Fressssssh

četvrtak, 12.11.2020.

Nešto lipo

Kaže meni moja prijateljica, inače bliska uredništvu, utjecajna blogerica, aj napiši nešto lipo.

Prvo mi je palo na pamet da se skinen gol i slikan, i tako zasjenin kupusa, ali san se onda sitija da bi ona zločesta Julka, rekla da je kupus lipši, šta naravno nije istina, nego se ona pali na opasnost u kojon se Kupus uvik nalazi da mu Šefika sakrije kabel, šta ti je žensko, ništa i nemore pokrenit ka druga bijela žena na poziciji moći.

Obzirom da bi znači slika u mudantama, izazvala prijepore, te bi jedna blogerica, nećemo reć koja, odma počela zviždat sa prstima u ustima, i zajapureno vikat, skini se, skini se skroz.

Dakle da bi izbjegli take nemile događaje, pričat ćemo o ljubavi.

Moj dan je ispunjen ljubavlju, ja se ujutro probudim, i dobuljam u kužinu poljubit Kiku jer se ona ranije diže, pa se onda vratim još zeru leć, onda iden na posa, pa mi nevista pošalje slike od Duje i Judite, pa me preplavi ljubav, ono zatrpa me ta plima, pa se malo popričam sa dicom, onda idem u dućan, pa nazovem mamino zlato da vidim šta njoj triba, jer jon uvik nešto triba i veseli je kad je ja nazovem, onda zeru mantam po dućanu, ja točno znam ko šta najviše voli i onda to i kupujem, pa onda otiđem na kladionicu dignit dobitak da ga mogu Dat Purgerici da si kupi neke papire kistove, ili boje, i onda se vratim na posa, pa kad zaključim dan na poslu, čim sidnem u auto nazovem Kiku da je pitam ima li neku želju, i idem kući, pa onda nazovemo mog sina na videopoziv da vidimo dicu, i nešto kuhamo i jedemo, pa onda kockamo, i na kraju skupa gledamo seriju, ja neke epizode gledam po četri puta jer ona uvik zaspe, ali zar je to uopće važno kad je ljubav u pitanju.

Dakle jeste shvatili šta je ljubav, nema tu nikakve drame.

Sve ono šta su vam pričali od Šejkspira do Ane Žube, nema nikakve veze s ničim.

- 20:07 - Komentari (41) - Isprintaj - #