Fressssssh

utorak, 01.02.2022.

Leptiriću šareniću

Nije ovo loše, reka je Zdene

Kojo, pitala je Kate

Pa to pivanje, šta će večeras bit, vidiš da su i ovi iz Njemačke došli

Oni su utekli od korone, reka je Špiro

Dobro ali mogli bi stalno nešto organizirat reka je donačelnik, evo mogli bi u mistu imat demonštrancijun, da se Kaleta iza trafike zove Titova Kaleta

Jeba te Tito u guzicu, reka je Mate pitiespijovac

Eto, reka je donačelnik s ovakvima ka šta je Mate, nikad nećemo postat grad

Evo još nekih furešti, rekla je Ineska, koji su ovo, paru maniti skroz

Dobar dan, mi idemo na prosvjed za slobodu, pa smo negdi krivo skrenili, i sad ne znamo di smo

E tako i parite, rekla je Kate, znate li barenko šta ćete pit

Ja prvo moran uslikat leptira, pa ću se onda sitit, šta ću pit, rekla je prosvjednica

Ja neću ništa pit, sve je to zavjera, rekla je druga prosvjednica, na enternetu lipo piše da ljudima meću čipove u kavu

Gospođice jel znate vi da sam ja direktan potomak došljaka s Nubiruja, Vili Debili četrdeset sedmi, moja misija je da spasin planetu od ljudi guštera i Židova.

Vidim šjor da ste debili, ali još nisam čula šta ćete popit, rekla je Kate

Doli maske, rekla je prva prosvjednica
Doli cjepivo, rekla je druga prosvjednica
Doli ljudi gušteri, reka je prosvjednik
Marihuana je likarija, rekla je prva prosvjednica
Živija Toni Cetinski rekla je druga prosvjednica
Ko ima umrit, umrit će rekla je prva prosvjednica
Doli Bili Gates reka je prosvjednik
Živila Jelena Đoković, rekla je druga prosvjednica
Nole je najveći, rekla je prva prosvjednica

Kate šta se ovi luđaci deru, pita je Zdene

Neman pojma rekla je Kate, ovi je reka da su debili, a ja čekan da naruče

Škužajte šinjorina šta vas muči, pita je Mate

Maske me muče, doli maske, nećemo maske, rekla je prva prosvjednica

A to znate šinjorina ovi s maskama su iz Njemačke, mi domaći imamo potvrde, reka je Mate

Šinjorina triba li vama potvrda pita je Špiro, večeras je neko pivanje u kafiću, nećete moć uć bez potvrde

Kako san sad mogla uć bez potvrde, rekla je prva prosvjednica

Sad ste u kafiću nako bez veze, a na večer će bit okupljanje, reka je Špiro

Neću se cijepit makar umrla, rekla je prva prosvjednica, ko ima umrit, umrit će, ja san bila u Visokom sa Semirom na povjetarcu iz piramida

Šinjorina mi ne dilamo cjepivo, nego kumpire i potvrde, reka je Špiro

Ništa ja vas ne razumin, najradije bi se napušila, rekla je prva prosvjednica

A za to se tribate javit Mati poštarovon reka je Zdene, on Dila travu i druge likarije protiv korone

Živila Jelena Karleuša, rekla je druga prosvjednica

Ajmo, rekla je Kate ko neće pit vanka

- 09:42 - Komentari (8) - Isprintaj - #