Komentari (15) - Isprintaj - #